Drugi slobodni trening na Velikoj nagradi Japana obilježili su brojni prekidi. Akcija na stazi prekidana je čak četiri puta: prvo zbog nesreće Jacka Doohana, onda zbog izlijetanja Fernanda Alonsa, a na kraju dva puta zbog manjih požara na travnatoj površini uz rub staze.
U takvom isprekidanom treningu najbrži je krug odvozio Oscar Piastri u bolidu McLarena. Bio je 49 tisućinki sekunde brži od svog momčadskog kolege Landa Norrisa, dok je treću poziciju zauzeo Isack Hadjar u bolidu Racing Bullsa.
Četvrti je bio Lewis Hamilton u Ferrariju, ispred Liama Lawsona u drugom bolidu Racing Bullsa. Max Verstappen imao je osmo vrijeme u svom Red Bullu, a njegov novi momčadski kolega Yuki Tsunoda završio je trening na 18. mjestu.
The top 3️⃣ after a disrupted FP2 at Suzuka 👇
— Formula 1 (@F1) April 4, 2025
We'll be back out on track tomorrow! 😎#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/i5EninIp3n
TIJEK TRENINGA:
Nakon što je Lando Norris postavio najbrži krug na prvom slobodnom treningu, u 15 sati po lokalnom vremenu na stazi Suzuka počeo je drugi slobodni trening za Veliku nagradu Japana. Vremenski uvjeti i dalje su bili vrlo dobri. Bilo je sunčano, uz temperaturu zraka od 14 Celzijevih stupnjeva i temperaturu staze od 34 stupnja.
Na samom početku treninga vozači su koristili srednju i tvrđu smjesu Pirellijevih guma. Deset bolida izašlo je na stazu s mediumom, a deset s hardom. Ubrzo nakon što je izašao iz garaže, Carlos Sainz požalio se ekipi na poskakivanje bolida i vratio se u boks kako bi mehaničari provjerili što nije u redu s njegovim Williamsom.
Za početak, na vrh poretka zasjeo je George Russell u Mercedesu, s rezultatom 1:29,666 na tvrđim gumama. Lando Norris u McLarenu bio je u brzom krugu s najboljim rezultatom drugog sektora, no prije nego je završio taj krug označena je žuta, a vrlo brzo nakon toga i crvena zastava. Uzrok prekida bila je vrlo teška nesreća Jacka Doohana u prvom zavoju.
A sizeable crash for Jack Doohan in FP2 😱
— Formula 1 (@F1) April 4, 2025
He is OK and out of the car#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/uCDCUcGKcy
Australac nije vozio na prvom treningu, već je u njegovom bolidu bio Japanac Ryo Hirakawa. Na početku drugog treninga odradio je samo par krugova, a onda na ulasku u prvi zavoj izgubio kontrolu nad bolidom i velikom brzinom udario u zaštitnu ogradu. Bolid je bio sasvim uništen, a Doohan je srećom izašao iz bolida uzdrman, no neozlijeđen.
Prekid je potrajao dvadesetak minuta, tako da je vozačima ostalo samo 30 minuta ovog treninga za odrađivanje što većeg dijela planiranog programa. Bilo je dosta onih koji su nakon prekida odmah stavili mekše gume na svoje bolide te odrađivali simulaciju kvalifikacija. S druge strane, bilo je i vozača koji su nastavili voziti na hardu ili mediumu.
Prošle su četiri minute od nastavka treninga, a crvene zastave ponovno su se vijorile na sudačkim pozicijama. Srećom, ovoga se puta nije dogodila neka teža nesreća. Fernando Alonso u svom je Aston Martinu izletio sa staze u zavoju broj 8 pa ostao ‘zakopan’ u šljunku. Trening je morao biti prekinut kako bi se bolid s brojem 14 uklonio iz izletne zone.
The second red flag of the session is deployed 🔴
— Formula 1 (@F1) April 4, 2025
Fernando Alonso is beached in the gravel at the Degner Curves 😲#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/IaOsAkPun9
Snimka je pokazala kako je Fernando lijevim kotačima malo zahvatio travu na ulasku u zavoj Degner 1, nakon čega je izgubio kontrolu i više nije imao mogućnost zadržati bolid na stazi. Ovaj prekid treninga potrajao je malo više od pet minuta.
