Unatoč najavama nedjeljne kišne utrke za VN Miamija, pred početak same utrke kiša je prestala padati te se na kraju sve odradilo u suhim uvjetima. McLaren je nastavio svoju dominaciju s trećom uzastopnom pobjedom Oscara Piastrija ispred momčadskog kolege Landa Norrisa. Pokušao je Max Verstappen vodeću startnu poziciju na mišiće obraniti, ali nije uspio, te je na kraju izgubio i treće mjesto od Georgea Russella.
Start utrke je prošao bez incidenata. Verstappen se malo prekočio u prvom zavoju što je Norrisu omogućilo priliku za napad. No, Max je obranio tak pokušaj u drugom zavoju te je Norris izgubio 4 pozicije. Verstappen je tada bio kratko pod pritiskom Antonellija, ali je lako obranio vodeću poziciju.
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
LIGHTS OUT!! Verstappen gets a great getaway but locks up into the first corner 😱#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/OFs1W3rof1
Nakon dva kruga nastupili su uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila zbog puknuća gume na bolidu Jacka Doohana prilikom kontakta s Liamom Lawsonom. Vozač Alpinea ipak nije uspio doći do bokseva. Norris se momčadi požalio preko radija da ga je Verstappen izgurao sa staze, ali ništa se nije istraživalo.
Odmah u nastavku utrke, Piastri je prošao pored Antonellija i zauzeo drugo mjesto. Isto je napravio i Norris, tj. probio se pored Albona na peto mjesto. Lando je ubrzo sustigao i Mercedesov dvojac. Russella je prestigao u sedmom krugu i odmah krenuo u napad na Antonellija na 3. mjestu.
Russell je uskoro pao i pod pritisak oba Williamsa. Carlos Sainz krenuo je u napad u osmom krugu. U međuvremenu, Piastri je intenzivno počeo s napadima na vodećeg Verstappena, a Norris je prošao Antonellija u 9. krugu te je kasnio za vodećim dvojcem nešto više od 4 sekunde.
Borba za vodstvo se intenzivno nastavila. Max je s lakoćom uzimao unutarnje putanje i branio vodeću poziciju. No, Piastri je strpljivo čekao i prošao naprijed na kočenju u prvi zavoj 14. kruga. Pokušao je tu Max opet izgurati Piastrija izvan staze ali nije uspio. Ubrzo je pao i pod pritisak Norrisa, a novi okršaj opet se dogodio na kočenju u prvi zavoj.
LAP 17/57
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
Norris is through but both the McLaren and Red Bull ran wide! He soon gives the place back#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/wI3qkyS4Dk
Borba se nastavila kroz sljedećih nekoliko krugova. Max je momčadi javljao kako ima problema s kočnicama i proklizavanjem. Lando prolazi naprijed na kočenju u 11. zavoj, ali izgurao je Maxa izvan staze pa Max vraća poziciju na kočenju u 17. zavoj 17. kruga. Ali, odmah u sljedećem krugu, slijedi repriza, ovog puta čisto i bez guranja. Piastri je do tada napravio preko 9 sekundi prednosti.
S 20. krugom Russell je momčadi javio kako je počela kiša, ali veće strke u boksevima nije bilo. Oba Ferrarija su nastavila s lošim tempom ovog vikenda. Charles Leclerc je bio zaglavljen na 8. mjestu bez nekih prijetnji prema Williamsima, a Lewis Hamilton je tek u 22. krugu prošao pored Estebana Ocona u borbi za 10. mjesto.
Počeli su i prvi ulasci u bokseve, a McLarenov dvojac u vodstvu je izmjenjivao najbrže krugove. Od vodećih, prvi je u boks ušao Antonelli u 26. krugu. Popratili su ih u Williamsu sa Sainzom. Verstappen je ušao na promjenu guma u 27. krugu, kao i Albon koji nije uspio napraviti undercut nad Antonellijem.
LAP 29/57
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
🟡 Virtual Safety Car 🟡
Nooo! A mechanical failure on Bearman's Haas sees him pull over to the side of the track#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/8BHz0gmbuQ
U 29. krugu iz utrke je odustao Ollie Bearman. Parkirao je svoj Haas pored staze, a nastupili su uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila. Priliku za nešto “jeftiniji” boks iskoristili su u McLarenu i Ferrariju za oba vozača. Utrka se nastavila u 30. krugu.
