Oscar Piastri u McLarenu je pobjednik utrke za VN Kine nakon zanimljive borbe na stazi kraj Šangaja. Drugo mjesto je zauzeo njegov momčadski kolega Lando Norris, a treće George Russell u Mercedesu.
Četvrto mjesto je zauzeo Max Verstappen u Red Bullu , a peto Charles Leclerc u Ferrariju. Na šestoj poziciji je završio drugi Ferrari Lewisa Hamiltona, a sedmu poziciju je zauzeo Esteban Ocon u Haasu. Krug desetorice najboljih u Kini zatvaraju Kimi Antonelli u Mercedesu, Alex Albon u Williamsu te Ollie Bearman u drugom Haasu.
Tijek utrke:
Formacijski krug je krenuo u 8:00 po hrvatskom vremenu te su vozači krenuli bez problema. Oscar Piastri je poveo sve vozače po prvi puta s prve startne pozicije, a velika većina je krenula na medium komponenti guma. Samo par vozača s kraja poretka se odlučilo za tvrdu komponentu guma na samom startu utrke. Vozači na parnim startnim pozicijama su imali manji problem jer su na njihovoj liniji suci morali posipati pijesak kako bi upili ulje koje je došlo na stazu nakon jutarnjih utrka pratećih serija.
Nakon formacijskog kruga utrka je krenula te smo u prvom zavoju imali nekoliko borbi, a Oscar Piastri je uspio zadržati prvo mjesto nakon prvog zavoja iako je došao pod veliki napad Georgea Russella. To je iskoristio Lando Norris koji je napao Russella u toj prvoj sekvenci zavoja te je prošao kraj Russella.
Verstappen je izgubio pozicije od oba Ferrarija u prvih nekoliko zavoja, a prilikom toga je Leclerc lagano dotaknuo Hamiltona prednjim krilom te je imao oštećeno prednje krilo, ali u komunikaciji s trkaćim inženjerom su odlučili pričekati promjenu guma za ulazak u bokseve kako ne bi izgubili puno vremena. U prvim krugovima je uspio pratiti tempo vozača ispred te se nije činilo da gubi puno vremena.
U početnim krugovima je manji incident imao i Gabriel Bortoleto koji se izvrtio, a onda je odmah otišao u bokseve na promjenu guma. Fernando Alonso je imao problem sa stražnjim kočnicama koje su se zapalile, a nakon nekoliko krugova je pozvan u bokseve da umirovi bolid jer to nisu mogli popraviti. Nakon prvih pet krugova poredak prvih 10 vozača je bio: Piastri, Norris, Russell, Hamilton, Leclerc, Verstappen, Antonelli, Tsunoda, Hadjar i Ocon.
Do 12. kruga je sve proteklo mirno te su vozači kontrolirali utrku i tempo tako da ne troše previše gume koje će biti odlučujući faktor u današnjoj utrci. Prvi je u bokseve otišao Yuki Tsunoda, a onda je nakon prolaska kroz bokseve prošao Kimija Antonellija. Dva kruga kasnije i vodeći su krenuli u bokseve – prvi Lewis Hamilton i Max Verstappen. Krug kasnije su ga otišli ‘pokriti’ i McLarenu s Piastrijem te Russell u Mercedesu.
Lando Norris je otišao dva kruga kasnije te se vratio iza Russella koji je iskoristio to i došao do ‘realne’ druge pozicije na stazi iza Piastrija. U bokseve još nisu otišli Albon, Stroll i Sainz te su oni bili među vodećim vozačima. U 18. krugu je Norris stavio pod pritisak Russella te je na ulasku u prvi zavoj prošao kraj Russella. Hamilton i Leclerc su uspjeli u 19. krugu proći kraj Strolla te su došli na petu i šestu poziciju, a ispred njih je bio i Albon koji je morao još u bokseve.
U 20. krugu je došla naredba iz Ferrarija da Hamilton propusti Leclerca, a iako je Lewis oklijevao u početku, nakon jednog kruga ga je i propustio u prvom zavoju, a Leclerc je krenuo u napad na Russella koji je bio treći. Jedini vozači koji nakon dvadesetak krugova nisu bili u boksevima su Stroll i Bearman koji su bili na osmoj i devetoj poziciji na tvrdoj komponenti guma.