Za 18 vozača koji su još uvijek bili u pogonu ostalo je samo 19 minuta na satu, a nitko nije imao više od sedam odvoženih krugova. Kad se na semaforu upalilo zeleno svjetlo, Russell i Verstappen imali su mini utrku za poziciju na stazi. Svi su vozači na stazu izašli s mekšim gumama.
Leclerc je zasjeo na vrh s Ferrarijem, postavivši rezultat 1:28,567. Ubrzo su ga nadmašili Russell, zatim Hamilton pa onda i Hadjar s rezultatom 1:28,518. Čekalo se što će napraviti vozači McLarena. Piastri nije uspio ‘skinuti’ Hadjara s vrha, već se smjestio na drugu poziciju. Nije to bio čisti krug australskog vozača. Njegov timski kolega bio je dosta brži. Norris je preuzeo prvo mjesto s vremenom 1:28,163.
Treću crvenu zastavu na ovom treningu izazvao je mali požar uz stazu. Iskre koje često frcaju iza bolida zapalile su prilično suhu travu i situacija je tražila reakciju japanskih vatrogasaca.
Red flag deployed 🔴
— Formula 1 (@F1) April 4, 2025
A small grass fire beside the circuit is currently being extinguished#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/OomAusRYH5
Akcija na stazi nastavljena je, no na satu je ostalo samo sedam minuta. Ovakav isprekidani trening stvara timovima dosta problema za nastavak trkaćeg vikenda jer nakon prvog dana Velike nagrade Japana ekipe gotovo da nemaju nikakve podatke u kontekstu simulacija za nedjeljnu utrku.
Vozači McLarena uspjeli su u završnim minutama odvoziti još jedan brzi krug na mekšim gumama, a tom je prilikom brži bio Piastri te preuzeo prvo mjesto s 49 tisućinki sekunde bržim krugom od svog momčadskog kolege. Dvije minute do kraja još je jednom pokazana crvena zastava, još jednom zbog požara na travnatoj površini.
McLarenovi vozači dosta su se odvojili od ostatka društva. Hadjar je na trećem mjestu zaostao četiri desetinke sekunde za Piastrijem, a iza njega bilo je čak 12 vozača unutar jedne sekunde. Hamilton je bio četvrti, Lawson je dan završio ohrabrujućim petim mjestom, ispred Russella, Leclerca i Verstappena. U prvih deset smjestili su se još Gasly i Sainz.
Akcija na stazi Suzuka nastavlja se u noći s petka na subotu. Treći slobodni trening je u 4:30, a kvalifikacije počinju u 8 sati po hrvatskom vremenu.

Bravo za Yukia, prvi trening 6 mjesto, drugi trening nije ni bilo pokušaja zbog prekida, mogao bi Yuki i do postolja ovaj vikend samo ako nastavi ovako.
Koliko vidim svi su isto krugova napravili.
Ma nista od yukia.jos jedan u nizu!
Očigledno si prespavao drugi trening, Yuki je u zadnjem stintu vozio na midiu i bolid pun goriva i uopće nije radio brze krugove, malo tko je i uspio zbog 4 prekida, vremena ispred su na softu.
Imao si dojavu da je pun goriva?
Bit cemo pametniji na sljedecem treningu.
Da, imao sam, možeš se nadati da će Yuki biti loš pa da pljuješ po njemu, i još nešto, pravilno se piše Yuki vs. Max.
A ostali su vozili sa praznim bolidima.nije yuki loš ali nije više ni talenat jer je već petu sezonu u f1.
U svakom slučaju pričekajmo kvalifikacije i utrku pa ćemo vidit jel yuki opravda ukazano povjerenje i da napokon ostvari svoj san o postolju. A yuki je i tako već legenda u japanu, morat će bit hladan da nebi od prevelike želje izletio ili sudario se.
lawson vs tsunoda.. haahah
bravo mclaren odlicni ste nastavite ovako prvi put nakon 2008 imamo odlican bolid,, tezak udes doohana suzuka je opasna pogotovo 1 zavoj
Ostao mu je drs podignut, i doletio je prebrzo u zavoj i izgubio kontrolu- danak neiskustva.