Solidan profit zaradio je Russell koji se probio na 3. mjesto ispred Verstappena. Nešto iza njih, Leclerc je izgubio 7. mjesto od Sainza, ali borba se nastavila s priključenjem Hamiltona. Borbu je u 33. krugu opet prekinuo virtualni sigurnosni automobil. Ovog puta je pored staze parkirao Gabriel Bortoleto u Sauberu.
Odmah u nastavku, oba Ferrarija su, bilo taktički ili se Leclerc malo prekočio, prošli pored Sainza i zauzeli 7. i 8. mjesto te nastavili međusobnu borbu. Hamilton je javio momčadi kako previše troši gume iza momčadskog kolege, te pitao za daljnje korake. U 37. krugu Britanac je ostavljao dojam kako ima više brzine, ali su iz momčadi javili da se pozicija zadrži unutar DRS-a.
LAP 39/57
— Formula 1 (@F1) May 4, 2025
📻 "This is not good teamwork"
Hamilton was not happy with his team's orders to stay behind Leclerc, but soon the pair swap positions#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/h48BcfU0v2
No, krug kasnije, pozicije su ipak zamijenjene, te je Hamilton krenuo u lov na Antonellija koji je imao prednost od 5 sekundi, a Lewis je to u 42. krugu već spustio na 4. Vodeći dvojac se držao na 6 sekundi razlike, naravno Piastri ispred Norrisa, a Verstappen je polako počeo sustizati Russella na trećem mjestu, ali do kraja utrke konkretnog napada nije bilo.
U 46. krugu, Leclerc se vratio u domenu napada na momčadskog kolegu. Pratio je to i Sainz s 1.7 sekundi zaostatka. Zaostatak Hamiltona za Antonellijem se sporije smanjivao, te se održavao na malo ispod 4 sekunde. Na 4 sekunde je svoj zaostatak smanjio Norris u lovu na vodećeg Piastrija, sa 7 krugova do kraja.
Ferrariji su opet zamijenili pozicije u 53. krugu u nadi da će uloviti Antonellija, ali to je dovelo do pritiska Sainza na Hamiltona u borbi za 8. mjesto. No, do kraja utrke promjena nije bilo, iako je Sainz pokušao s napadom u zadnjem krugu.
Rezultati utrke:

Piastri me puno podsjeća na “Ice-mana” (Raikkonena), vozi super, malo priča/puno radi, u trećoj (3) sezoni F1 cirkusa već je respektabilan vozač, svaka čast majstore, imaš jednog novog fana!!! Svim srcem navijam da osvojiš prevenstvo!!! Pratim i Bearmana, to je isto “štof” za vrhunskog vozača kao i Antonelli. Doohan je zalutao u F1, Hadjar jako dobar, općenito od 6 rookiea, 3 su jako dobri, 2 kako-tako, jedan – za otpis… Što se Maxa tiče, dobar je posao napravio u početnoj fazi utrke, poslije kada su ga papaye prestigle i uključile raketni pogon, zaostao više od 35 s…. Pa neka se… Read more »
Vidite kako ovaj znalac 0/0 kada Max puši onda ima 2 komentara a kad pobjedi onda zatrpa portal jer dobije dar govora , samo primječujem!!!
bravo papaye oscar vozio dlično norris mora proraditi na agresivnosti brz je ali morat ce pobjediva jer oscar je prebrz oni koji pljuju po miamiju najbokja utrka je bila ovesezone pun opretjjecanja duela….. staza je vijugava nije ravna flat out,, sada imola biti ce mclaren brz i tamo,,,
McLaren ko u dobra stara vremena i tek mi sad nije jasno kako je tako velika momcad bila izgubljena vise od desetljeca. Ljudi misle da se bolid sam napravio, ali bez vozackih sugestija niti jedan pobjednicki bolid nikad nije stvoren tako da Lando i Piastri imaju zasluge u tome. Sve ostalo ocekivano, a Ferrari kao i obicno po izjavama njihovih celnika su samo jednu nadogradnju udaljeni od McLarena. Jos moram reci da me Maxovo konstantno izigravanje zrtve jako pocelo nervirat. Sve je u redu kad vodi i svaki njegov potez je regularan,ali kad ga pocnu preticat krece cviljenje kakvo nikad… Read more »
Pa Marko i Tost (oba iz RB-a) tvrde da bi Max i u traktoru pobijedio…
HIC…….