Leclerc je nakon nekoliko krugova uspio ući u DRS zonu Russellu, a Hamilton je bio preko dvije sekunde iza njega. Ipak, u sekvenci zavoja prije dugog pravca nije uspijevao biti dovoljno blizu Russellu kako bi uz DRS prošao kraj Mercedesa. U 27. krugu u bokseve je otišao Bearman po prvi puta, a vratio se na medium komponenti guma dok je većina vozača bila na tvrdoj komponenti guma.
Iz McLarena su odlučili malo podignuti tempo kako bi se odmaknuli od Russella i Leclerca iza njih, ali su razmaci i dalje bili samo par sekundi što nam je značilo da ćemo do kraja utrke vjerojatno gledati borbu za postolje. U 31. krugu je u bokseve ponovno otišao Liam Lawson nakon što ga je na stazi prošao Bearman te se vratio na predzadnje mjesto.
Sve do 37. kruga je bilo mirno na stazi, a onda je na kraju tog kruga u bokseve ušao Hamilton kojem se približavao Verstappen, a vratio se na stazu točno iza njega, ali ispred Ocona što mu je bilo bitno kako ne bi gubio vrijeme. Odmah je postavio i najbrže vrijeme utrke, a ispred njega niti jedan vozač nije odmah otišao u bokseve. U 39. krugu je u krug osvajača bodova ušao i Ollie Bearman koji je prošao kraj Gaslya za 10. poziciju.
U tim trenutcima je utrka ušla u jednu ‘mirniju’ fazu, pogotovo u prvih desetak pozicija, a jedine borbe su bile između Tsunode, Doohana i Hadjara, a deblji kraj je izvukao Tsunoda kojem je prednje krilo oštećeno bez ikakvog kontakta te je morao u bokseve na promjenu prednjeg krila. Norris je javio svojem inženjeru kako ima manjih problema s pedalom za kočenje, ali je nastavio voziti vrlo dobre krugove. Doohan je bio pod istragom zbog manjeg incidenta sa Hadjarom kada je Doohan ‘izgurao’ Hadjara sa staze na kraju stražnjeg pravca.
Nakon nekoliko krugova je došla obavijest od sudaca kako je Doohan dobio kaznu od 10 sekundi zbog tog incidenta. U međuvremenu je Verstappen krenuo sustizati Leclerca te je bilo za očekivati kako će Verstappen u nekom trenutku napasti Leclerca te preuzeti četvrtu poziciju. U 52. krugu je Verstappen bio jako blizu te je na ulasku u 53. krug napao vozača Ferrarija u prvom zavoju, a nakon tri zavoja je uspio proći kraj Leclerca i preuzeo četvrtu poziciju.
Do kraja utrke nije bilo većih događanja na stazi osim dvoboja Hadjara i Doohana koji su se borili za 14. poziciju. McLaren i Norris su imali komunikaciju oko toga što je Norris imao manjih problema s pedalom kočnice, ali je vodeći čovjek prvenstva mirno priveo utrku kraju te je zauzeo drugu poziciju bez većih problema iako je povećao zaostatak u odnosu na Piastrija koji je do kraja utrke vozio bez problema.
Zadnja informacije su da u japanu bi trebao Colapinto umisto Lawsona za RB voziti, ništa od tsunode. Mislim da traže novog maxa ako im in odlazi na kraju sezone,a tsunoda to ipak nije, a nije više ni mladi talent jer je već dugo u f1 plus šta tsunoda nekad je na svoju ruku pa bude i nesporazuma s trkačim inžinjerima.
Najbolje bi im bilo da voze samo s jednim bolidom, a drugi da cuvaju za djelove 🙂
Jel’ McLaren trenutno pobjeđuje zbog dominantnog bolida ili im je bolid kao i zadnjih 15 godina loš, a vozačka postava je ono što trenutno donosi prevagu. Pitam za prijatelja…
Reci prijatelju zbog bolida
Tak’ sam si nekak’ i ja mislio da bi u tom bolidu i moja strina pobjeđivala, al’ opet idem pitati portalske analitičare, da budem siguran. Logično mislim si kak’ npr auto koji je graviran 240 može biti brži od mog auta koji je graviran 260.
