Prvi put u posljednjih deset godina pobjednik Velike nagrade Španjolske na stazi Catalunya u Barceloni nije ni Lewis Hamilton ni Max Verstappen. Nakon 20 godina čekanja, McLaren ponovno ima pobjednika ove utrke, a njegovo je ime Oscar Piastri.
Mladi Australac u subotu je osvojio svoj četvrti pole position u karijeri, a vikend je znao završiti na pravi način. Nadjačao je svog momčadskog kolegu Landa Norrisa i stigao do sedme Grand Prix pobjede u F1 karijeri. S novih 25 bodova na kontu, uspio se u ukupnom poretku vozača malo odvojiti od Norrisa, koji je utrku u Španjolskoj završio na drugom mjestu i tako upotpunio savršeni rezultat momčadi iz Wokinga.
Na trećem mjestu utrku je završio Charles Leclerc u bolidu Ferrarija, ispred Georgea Russella u Mercedesu i najvećeg iznenađenja ove utrke – Nica Hülkenberga u Sauberu. Završnicu utrke obilježio je incident između Russella i Maxa Verstappena, nakon kojeg je četverostruki svjetski prvak kažnjen s deset sekundi i osvojio je deseto mjesto.
PIASTRI WINS IN SPAIN!! 👏👏
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
He does it again in dominant fashion! 💪#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/oW9pI6FMWL
Tijek utrke:
U utrku za Veliku nagradu Španjolske iz prvog su startnog reda krenuli vozači McLarena. Oscar Piastri s prve, a Lando Norris s druge pozicije. Jasno, njih se smatralo i glavnim favoritima za pobjedu, dok su im račune željeli pomrsiti Max Verstappen i George Russell iz drugog startnog reda. Na gridu je bilo 18 bolida, budući da je Lance Stroll odustao od nastupa zbog zdravstvenih problema, a Yuki Tsunoda startao je iz boksa.
Kako je bilo i najavljeno, vremenski uvjeti u Barceloni bili su prilično vrući ove nedjelje. Bilo je sunčano, temperatura zraka išla je do 30 stupnjeva, dok je uoči starta na površini staze izmjereno 49 Celzijevih stupnjeva.
Vozači su navikli na ekstremne uvjete i dobro podnose čak i takve vrućine, što se pak ne može reći za Pirellijeve gume. Očekivalo se da će degradacija biti vrlo izražena te da će menadžment guma biti jako važan faktor u ovoj utrci. Za prvi od vjerojatna tri stinta vozači su dominantno izabrali mekšu smjesu guma. Svi su za start odabrali gume s crvenom oznakom, jedino je Tsunoda iz boksa kretao na mediumu.
Oscar absolutely nails it! 👏
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Looking back at that frantic race start 😎#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/OJWPUTxSjk
Piastri je izvrsno startao i nije dozvolio da bilo koji od njegovih konkurenata uopće pomisli da bi mogao povesti u prvom zavoju. Iza njegovih leđa dobar je posao odradio Verstappen i prestigao Norrisa na drugom mjestu. Također, napredovali su vozači Ferrarija, nakon što su umalo imali kontakt još na startnom pravcu. Hamilton je prošao ispred Russella na četvrtu poziciju, a oba Mercedesa uspio je ostaviti iza sebe i Leclerc. Odličan pomak za njega sa sedmog na peto mjesto.
U sredini poretka bilo je malo naguravanja. Najgore je prošao Albon, koji je izgubio tri pozicije, a usput zaradio oštećenje prednjeg krila. Hülkenberg je u jednom trenutku završio izvan staze, ali je zapravo profitirao u gužvi i došao s 15. na 11. mjesto. Ubrzo nakon toga imao je obračun s Alonsom, prošao Španjolca te ušao u krug osvajača bodova. Albon je u sedmom krugu otišao u boks po novo prednje krilo i nakon toga se našao na začelju poretka. Krug kasnije na promjenu guma išli su Bearman i Tsunoda.