Cestitke piastriu!
On ni norris svijet za sebe.
I dalje se nadam da ce valjda nesto ferr napraviti u barceloni (nesto kao mclaren prosle sezone) makar tesko.
Dobra utrka
Ali oni klaunovi iz Ferrarija…
Sve je zakuhao Vasseur otkada je došao, ponaša se kao biskup na misi…
Sve same priče – molte ćakule pochi fatti (puno priče, malo rezultata)…
I ne sviđa mi se što samo govori o Hamiltonu, Leca uopće ne spominje…
A upravo in ukazuje na promašaje u nadogradnjama…
Čini mi se da je bolji kolaudator od Hamiltona, uopće treba konzultirati vozače u svemu što se postavki tiče, samo tako se bolid razvoja u pravom smjeru…
Ja sam mislio da max vozi brze nego sto bolid stvarno moze.Izgleda i on ide onoliko koliko bolid moze 🙂
Odlična utrka 20 krugova,i opet se potvrđuje da Max spašava sezonu, da možemo nešto gledati, u suprotnom meclareni bi na pola sezone mogli slaviti vozačku titulu, konstruktorska je već osvojena.
Možda tebi spašava ja uživam gledat kako puši !!!
to je osobno, pa evo pogledaj Ferari, koliko god jadno izgledaju nije uredu uživati u tome, treba ih podržati, valjda ce i oni na zelenu granu.
Jedno su preference, a sasvim drugo rezultati. Ja se veselim kad dobije po bulji, ali da utrke, na sve načine, radi zanimljivima i prvenstvo drži živim … nemam argumenta za to negirati. U utrci čak i griješi, ali ono što s ovakvim RB radi u kvalifikacijama – kapa dole.
To što je on bio prvi na startu je plod toga što su ova dvojica zajebali krug baš kad ne treba ali šta možeš i to se broji!!!
Piastri, uz pravi gard, gard pobjednika – rapidno raste. Unajbržem je bolidu, ali svejedno, u utrci je redovno – skoro pa savršen. Lando, čiji sam fan, ako želi napredovati mora pljunuti na prijateljstvo koje ima s Maxom. Koštalo ga je puno, a to se i nastavlja. Na njegov već upitan gard – koji Max i Piastri svakako imaju, Max mu iz utrke u utrku ruši samopouzdanje. Morat će napraviti rez, ako želi ostat konkurentan za titulu. Što se ostalog tiče .. jasno je da Ferrari i RB, kao ni Mercedes, ne mogu parirati Papayi. Razlika je očita.
a što je to Norris trebao bolje napraviti? zabiti se u Max-a? a da je ranije kočio onda bi pisali da nema muda..probao je i jbg Max ga izbacio…vjeruj m ida je bilo konta onda bi Max-ovci pisali MaFia 🙂 🙂 🙂
Bez namjere da uvrijedim, ali vidim po upisima da si “zaluđeni fan” – ono.. udaraš po svom, a argumentacija ti važna koliko i klima u Bogoti. Osjećam da teško možemo argumentirano raspravljati. Otegla bi se rasprava do jutra. Ti ostaneš na svom, ja svom – top.
pa ono bar odgovori na moje pitanje:što je Norris trebao bolje napraviti? + kažeš ima upitan gard? znači nije se trebao maknuti po tebi?
Nije se, nikako, trebao dovesti u situaciju u kojoj je i zadnjem diletantu jasno da će Max 100/100 reagirati kao što je reagirao. Znači, sam se doveo u situaciju u kojoj mu je samo luda sreća mogla nešto donijeti. Da se doveo u situaciju da Maxa, baš kao Piastri prošli puta, napada s unutrašnje strane – to bi imalo smisla. Ukalkulirani rizik koji je isplativ. Ovako se baciš s litice i možda preživiš… moguće, ali jako, jako teško.