Uvik ti je do bolida osim ako je bolid napravia adrian newey, onda je do vozaca… Nemos fulat
Ne bi se cudio da se ove sezone bore Oscar I Norris za naslov Ali volio bi da se Jos netko umijesa sada Suzuka za dva tjedna,,,
Bravo Oscar mclaren nakon 2008 Imaju jak bolid Ako ovako nastave biti ce OVO nasa sezona ajmo papaye🧡 u povetku je bio interesantno poslije uspavanka Alonso sta red katastrofa ,,albon je bio opet dobar,, Ferrari je kaznjen izgubili Puno bodova kad dodu utrke u europi oni ce Biti dobri
RB razmišlja već za slijedeču utrku o promjeni drugog vozača, odnosno zamjeni tsunode i lawsona kako prenosi autosport.
Kakvi panjevi… Citajuci forum ja san zakljucia da je lawson odlican vozac samo je bolid kanta, al je max vanzemaljac… Pa helmut marko bi zapravo samo triba zaminut bolide pripiturat ih, dat maxu bolid od tsunode i eto naslova
A opet kad pogledaš kakva bude to momčad sa Lawsonom i Hadjarom,sačuvaj bože utrošenog i vremena i novaca, uopće ne vidim svrhu jedne takve ekipe!
Staza dosadna do bola, do te mjere da mi je u jednom trenutku bilo svejedno kako će završiti! Antoneli vozač dana??? Ferari šta reći, forza Ferrari!
Meni Piastri djeluje puno sigurnije, odlučnije, samouvjerenije od Norissa, kao da ima već 10 sezona u gumama tako da mi je bez obzira na onaj kiks u Australiji on za sada favorit broj jedan za osvajanje titule, naravno ako RB ne složi bolid. Mislim da ostali timovi nisu na tom nivou! Ako griješim imaćemo jako jako neizvjesnu sezonu!
Čestitke Piastriju. Kao što smo utvrdili i nakon prve utrke, dominacija McLarena, nastavak prošle sezone jednako uvjerljivo ili čak uvjerljivije, nema se tu što puno reći. Ne miriši baš na neku dobru sezonu, možemo se samo nadati da će Piastri imati dovoljno konstante pa da bude borbe bar između njega Norrisa. O nesposobnosti meni inače dragog Ferraria pišemo već godinama – nevjerojatno da su uspjeli oba boida učiniti nelegalnima i to na dva različita načina. Ono što još jednom treba primijetiti je koliko se Versappen vozački ispred ostalih. Nevjerojatno je da svaki vozač koji sjedne s njim izgleda kao najgori… Read more »
Bas me zanima kakav bi max bio u kojem drugom bolidu
Vjerovatno osrednji ,pa eto sad ima bolid rađen samo za njega pa se koprca kad bolid nije na 100% !!!
Sta je onda LH ako ga je Max dobio u konkurentnom bolidu kao sto je bio i Lewisov, Maxu nije ni trebao dominantan bolid da pobijedi LH … 😂
A zasto onda sad ne dobije mclarene?
Ti se ocito u zivotu nisi utrkivao, jer da jesi nebi postavljao takva povrsna pitanja … Razlika medju vozacima u F1 je brutalno mala, ali ipak postoji … da pojednostavim… Npr 1. vozac moze biti brzi od 2. za dvije desetinke ali ako je bolid od 2. brzi 3 desetinke 1. ce svakako popusiti jer ne mozes ici iznad razine bolida, ne mozes nikada ici iznad 100 posto inace letis van… Sto mislis zasto vozaci spominju limit u voznji… Ocito ti to nije jasno pa eto sad ti je valjda jasnije… Opet druga je prica ako imas dva bolida u… Read more »
Pa ti ne dajes argumente ne ja… Tvoj je argument max je u konkurentnom bolidu pobjedia LH? Imas tu 2 nepoznanice (il ocito ti znas a ja ne) a to je koji je bolid bia brzi i za koliko, i koji je vozac brzi i za koliko? Ugl nagadanja i nabadanja nista dr., (da ne sirimo sad jos temu s massijem i ostalim cirkusima u zadnjoj trci), jer da je otislo na stranu lewisa (koji je usput tu trku odera maksa dva stinta) onda bi ti pisa lewis je u konkurentnom bolidu dobia maxa? Il bi napisa dominantnom? Sad se… Read more »
Da, LH i MV su imali konkurentne bolide gledajuci RB i Mercedes, tj dominantne bolide u odnosu na ostale … Znas postoji ti i baza podataka gdje mozes pratiti i vidjeti puno detaljnije podatke o utrkama i vozacima i tu mozes jasno vidjeti tko je i koliko bio bolji u odredjenoj utrci, to se inace zove telemetrija itd… Pomoci ce ti da realnije vidis siru sliku … Nije ti F1 utrka samo ono sto vidis na prijenosu utrke na tv … I da je LH osvojio naslov te godine naravno da ne bi rekao da je LH pobijedio u dominantnom… Read more »
Cek ti si gleda telemetriju 2021… Upisat cu se od smjeha.