U gornjem dijelu poretka najzanimljivija je bila izravna borba Ferrarijevih vozača. Leclerc je bio brži i počeo je pritiskati Hamiltona. U desetom krugu s pit walla im je došla naredba da zamijene pozicije. Piastri je nakon jedne šestine ove utrke imao skoro četiri sekunde prednosti pred Verstappenom, kojem se Norris dosta približio te je mogao koristiti DRS. Slijedila su dva Ferrarija pa dva Mercedesa i čekao se prvi ulazak u boks vozača iz vodeće skupine.
U 13. krugu utrke dogodila se promjena na drugoj poziciji. Vidjelo se par krugova ranije da je Verstappenu značajno pao tempo, žalio se da nema gripa, a McLarenovo bolje čuvanje guma još je jednom donijelo prevagu. Norris je lakoćom prošao uz DRS na startno-ciljnom pravcu.
LAP 13/66
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Norris passes Verstappen for P2 in a slam-dunk move, putting McLaren back in a 1-2 position! 💨#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/LfkjWwq0db
Slično pretjecanje obavio je Lawson protiv Bortoleta, a Alonso je napravio pogrešku u zavoju broj 5 i izašao na šljunčanu površinu. Uspio se vratiti na stazu, ali je izgubio par pozicija.
Verstappen je vrlo rano otišao na prvu promjenu guma, već u 14. krugu. Za drugi je stint također izabrao mekše gume. Po izlasku iz boksa morao je pretjecati nekolicinu vozača koji još nisu bili u boksu, uključujući i oba Mercedesa. Ferrarijevi su vozači promjene guma odradili u 17. (Hamilton) i 18. (Leclerc) krugu, a obojica su prešli na medium. Doduše, Hamilton je dosta preispitivao odluku o tako ranom odlasku na promjenu guma, a dobio je ne baš uvjerljivo objašnjenje svog inženjera.
Russell je mijenjao gume u 21., Norris i Antonelli u 22., a Piastri u 23. krugu. Svi su prešli na srednju smjesu guma. Zahvaljujući svom ranom zaustavljanju i brzim krugovima na mekšim gumama, Verstappen se nakon prvih promjena guma našao u vodstvu, ispred Piastrija i Norrisa. Leclerc je bio četvrti, Hamilton peti, a Russell šesti.
LAP 24/66
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
The duel of the strategies! 🤓
McLaren's early pit stops leaves Verstappen out front on the softs he started on 👀#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/EYjW0MbLrJ
Žestoke su se borbe vodile i za preostale bodove. Gasly, Hadjar, Hülkenberg i ostatak društva nastojali su doći do povoljne pozicije, vožnjom i(li) strategijom. Bilo je dosta različitih taktičkih pristupa, ali i pretjecanja, tako da u sredini poretka nije bilo nimalo dosadno. Albon je imao još jedan incident, ovaj put s Lawsonom, a pritom mu je u istoj utrci stradalo i drugo prednje krilo. Ubrzo nakon toga dobio je deset sekundi kazne, odradio je kaznu i onda odustao.
LAP 26/66
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Contact between Albon and Lawson! 💥
Debris from the Williams' front wing endplate flies off the car 😬#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/d99BMlhB0V
Na ulasku u 30. krug utrke Verstappen je otišao u boks po drugi put, a ovaj je put prešao na srednju smjesu guma. Vratio se iz boksa točno ispred Hamiltona. Piastri se vratio u vodstvo, a imao je oko pet sekundi prednosti ispred Norrisa. Otprilike ista bila je razlika između Norrisa i Leclerca, a Verstappen je nakon zaustavljanja u boksu bio na osam sekundi zaostatka za Ferrarijevim vozačem. Hamilton se žalio na nedostatak gripa, a pritisak na njega pojačavao je Russell u Mercedesu.
Lawson je imao još jedan lakši sudar u 32. krugu. Napadao je Bearmana na desetom mjestu pa krenuo u jedno preoptimistično pretjecanje na ulasku u prvi zavoj. Došlo je do dodira kotačima, bez oštećenja na bolidima, srećom po obojicu.
Utrka je ušla u drugu polovicu, a Verstappen se probio ispred Leclerca na treću poziciju. U tim trenucima glavno je pitanje glasilo: je li Max na strategiji dva ili tri zaustavljanja u boksu. Piastri je u 37. krugu utrke imao 3,7 sekundi prednosti pred Norrisom, a Verstappen je bio 5,5 iza McLarena s brojem 4.
