Piastri najbrži i na drugom treningu u Imoli!

Najbrži na drugom slobodnom treningu u Imoli je bio Oscar Piastri u McLarenu. Drugo vrijeme je postavio njegov momčadski kolega Lando Norris, a treće Pierre Gasly u Alpineu.

Tijek treninga:

Drugi slobodni trening na legendarnoj Imoli je krenuo u 17 sati po hrvatskom vremenu te je nekolicina vozača odmah sa zelenim svjetlom izašla na stazu kako bi maksimizirali vrijeme na stazi te što bolje pripremili za kvalifikacije koje će biti ključne za nedjeljnu utrku.

Vozači Haasa i Alpinea su bili prvi na stazi pa su zato oni i bili prvi s mjerenim vremenima. Ipak, kroz prvih desetak minuta svi vozači su odradili svoje brze krugove te je najbrži bio Lando Norris u McLarenu ispred dva Williamsa i Piastrija. Većina vozača je na stazu izašla na novim setovima srednje tvrdih guma, dok je samo Alonso bio na mekanim C6 gumama.

Nekoliko vozača se žalilo na promet i ometanje u brzim krugovima, a to bi moglo biti jako bitno u kvalifikacijama kada možemo očekivati jako malene zaostatke te će svaka sitnica biti vrlo bitna. Nakon prvih 10-15 minuta većina vozača je otišla u bokseve kako bi dodatno podesili svoje bolide uoči drugog dijela treninga kada možemo očekivati duže stintove i isprobavanje bolida u trkaćem tempu za utrku.

Prije toga, nekolicina vozača je izašla na mekanim gumama te još jednom odradila brze krugove, a Russell je bio prvi među njima te došao na vrh poretka sa skoro tri desetinke prednosti u odnosu na tad vodećeg Norrisa. Pierre Gasly je nekoliko minuta kasnije bio još brži od njega za malo više od desetinke sekunde, a onda iza njega su još brža bila dva McLarena.

Verstappen je bio skoro pola sekunde sporiji od vodećeg Piastrija, a iza njega su bili i Leclerc, Hadjar, Tsunoda i Sainz koji nije uspio složiti dobar krug na mekanim gumama. Oba Ferrarija su se žalili na kočnice i njihovo ponašanje koje im nije dozvoljavalo da pritisnu bolid do samih granica pa je njihov zaostatak bio prilično velik u odnosu na druge vodeće momčadi.

Kako je vrijeme odmicalo tako je sve više vozača bilo na stazi kako bi isprobali bolide napunjene gorivom u simulaciji same utrke, a i tu je McLaren izgledao prilično uvjerljivo. Nije bilo većih događanja na stazi sve do osam minuta prije kraja treninga kada je Isack Hadjar završio u zaštitnoj ogradi te nakon dvije minute pokušavanja povratka na stazu nije uspio te se zakopao u pijesak. Zbog toga je direkcija utrke pokazala crvenu zastavu te je trening prekinut na nekoliko minuta.

Trening je nastavljen sa dvije minute na satu te je većina izašla na stazu kako bi odradili još jedan krug i isprobali start na startno-ciljnoj ravnini koji je dozvoljen nakon svakog slobodnog treninga. Nije bilo nikakvih promjena te je Piastri ostao na vrhu ispred Norrisa i Gaslya.

Pretplati se
Obavijesti o
8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
White Lion

Tempo koji mclaren ima je za nekih pola sekunde po krugu bolji od mercedesa i to je ono sto je bitno reci.

klepesina

napisao sam prije pocetka sezone da ovu sezonu mclaren uzima i konstruktore i vozacko

1borna

Gasly čini čuda u Alpini

klepesina

danas mozemo ja i ti napravit cuda sutra je povratak u realnost

Znalac00

Slazem se, izvrstan je Gasly, odličan vozač, jako podcijenjen.

klepesina

da vrijedi vise bio bi u nekom top timu sve sto valja il vozi za top tim il dodje u top tim za gaslija je kasno vise-nista vise od solidaan vozac za bolid iz sredine poretka to mu je domet gdje i jeste citavu svoju karijeru

Znalac00

Nije to baš tako jednostavno, ponekad jako dobri vozači ne dobiju priliku u velikim timovima, a raznorazni panjevi dobiju. Razne su tu okolnosti, i sreća između ostalog igra ulogu, primjera bezbroj. Piastri je danas mogao voziti Alpine da se sreća malo drugačije okrenula, a netko drugi (možda baš taj Gasly) je mogao voziti McL i danas biti u borbi za naslov. Jedan Alonso preko 10 godina vozi krntije od bolida, pa što, je li to znači da je loš vozač? I druge silne primjere da ne spominjem.

klepesina

a gdje nestade magija danas

Related Posts
8
0
Would love your thoughts, please comment.x