Četverostruki prvak svijeta smatra da eksperiment s dva obavezna zaustavljanja u boksu na Velikoj nagradi Monaka nije dao željeni rezultat. Nametnuto pravilo poistovjetio je s igranjem video igre Mario Kart.
Kako se ne bi ponovila dosadna procesijska utrka od prošle godine, vodstvo Formule 1 propisalo je za ovogodišnju VN Monaka pravilo o dvije obavezne promjene guma tijekom utrke. To je pravilo trebalo učiniti utrku napetijom i zanimljivijom, međutim mnogi se slažu kako se to nije dogodilo. Umjesto toga, pravilo je dovelo do nekih nepopularnih rješenja, kao što je zadržavanje cijele kolone bolida da bi se pomoglo momčadskom kolegi.
Max Verstappen nije profitirao, a nije ni izgubio tijekom utrke. Startao je s četvrtog mjesta, na kojem je i ušao u cilj. Nakon utrke u svom je stilu povukao paralelu između tog novog pravila i igranja video igre Mario Kart, iako je priznao da se nešto trebalo poduzeti nakon debakla iz 2024.
“Naravno, shvaćam ja to, ali ne mislim da je ovo funkcioniralo. Ionako se ne možete utrkivati ovdje, tako da nije važno što radite. Jedno zaustavljanje ili deset zaustavljanja. Čak i sad na kraju kad sam vodio, moje su gume bile potpuno potrošene i svejedno me nisu mogli prestići. Mislim da u današnje vrijeme s F1 bolidom ovdje jedino možete prestići bolid Formule 2.”
“Skoro da igramo Mario Kart”, komentirao je Max pa nastavio u sarkastičnom tonu. “Onda trebamo instalirati još neke dijelove na bolide. Možda bismo mogli bacati banane okolo. Ne znam, napraviti sklisku podlogu.”
Za svoje drugo zaustavljanje u boksu Verstappen je čekao do samog kraja utrke. Držao je vodeću poziciju ispred Norrisa i Leclerca, koji su ranije obavili obje promjene guma. Nadao se eventualno nekakvom prekidu ili barem intervenciji sigurnosnog automobila, no nije ništa dočekao. Morao je u boks i tada se vratio na četvrto mjesto.
“Nisam imao što izgubiti, zar ne? Razlika iza mene bila je velika. Opet sam završio na istoj poziciji, takav je Monako. Kvalifikacije su super važne. Obično, ako se ništa loše ne dogodi, onda se ne možete pomaknuti prema naprijed. Ako radite normalna zaustavljanja u boksu, jednostavno ostajete na svojoj poziciji i to je upravo ono što se dogodilo danas.”
“Ionako nisam imao brzinu za boriti se s momcima ispred. Svaki put kad sam pokušao ostati s njima, moje su se gume previše trošile i dolazilo je do graininga. Tako da, četvrta pozicija je maksimum koji smo mogli postići”, zaključio je vozač Red Bulla.
U ukupnom poretku vozača Maxov zaostatak za McLarenovim dvojcem se malo povećao. Piastri je još uvijek vodeći sa 161 bodom. Norris ima 158, a Verstappen 136.
da je dobio ne bi kukao to je tako,,, a sta se toce monaka trebaju bit manji bolidsi monako se nema gdje siroti ili,,staviti da samo 10 bolida voze koji su subotu najbrzi
Nesto nisam cuo maxa da kuka i sere kad je imao stroj od 1.5 sekundu brzi bolid os ostali a sad kad to vise nema sad kuku e jebga maxonja pojedi i ti ono sto su drugi jeli dok si ti imao stroj a oni nisi.kolo srece se okrece a nije jos kako ce moj maxe
tad ti je svaka staza bila top sad pasi ono sto ostane iza mustanga tj mclarena
Izjava lika koji ima direktne benificije od takvih i sličnih …kako se brzo zaboravlja 2021….
respect za izjavu.
bome od A do Ž!
ali to je tako za monaco.odradis kvale i onda cekas SC ako ga bude ako ne to je to onda.
nije ni barcelona nista bolja staza
Bila je dok nisu makli zadnju šikanu.