Svoju drugu promjenu guma Leclerc je odradio u 41. krugu. On je jedini imao još jedan set novih medium guma. Krug kasnije u boksu je bio Russell, ali on je morao na soft. Na vrhu, Norris se privremeno uspio približiti Piastriju na zaostatak manji od tri sekunde, ali Australac je onda pojačao tempo i ponovno se udaljio na otprilike četiri sekunde. Četiri sekunde dijelile su Norrisa i Verstappena u 46. od 66 krugova.
Drugo zaustavljanje u boksu nije dobro prošlo za Hamiltona. Trajalo je predugo i pao je u poretku iza Russella. Verstappen je na trećoj promjeni guma bio u 48. krugu, vratio se na soft i zadržao treću poziciju ispred Leclerca. Na izlasku iz boksa malo mu je zasmetao timski kolega Tsunoda.
LAP 48/66
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Verstappen exits the pits once more… this time right with this team mate Tsunoda, who gives the Dutchman room 🤏#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/sx3rndQ0Jp
McLaren je morao reagirati na potez Red Bulla. Odmah u idućem krugu u boks je išao Norris kako bi spriječio undercut. Bila je to ispravna odluka i Lando se vratio na stazu tek jednu sekundu ispred Maxa. Svoje drugo zaustavljanje odradio je i Piastri, u ‘okruglom’ 50. krugu. Australac je bez problema zadržao vodstvo u utrci i 16 krugova do kraja imao je tri i pol sekunde prednosti.
Vodeći su potom prošli kroz velike probleme s prometom. Najgore je bilo Norrisu kad je naletio na izravnu borbu Bearmana i Lawsona. Uoči posljednjih deset krugova Piastri je držao tri sekunde prednosti u odnosu na Norrisa, a Verstappen je bio dvije sekunde iza Norrisa. Tada je na stazu izašao sigurnosni automobil jer je Kimi Antonelli zaustavio svoj Mercedes u izletnoj zoni. Snimka je pokazala da je došlo do kvara na bolidu.
LAP 55/66
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
🟡 SAFETY CAR 🟡
Off the road goes Antonelli! 😮#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/XGDTRzpSP5
Zavladala je ludnica u boksu jer su svi vodeći požurili promijeniti gume. McLaren je dobro odradio dvostruko zaustavljanje, a Piastri i Norris ponovno su bili na mekšim gumama. Verstappen je ostao silno iznenađen kad je dobio hard na svoj bolid, uz objašnjenje da je to bila jedina opcija. Leclerc je prešao na soft, a iza njega su u Top 10 bili Russell, Hamilton, Hadjar, Hülkenberg, Gasly i Lawson. Svi su vozači bili na mekšim gumama, osim Verstappena na tvrđim i Ocona na srednjim.
Kad je Antonellijev bolid sklonjen i kad su se zaostali vozači vratili u isti krug s vodećima, utrka je nastavljena sa šest krugova do kraja. Na izlasku iz zadnjeg zavoja Verstappen je imao veliko proklizavanje i to je Leclerc odmah iskoristio pa preuzeo treću poziciju. Na startno-ciljnoj ravnici došlo je i do lakšeg dodira između Ferrarijevog i Red Bullovog bolida. Max je u prvom zavoju imao žestoki obračun s Russellom, nakon kojeg je morao sporednim putem natrag na stazu. Odličan posao radio je Hülkenberg koji se dočepao sedme pozicije.
Piastri je obranio prvu poziciju, ponovno nije Norrisu dao niti najmanju šansu. Iza njihovih leđa situacija se malo primirila, s Leclercom na trećoj poziciji, a slijedili su Verstappen, Russell i Hamilton. Suci su proučavali duel Russella i Verstappena, a iz Red Bulla su Maxu rekli da propusti Mercedesovog vozača. Verstappen je vrlo burno reagirao, a onda je došlo do novog sudara s Russellom. George je već prošao naprijed, a onda se Verstappen zaletio u njega.
