Japanski vozač spreman je za svoj četvrti nastup u bolidu Red Bull Racinga, a uoči Velike nagrade Miamija ističe kako mu treba još vremena u kokpitu prije nego počne pritiskati do krajnjih granica.
Yuki Tsunoda sezonu je započeo kao vozač Racing Bullsa, no nakon samo dvije utrke šefovi su napravili zamjenu vozača, nezadovoljni kako je Liam Lawson krenuo u Red Bullu.
Nakon prva tri Yukijeva nastupa u ‘A momčadi’, može se reći da se Japanac u određenoj mjeri ipak pokazao boljim rješenjem od Lawsona. Na debiju u Japanu završio je vikend na 12. mjestu, nakon loših kvalifikacija. U Bahreinu je osvojio deveto mjesto i prve ovosezonske bodove drugog Red Bullovog bolida, a u Saudijskoj Arabiji je imao nesretan sudar u prvom krugu s Pierreom Gaslyjem. Pozitivna je stvar što je i u Bahreinu i u Saudijskoj Arabiji sudjelovao u završnoj rundi kvalifikacija.
Ipak, Yuki kaže kako su mu baš kvalifikacije najveći problem u vožnji Red Bullovog bolida.
“Pretpostavljam da mi treba još vremena kako bih se sasvim naviknuo. Sretan sam s napretkom ostvarenim do sada i mislim da je samopouzdanje uglavnom tu, no drukčije je kad treba voziti 100 posto na limitu u kvalifikacijama. Do tada zapravo ne pritišćete do maksimuma, tako da se s time prvi put suočite u kvalifikacijama.”
“U kvalifikacijama, u većini slučajeva do sada, iskusio sam neku novu vrstu ponašanja bolida i ponekad se nisam mogao nositi s time. Ne bih rekao da je bolid super, super težak, jednostavno mi treba više vremena kako bih definirao gdje su njegove granice”, objasnio je Japanac.
Za ulogu drugog vozača u Red Bullu često se kaže da je najgore radno mjesto u F1. Dok Max Verstappen iz bolida izvlači maksimum, njegovi momčadski kolege, a puno ih se promijenilo do sada, muku muče kako bi ovladali bolidom koji traži specifičan stil vožnje.
“Nije lagano, sigurno. U VCARB-u sam imao bolid koji je više praštao u svakom pogledu. Red Bull definitivno ima oštriji, uži radni okvir. Dovesti bolid u taj okvir nije lakše nego u VCARB-u, ali je situacija bolja nego što sam mislio na početku kad sam dolazio u Red Bull.”
“Sada znam na čemu želim raditi. Ponekad jednostavno treba prihvatiti neku vrstu poteškoća s bolidom. Ponekad osjećate malo preupravljanja ili podupravljanja, ali ako su vremena kruga dobra, vjerojatno je bolje držati se određenog smjera”, rekao je Yuki.
Prošle godine Tsunoda je bio jako dobar na utrci u Miamiju, kad je u bolidu VCARB-a osvojio osmo mjesto u sprintu, a sedmo u glavnoj Grand Prix utrci. Sigurno je da bi ga sličan rezultat zadovoljio u aktualnoj situaciji i dao mu poticaj za nastavak sezone.