Znaci svaki put kad max uzme unutarnju stranu treba odustat od pretjecanja Jer je i zadnjem diletantu jasno d ace bit izguran od strane maxa… Super
Po meni – Maxa – u prvom krugu, sa gomilom bolida na guzici – baš nikad, Nije isto koji karakter napadaš, kao ni kad ga napadaš. Ako misliš da u onoj situaciji nećeš biti izguran – posebice na startu – šanse za to, barem meni – ne postoje. Ako je 100/100 da ćeš ući u probleme iz kojih ćeš, naročito na startu u enormno većem postotku izgubiti poziciju, a često i utrku, onda je to za mene diletanski potez. Zna se što Max “nosi”. To je moje mišljenje, a ako ti vjeruješ da postoje šanse da Max neće uraditi ono… Read more »
kažeš dove su u situaciju??zaboravljaš da se Max prekočio, zablokirali mu kotači i izgubio je idelanu putanju..kaj je onda norris trebao?? ne probati to iskoristiti? da nije probao onda bi pisali da nema muda…a to što je Max napravio sigurno nije čista vožnja ali evo neka vam bude..baš me zanimada je kontra bio..onda bi Max ispao najveća žrtva i pisali bi da mu Mafia namjerno uima bodove
Pisat može tko i što želi, bitne su odluke vozača, a odluke, treba suditi po argumentima za i protiv te akcije.. meni je ovdje baš sve protiv. Od 10 ovakvih napada – Max+ krug 1 – u prosjeku ne više od jedan može donesti “profit”. Moje mišljenje, a ti, imaš pravo napasti 10/10.
da je netko drugi napravio ovo što je Max napravio Norisu i uništio mu prvo mjesto pisali bi tu MaFia al ok..evidentno se vidi kako je promjenio putanju i da se Norris nije maknuo zabio bi se u njega..ili je pre kasno kočio i izgubio kontrolu nad bolidom ili se namjerno zaletio..vidjet ćeno što će telemetrija pokazati
Covjece ti si evidentno opsjednut Maxom…
Nije opsjednutost ako cinjenice podrzavaju svaku njegovu tvrdnju.
Max koristi potencijalne sudare da izbaci protivnike koji ga preticu, to nije fair play i daleko je od sportskog ponasanja.
Ti momci se utrkuju cijeli zivot i niti jedan od njih ne zeli zavrsiti utrku sudarom, a Max koristi to na najprljaviji moguci nacin.
Jucer je bio izdominiran,ali je opet imao par pokusaja izbacivanja Piastria i Norrisa izvan utrke i to su cinjenice koje svi vidimo
Cinjenica je da je to bio Maxov zavoj, bio je s unutarnje strane staze i ostao unutar granica staze … pogledaj snimku i imas pogled iz helikoptera pa ce ti biti jasnije, sami britanski komentatori su rekli da nema govora o kazni… Zanimljivo kad to netko drugi napravi onda mrzitelji Maxa opravdavaju tog drugog vozaca da je bio s unutarnje strane staze i pametuju da je Max morao kociti, a sad to odjednom ne vrijedi… Znaci sve ce mrzitelji Maxa okrenuti samo da bi pljuvali po Maxu, a zapravo znaju da i sami sebe lazu … I o kakvim ti… Read more »
zaboravljaš da se Max prekočio i izgubio idealnu putanju…baš me zanima da je kontra bilo i da su to napravili Max-u što bi onda pisali i da li bi opravdavali taj potez
Nije jedini .