Drama in the closing stages of the race! 😱
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Max Verstappen drops to P10 following a 10-second penalty for causing a collision with George Russell #F1 #SpanishGP pic.twitter.com/anhkyJ92pk
Konačno, na kraju 65. kruga Max je propustio Georgea, a iza njihovih leđa Hülkenberg je prestigao Hamiltona. Hadjar je držao osmo, Gasly deveto, a Alonso se probio do desetog mjesta. Odmah po završetku utrke suci su Verstappenu dodijelili kaznu od deset sekundi. On je zbog toga pao u poretku na deseto mjesto.
Kod prve trojice više nije bilo promjena. Piastri je rutinski priveo utrku kraju i upisao svoju sedmu pobjedu u Formuli 1, petu ove sezone. Norris je ciljem prošao na drugom, a Leclerc na trećem mjestu. Isti ljudi na pobjedničkom postolju kao u Monaku, ali s drukčijim rasporedom. McLaren je u Barceloni slavio dvostruku pobjedu, a Ferrari treće postolje Leclerca u ovoj sezoni.

Russell je nakon svih problema s Verstappenom završio četvrti, a senzacionalan rezultat upisao je Hülkenberg u Sauberu, osvajanjem petog mjesta nakon pretjecanja Hamiltona. Iza Lewisa ciljem je prošao Hadjar na sedmom mjestu, Gasly je završio osmi, a Alonso je devetim mjesto osvojio svoje prve bodove u ovoj sezoni.
Pobjedom u Barceloni Piastri je povećao svoju prednost u poretku vozača na deset bodova. Norris je i dalje drugi, a Verstappen na trećem mjestu sada zaostaje 49 bodova. U poretku konstruktora McLaren ima 362 boda, a drugi je sada Ferrari sa 165.
Nakon ove utrke vozači Formule 1 imat će jedan slobodan vikend, a onda je na redu utrka u Kanadi od 13. do 15. lipnja.
zadnjih par dana se je počela kakofonija svega i svačega… da, max je zaj…. i trebao je dobiti kaznu..sve 5… ali,ima neke stvar koje dokazuje da nije baš sve tako crno bijelo, tj neke se stvari malo zaobilaze…zašto russel nije biopod istragom barem? preko snimke se čini da je on “izgurao” maxa u tom prvom zavoju tj nije mu ostavio dovoljno mjesta (sjetimo se alonsa… njegove izjave prije par godina…”uvijek moraš ostaviti mjesta”).. dalje… nico rosberg.. slušam njegove izjave kako je max trebao dobiti dsq.. haha… on je zadnji koji treba komentirati..sjetimo se od 2014-2016… kada je u austriji “pustio”… Read more »
evo i da sklonimo maxa ,tek bi onda f1 bila procesija,meni stvarno nije odgovarao period prevelike dominacije bilo kojeg tima ali do momenta odustajanja kimija max je davao malo neke navodne prijetnje, a posle njegove licne frustracije nista se specijalno nije promijenilo osim naseg punjenja negativnih komentara u sustini i leklerov potez nije bas korektan kao ni maxov i bilo je toga i ranije a bice i jos samo teret sampiona je veci nego nekoga od prosijecnih vozaca evo recimo i luis sada kada ne prijeti nikome nicim vise nije pod lupom kriticara tako da je to normalno stanje covjek… Read more »
Ajde da ne bacamo sol (krupnu) u more,recite kako je SC usro po 100. Put F2 utrku,A Max ko Max,netko mu je dozvolio,kao Schumyu, Hamzi i sl.Da rade sranja
Potpuno se slažem sa donjim postom.Od svih vozača koji su bili u F1(a pratim je 50 god),jedino se izdvajaju po bezobraznom i bezobzirnom ponašanju dvojica:Max bez premca i Schumi.No to je odraz njihovog karaktera u svakodnevnom životu.Nadmeni,niskog praga tolerancije,puni sebe.A kada im ne ide zbog raznih razloga,pokažu karakter.Kako Max nema najbrži bolid,možemo očekivati još njegovih sranja na utrkama.
