Tsunoda: Neće biti lako, ali želim završiti na postolju

Japanski vozač vrlo je hrabro najavio svoj prvi nastup u bolidu Red Bull Racinga…

Yuki Tsunoda bio je glavna zvijezda na Hondinom eventu održanom ove nedjelje u Tokiju. Novi vozač Red Bull Racinga, koji je samo nekoliko dana ranije saznao da će debitirati u bolidu RB21 baš na svojoj domaćoj utrci na stazi Suzuka, opisao je kako je proživio ovu veliku promjenu u njegovoj karijeri, ali iznio i neke jako optimistične najave za Veliku nagradu Japana.

“Da budem iskren, nisam očekivao da ću se utrkivati za Red Bull na Velikoj nagradi Japana. Ovo je zadnja godina partnerstva između Red Bulla i Honde, tako da se utrkivanje na Suzuki u ulozi vozača Red Bulla čini poput sudbine. Sve je došlo na svoje mjesto baš u pravom trenutku, da bih ja sada bio u ovoj ulozi.”

“Naravno, bio sam sretan zbog dolaska u Red Bull, ali kad sam razmislio o svemu, ideja da ću se odjednom utrkivati za Red Bull na japanskom Grand Prixu činila se tako nerealnom. Ne želim previše povećavati očekivanja, ali želim završiti na postolju. Iako znam da neće biti lako otpočetka.”

“Moj je prioritet razumjeti bolid, kako se ponaša u usporedbi s VCARB-om. Ako ću moći prirodno uživati u vožnji dok se upoznajem s njim na prvom slobodnom treningu, onda će i rezultati doći. Ako to dovede do plasmana na postolje, to bi bilo izvanredno”, rekao je Yuki.

Nakon jako loših nastupa Liama Lawsona u Melbourneu i Šangaju, Tsunodi se konačno otvorila prilika koju je čekao godinama. On je proveo u drugoj Red Bullovoj momčadi četiri godine, a kad je Lawson promoviran prije njega, činilo se da Japančev red neće ni doći.

Yuki je između utrka u Kini i Japanu testiranja mogao odraditi jedino u simulatoru. Kaže kako je taj dio prošao dobro, a svi ljubitelji Formule 1 sa zanimanjem će pratiti kako će to izgledati na stazi Suzuka nadolazećeg vikenda.

“Nema mnogo trenutaka u životu u kojima se suočavate s ovakvom vrstom ekstremnog pritiska i prilikom velikom kao što je ova, tako da mogu samo zamisliti da će to biti nevjerojatno napeta utrka.”

“Proveo sam dva dana u simulatoru, Iz tog iskustva, bolid mi se nije činio tako izazovnim za vožnju. Definitivno sam stekao dojam da je prednji dio vrlo osjetljiv, kao što ljudi često kažu. No pitate li me je li nezgodan za upravljanje, ne bih rekao da sam stekao neki posebno neobični osjećaj, barem ne u simulatoru.”

“Naravno, kako ja želim podesiti bolid vjerojatno se razlikuje od onoga što Max želi. Ja želim razviti svoj set-up, postići dobro razumijevanje i postepeno graditi brzinu od prvog slobodnog treninga.”

VN Japana počinje u petak rano ujutro po hrvatskom vremenu. Prvi slobodni trening počinje u 4:30.

Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Webmaster

Skromnost ti je vrlina.

schumy

Baš, polako se ide u raj…
Skromno, ponizno, upornim radom i trudom…

Webmaster

Vrijeme če pokazati koliko si u pravu, ili će biti samo vodonoša.

schumy

Sve će se vidjeti već u nedjelju na Suzuki..
Tsunoda u novom bolidu na poznatoj stazi, mislim da će dobro započeti “kampanju” u Red Bullu…

Desmo

Ne znam..može biti sve najbolje, ali sumnjam..nemam baš neko veliko povjerenje prema japanskim vozačima..znaju biti brzi i agresivni, ali ne dovoljno taktički zreli da optimalno odvoze utrku i na kraju isporuče dobar rezultat.

rovaccccc

Bolje bi bilo da je sebi zadao neki minimalni cilj.Ovako je sam sebe osudio na propast.

DMX

Kako god, o tome ti ovisi karijera

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x