Čestitke Piastriju. Mclaren spaceship, fascinantno brz bolid. Još od prošle sezone konstantno hvalim sve one koji su radili na tom bolidu i njihova dominacija traje sad već dosta vremena, ali ono što je fascinantno je da ta njihova prednost ispred drugih čini se samo raste. Ali zahvaljujući njihovoj brzini pomalo dosadna utrka. Nadam se da je bar malo neugodno onima koji su jučer pisali da McL nije najbrži, da će malo razmisliti o svom znanju i razumijevanju F1, i drugi put nas poštediti svojih nebuloza. Iza Mclarena, vrlo zanimljivo, danas je Williams bio tempom u potpunosti u tom miksu, možda… Read more »
problem je u tome što vi pišete konstatno da je RB sporiji i mislite da to vrijedi za svaku utrku, ima utrka koje više odgovaraju Mclarenu a neke više RB ili Meci…
Pa naravno da se situacija od utrke do utrke malo razlikuje, je li itko ikad rekao suprotno? Ali Mclaren je trenutno vrlo uvjerljiv i najbrži na svim utrkama. Koliko točno – ovisi o utrci, ali ne mogu Mercedes ili RB magično naći cijelu sekundu. Mogu možda koju desetinku. Na ovoj utrci si baš mogao vidjeti koliko se mogu razlikovati situacija na stazi i stvarni tempo bolida. Dok Piastriji nije prošao Maxa, nismo ni mogli vidjeti koliko je McL zapravo ludo brz. I sad zamisli da je ovo bila neka drugačija staza, neka vozačkija ili na kojoj ima manje DRSa ili… Read more »
Brate o čemu pričaš. Ma sky sport su rekli da piastri meklaren postavlja lako gdje hoće kako hoće i kad hoće , a Max se muči sa proklizavanjem zadnjeg kraja bolida a odlično to uspjeva iskontrolirati kao nekad šumaher i Senna.
Meklaren je 2 stepenice iznad RB.
kad je RB bio 5 stepenica iznad svih ostalih onda se pisalo da je do Max-a…to svima smeta + one izjave i ismijavanje svih ostalih vozača da Max pobjeđuje u bilo kojem timu i bilo kojem bolidu…
Ali .. ako timski kolega zavrsi 10 mjesta iza njega , pa jel do Maxa? Ne kuzim . Ako je RB bio toliko ispred svih zašto Perez nije bio ni blizu . Ok bolid je raden za Maxa ali da je tolika razlika.. budi realan
Ne znam tko je to pisao, ja jedino vidim da se to piše od tebe i sličnih da se kao “pisalo”. 2023., kad je RB bio dominantan, vjerojatno bi svaki vozač na gridu (osim možda Strolla ili nekog takvog potpunog panja) osvojio prvenstvo, naravno pod uvjetom da pobjedi momčadskog kolegu. Te sezone Perez je bio uvjerljivo drugi, i nitko normalan ne spori da je RB bio najbolji bolid. Ljudi hvale Maxa za ostale sezone, kad je u podjednakom ili čak slabijem bolidu od ostalih osvajao prvenstva. Te priče koje je Helmut ili tko već podvalio da bi Max pobjeđivao i… Read more »
Na kojoj to stazi Meklaren nije imao najbolji tempo u trci? Njima prosto odgovaraju sve staze, samo da vozaci odrade maksimalno svoj posao i to je to. Druga je stvar sto su staze neodgovarajuce i prosto se ne moze preticati. Na takvim stazama ako kiksaju vozaci Meklarena u kvalama eto problema. Nisu brzi toliko da bi ga mogli preteci, sansa je jedino ako vozac ispred pogresi. Maks, verovao ti ili ne, priznavao ili ne, cini cuda u kvalifikacijama i samo ga to do sada malo drzi i jos nije skroz otpao od borbe za prvenstvo. Na stazama gde je preticanje… Read more »
Dobra analiza, ali Papaye, iako “overall” neupitno najbrže, nisu na svakoj utrci bili dominantni. Recimo prošla, u Džedi, bila je puno više “stisnuta”.
Navuče ga Oscar ko kurton !!!
Mislim da se nikad ništa ružnije nije vozilo stazama od današnjeg Ferrarija !! Boje im idu u vražju mater a i brzina im je u banani!!!