Laž, dokaz da F1 pratiš površno i povremeno, no evo npr najveći pojedinačni donator (10 mil usd) nakon cunamija Kralj (Šumaher), kada je točak ubio redara pored staze i cirkus otišao Kralj je ostao na dženazi redaru i uplatio kompletno školovanje unaprijed djeci.Dolazio je igrati lopte u Sarajevo na prvom primirju….Ima razlike između Šampiona i vlasnika najviše bodova u jednoj sezoni.U naletu moći Kralj je dobio dvije crne zastave nebili ga sustigao oponent.Sudar na kraju je kultni.Max ni sam nezna šta je.Vidi da neće stići Kralja u 5 uzastopnih titula.Kralj je osvajao titule sa stalnim promjenama pravila, ručnim mjenačim LC… Read more »
Bravo Piastri, bravo Leclerc!!! Ovo su dva vozača dana u ovoj utrci za mene! Svi drugi osim Hulkenberga, prosjek, s time da je sada Max pokazao tko je ustvari – jedan notorni F1-huligan bez rezerve! 1997 u Jerezu Schumacher je udario namjerno u Villeneuvea i te godine su mu se BRISALI SVI BODOVI!!! To zaslužuje Max a ne da mu sada skinu 2 boda i vrate za 30 dana neka 2 boda iz prošlih *ranja koja je napravio na istu felu! Jedva čekam Kanadu, to je “stara” dobra staza sa svojim poznatim “zidom prvaka”… I – držim fige za Piastrija… Read more »
Dok je 94. osvojio prvenstvo, zabivši se u Hilla – nije bio kažnjen.
Živio Max – udaraj i dalje, na ovome portalu imaš masu obožavatelja tvojih *ranja!
luis me razocarao
hulkenberg sa kantom obilazi jedan ferari
nije trebao ici iz mercedesa
Crna zastava za đubre bilo bi malo!!!
Sauber izvrsni rezultat nisu bili ovako visoko Jos otkako su se zvali bmw,,
Bravo Oscar Jos jedna odlicna utrka McLaren brz ,za maxa kazen preopasno vozi treba mu oduzet BODOVE ovako je sumaher radio hillu I Villeneuve ne smijes udarat dva puta u bolid I ne proc bez kazne onda place cak je I lerclerca udario sta mu je ne
Ide ga onda radi show da Tako njega udari onda bi plakao fuc psuje vrijeda,,Lani je norissa giurao dva puta ,,,to nije utrka onda nego glupiranje ,,,utrka je bila ok pogotovo na kraju sada kanada biti ce tamo ludo
ne kužim zašto svi napadaju RB da je imao krivu strategiju?? pa bilo je ili hard ili da ostane na starim gumama a onda bi ga ostali “pojeli” nakon starta…naročito žalosno je kaj zbog tog poteza iz box-a pojedinci opravdavaju Maxovo divljanje i pokušaju ga opravdati…žalosno..takvo ponašanje pravaka bi trebalo još jače kazniti..namjerno zabijanje u protivnika (a ne borite se za naslov) je jednostavno neopravdano kako god to okreneš..
Bravo za Hulkenberga i p5. U onakvom Sauberu lagano prelazi Hamiltona koji vozi Ferrari i to direktno na stazi,šta reći. Interesantno mi je da je posle na ceremoniji on bio čak i priča izmedju vodeće trojice, Piastri čak i kod intervjua spomenuo da mu je na ekranima dok je vozio upalo u oko da je Hulk došao do p6 ispred Luisa.
E moj 7x prvak , hulkenberg u 3x sporijem bolidu te prolazi
Ne znam jesam ja lud ali ja sam vidio da je lec malo skrenuo u Maxa pa su se dodirnuli na pravcu , a onaj Rosberg priča kako je Max otišao u njega… I pogledam nekoliko puta i opet mi se čini da je lec išao na Maxa.
Što vi mislite ?
Evo sad su izbacili na Instagramu na F1 profilu službenom , i definitivno je lec skrenuo u Maxa na čistom pravcu
Ako netko vidi drugacije neka okači tu video i objasni da nije tako
“Trkači incident” koji ne zaslužuje kaznu, ali neupitno je da Lec kucne Maxa.
Ako sam te dobro razumio… Kucnuo ga Lec na ciljnoj ravnini pri jako velikoj brzini tebi trkaci incident… Ako je to istina da je Lec skrenuo u Maxa, a izgleda da je onda je to je jako jako opasna voznja, moguce izginuti kao i npr. sudar LH i Maxa u Silverstoneu ili MS sto je napravio Rubensu kad ga skoro zakucao u zid, ja bi to strogo kaznjavao… Sto se tice Maxa i Rus diskvalifikacija naravno za Maxa, potpuno nepotrebno i idotski potez koji nicemu ne vodi …
Ne stoji mi usporedba sa situacijama koje spominješ. Ipak, kad bolje razmislim, ovo je potencijalno jako opasna situacija, ali …F1 je opasan sport. Sad, ja ovo ne bi kaznio, ali stoji da je brzina u tom trenutku – opasna. Ne mogu reći da je tvoja briga neopravdana i neargumentirana i da bi bilo puno bolje da Lec taj potez nije napravio, ali sad ovako, nakon što je prošlo kako je prošlo, nisam za kaznu. Ono što je sigurno, najveći gubitnik takvih kažnjavanja bi bio upravo Max.
pa bori se za poziciju..mogao se Max malo pomaknuti…inaće Max uvijek “pravilno” prestiže ostale i ne miče se u njih 🙂 🙂 🙂 dobio je malo svoje vožnje pa odmah plaće 🙂 🙂
legendo lec je bio ispred maxa ima pravo hvatat se trkace putanje kad je ispred
Utrka zanimljiva do SC-a. Nakon SC-a nastade haos. Borba Max-Charles je uvijek zanimljiva. Iskreno Leclerc nije trebao ondje da mota u Maxa, mada realno smiješno bi bilo da za to dobije kaznu. Vrhunski odvožena trka od Leca i da ga je Hamilton pustio odmah ondje na početku imao bi neke šanse za podijum i bez safety-cara. Max isto tako vrhunska utrka, međutim, nije imao sreće sa safetom. Čestitke hladnom Oscaru i odličnom Hulkenbergu.
Odličan komentar. Treba dodat da se Max dobro uprljao onakvom reakcijom prema Russellu .. za koju je, skroz opravdano, platio.
Svaka čast hulkenberg, svaka čast Mclaren što reći nego potpuna dominacija i timski rad. A Max što reći za njega. Fan sam Maxa i Red Bulla još dok je vozio za Torro Rosso, ali ovo danas potpuno nepotrebno. Istina zafrknuli su sa strategijom i to debelo, ali to nije način da svoj gnjev iskališ na Russellu. Kao njegov navijač izuzetno nesportsko ponašanje. Leclerc dobar uzeo najviše što se moglo uzeti. Sve u svemu dobro osvježenje u odnosu na Monako.
Šteta što Max na kraju nije imao soft, za konačni obračun sa meclarenima, tu smo zakinuti, jer bi onda utrka bila za 10, bez Maxa nema utrke.
Slažem se ali.Max trenutno nema šanse protiv McLarena.
Jbt,lujo ili vozi kak se spada ili penzija!
Ovo je sve k od voznje!!
Max je opet onaj stari.cim nema bolid za pobjedu pocinje sa razbijanjima
i kukanjem 🙂 🙂
Čestitke zaslužuju Piastri, Leclerc…Međutim, posebno bi istakao Hulkenberga…”Muški” je dignuo Hamiltona…Vestapen me negativno iznenadio svojom nesportskom gestom…Mogao je dovesti do ozbiljnijeg incidenta…Sve u svemu zanimljivija utrka..U odnosu na Monaco “osvježenje”…!!
Rasel je prije poteza Maxa bio nekorektan, pa onda vjerovatno zbog toga uzvratio.
Max se herojski borio protiv svih čak i svoje.momčadi.
Čestitke Piastriu mada s takvim autom to i nije neki problem.
Još nešto, kako se samo ona k. od Rusella odmah žalili.kako mu je bolid oštećen..sve će ju se to kad tad vratiti.