Max opet pokazao zasto je zvijerka od vozaca , drzao Mclaren nekih 18-19 krugova iza sebe iako su Mclareni bili brzi bar osam desetinki … Pozdrav za onog pamenjakovica koji je rekao da je RB najbrzi bolid, necu ga imenovati da se ne sramoti, ali mu preporucam da prati natjecanje u heklanju pa da daje prognoze, iako bi vrlo vjerovatno i tad fulao, jer je fulao i 30+ sekudi Mclarena ispred ostatka svijeta … 😉 Sve u svemu ok utrka, ali vise dosadnjikava… Ajde bilo je i zanimljivo brojanje Hamiltona ekipi da ga puste jer ne moze ni na brzim… Read more »
Da, to sam zaboravio u svom komentaru – u svakom slučaju treba pohvaliti Maxa, jer tek kad su ga ovi prešli se vidjelo kakva je to zvijer od bolida i koliko zapravo tempa imaju. Nevjerojatno je da ih je obojicu nekoliko krugova držao ispred sebe u sekundu sporijem bolidu. U biti je Norris imao jako dobar tempo, utrku je u korist Piastriju odlučilo upravo to što je Norris više vremena izgubio prelazeći Maxa.
Nemoj tako, napast ce te sad pojedini znalci F1 koji kazu da je RB najbrzi bolid, jer tih 30 sekundi razlike Mclarena to nije nista, to samo malo pecne… 😂 Norris je danas takodjer bio odlican i to od njega i ocekujemo u ovakvom bolidu samo ga j..e Piastri…
Dao bog da imali još trideset sekundi , pa nek konzerve plaču!!!
Jedva cekam ocjene vozaca ovaj vikend…
Znaš kako se kaže nemoj gledat kakve su ocijene već gledaj tko ocijenjuje 😉😎!!!
ne brini opet će Max dobiti odlične ocjene kao i uvijek bez obzira kaj napravi..očekujem i nezaslužno pljuvanje po Norrisu iako nije ništa kriv odradio je odličan “povratak” nako što ga Max skoro izbacio iz utrke..nekažnjeno..vidjeti ćemo što će telemetrija pokazati
Nevjerojatna je Maxova glava. Ovakav “start džonom” – nakon kazne koju je prošli puta dobio – pokazuje koliko je beskompromisna – instinktivna “životinja”. Tu radi najveću razliku. Danas ga ne bi kaznio jer se Lando, opet, doveo u situaciju da ga ovaj naguzi – a, nažalost, dere ga redovno. Žao mi je, ali osjećaj je da Landu nešto fali .. i u svakoj situaciji, koja je bila 50/50 .. on je izvukao kraći kraj. Ovo su ipak utrke i izgubile bi svoju draž da stalno kažnjava. Lando mora, ako uopće može, mijenjati mindset. Nogirati golfiće s Maxom – učiti iz… Read more »
o čemu ti? tko je imao prvu startnu poziciju? MAx je opet popušio na startu tj oept je na silu izbacio drugog vozača…što je Norris trebao napraviti? da je usporio onda bi pisali da je loše startao..biti će jako zanimljiva telemetrija od Max-a ..ako je ikada pokažu..izgledalo je ko da je ili izgubo grip zbog pre velike brzine ili je namjerno skrenuo u Norrisa…pre nalgli je trzaj bio…zamisli kada bi svi vozači tako na “silu” vozili
Koji si ti bogec bistrički! Kada bi pitali bilo kojeg šefa momčadi ma bilo koju osobu koja ima veze s F1 koji vozač je najbolji svi bi ti rekli Max.
To što on radi s Bullom je fantastično, pogotovo u borbi za prvu startnu poziciju.
Pokloni se najboljem ikad i budi sretan što živiš u vremenu gdje ga možeš vidjeti u originalu.
Mislis deblji kraj
E, to 🙂
Ne znam zašto čekaš ocjene, meni se čini da ovaj vikend ocjene uopće nisu osobito zanimljive, realno su svi u top 10 odvozili solidnu trku i zaslužuju ocjene negdje 7-9. Piastri nijansu više od Norrisa, mislim da Albon uz Maxa svakako zaslužuje jednu od najviših ocjena, 5. u Williamsu (Sainz tek 9.), Max 4. u RBu (Yuki tek 10.), to su nekako najveće razlike u odnosu na momčadske kolege. Russell također ok ocjena, imao je sreće sa SCom, ali ipak je best of the rest (doduše i bolid mu je best of the rest). Tako da, sve u svemu,relativno očekivano… Read more »