E moj Hmaster, Hulk te prođe na stazi, može li gorje???
Čestitke Piastriju, dobar vikend od njega. Nadao sam se borbi Mclarena, opet veliko razočaranje Norris. Nema ga nigdje. Nema ga u kvalama, nema ga na startu, nema ga u tempu, i onda dobije priliku na kraju sa SCom, i opet ništa, nigdje nikakav pokušaj. Sve skupa vrlo slab vikend od njega, sutra će se opet vjerojatno neki čuditi kako samo 6,5 za slabašnog “srebrnog” Norrisa. Izgleda da je Monaco bio iznimka.
Nema ga nigdi, a p2, ovaj di ga svugdi ima, p10
Dobro samo je 2 bolida udaria…
Evo taman je max proglasen vozacem dana, tako da ocekuje se barem 8.5
Koliko znam publika određuje vozača dana, a ne fia. Da je incident bio ranije u utrci Max sigurno ne bi bio vozač dana. Lp
Znam ja ko odreduje al to je cisti dokaz da 90% publike glasa za onog ko navija bez obzira na zavrsetak trke
Ah čuj skroz je to tako. Čisti primjer treća utrka suzuka. Tsunoda vozač dana. Po čemu?
Odgovor jednostavan – Japanac u Japanu = vozač dana!!!
Kažeš da Norris “nije imao tempo”, a cijelu utrku drži stabilan razmak s Piastrijem od par sekundi. Kako je to moguće da vozač koji nema tempo održava stabilan razmak s vozačem ispred? Tempo se mjeri u sekundama, a ne dojmom.
Zanimljivo kako vozača koji P2 i završi P2 proglašavaš razočaranjem. Analiza ti je smiješna u najmanju ruku i bez ikakve logike.
Nisi komentirao Verstappena i njegovo namjerno zabijanje u Russela. Ispoljavanje frustracije tako da se zabije u drugog vozača. Zaista primjereno
Preispitaj(mo) sebe .. Znalac zna. Zadivljuje objektivnošću, znanjem i moralom.
Istina, teško je raspravljati s takvim autoritetom😂 Kad jednom Znalac kaže “nema tempa”, tko smo mi da gledamo podatke😂Očito Znalac ima neki problem s Norrisom dok takve gluposti ispisuje poslije svake utrke.
Eno na f1-tempo.com podaci za svaki krug koliko je koji vozio, znači Piastri i Norris se izmjenjuju po tempo kako koji krug, malo Piastri brži pa malo Norris, a Znalac lupeta da Norris nije imao tempo
čuj Znalca “slabaš Norris” 🙂 🙂 jedva čekam ocjenu za Max-a + kada je Max bio drugi treći ili niže onda si pisao odlično taktično odrađeno…ako je Norris tako loš objasni prošlu utrku?
Drugi – skroz u utrci za titulu. u 9 utrka – 2 x prvi 4 x drugi . 8/9 puta na podiju. Jednom četvrti. Na 10bodova od Piastrija .. kojeg svi hvale. Kanta. Ti si ga nakon srebra u Miamiu počastio 6!!Odličan komentar. Bravo majstore.
Bravo oscar… Max za diskvalifikaciju
Doživotnu.
Onda je po tvojoj logici trebalo i izbaciti iz F1 dozivotno npr. Sennu i MS i LH bez dileme …
Odavno tvrdim da se Max neće sam od sebe smiriti nego biti sve agresivniji i da se bojim samo da netko radi toga ne nastrada.
Narcis je potpuno odvojen od stvarnosti – tvrdi kako mu drugi moraju prepustiti poziciju umjesto da vidi kako poziciju mora vratiti on sam.
sve tacno samo bih dodao max bi se smirio kad bi imao kao prije bolid od 1.5 sekundi brzi od ostalih po krug pa da moze da pravi razliku od 1 minute
Kao i neki od najboljih vozaca u povijesti F1, ako ne i najbolji… Sve teski egoisti koji su znali preuzimati stvari u svoje ruke kad nije bilo po njihovom, al jbg da bi dosli do cilja nisu pitali za cijenu, bitan je naslov prvaka F1 …
Slazem se u potpunosti …