Odlican ti odgovor… Biseru zast nebi gledao i ocitavao telemtriju 2021, ako upoce znas kak se to radi, nije ti to slikovnica 😂 …. Kao i uvijek samo lupetanje prazne slame i nist konstruktivno od tebe 😂 …
Mama ti je biser, svi su je “polirali” ko god je stiga…
Baza podataka se zove telemtrija itd. Kalo ti kazes??? Wtf 🙂 🙂
Znaci ti si ocitava tamo 50tak senzora od maxa i hamiltona iz 2021 i uspirediva ko je bolji ko ima kakav bolid itd. Svaka cast, skidam kapu
Opet da ponovim, lupetanje prazne slame od tebe i nista konstruktivno… Cak ti ni vrijedjanje ne ide od ruke… 😂 A sad komentiraj i dalje jer znam da te svrbi to sto si potpuno zgazen u raspravi i u nedostatku ikakvog argumenta ides vrijedjati, bas zrelo ponasanje 😂 … Naravno da ti vise necu odgovarati, steta vremena potrosenog na tebe… Uzivaj 😉
Haha a tvoj je argument da si gleda i ocitava telemetriju iz 2021.g, a mene nazivas biserom… Znaci ti analiziras telemetriju npr maxovu koju nemaju ni u mercedesu ni ferariju… Show!
Normalno da mu nije trebalo imao je Massija koji ga je spasija!!!
Bolje komentiraj kak je LH sam sebe smrdao te sezone u npr. Monacu i u Aze, sto je otvorio sirom vrata Maxu u zadnjem krugu i sto se nije zajedno s Mercedesom usudio ici u boks … Naravno sve ces to poreci, ali Masi je kriv… 😂
Ja bi ga volio vidjeti u drugom bolidu, ovaj RB ne izgleda kao da više može pratiti najbolje. S druge strane, to bi iz perspektive F1 možda bilo dosadno, vidjelo smo kako je izgledala 2023. godina – Perez je bio drugi, znači RB je imao najbolji bolid – a Max je oborio sve povijesne rekorde. Budimo realni, ako imaš jednog vozača koji se izdvaja kao Max, bolje za sport da ne sjedi u boljem bolidu. Ništa protiv njega tu osobno, ali nitko ne voli dominaciju. Imamo sreću da u F1 ne vozi svi iste bolide, imali bi kao u tenisu… Read more »
vidjeli smo i sve znamo kad max nema stroj gdje je i sta je samo se neki prave grbavi ovdje al lagano stize otreznjenje
To je istina za Maxa albona i sainza.
Govorili su Max se boji sainza… Da, baš isto kao i mene 🤣
Kaže ovako- malo upozorenje unaprijed novom vozaču Bulla lawsonu; novi bolid će biti napravljen imajući na umu Maxove vozne karakteristike. Potvrdio je to savjetnik Helmut Marko . Isti problem su imali i ovi drugi prije Lawsona samo neki s više neki s manje uspjeha!!!
E ali se lawson rugao prošle sezone perezu i pokaziva mu prst, pa sad je brutalno prizemljen, a perez se iz svoje hacijende slatko smije lawsonu.
Da, svatko misli da može bolje baš zato što je ovo što radi Max neviđeno na ovoj razini, vozači su uvijek svi tu negdje, nitko se ne izdvaja previše. I zato i njima samima to ne ide u glavu, svi misle da bi bili puno bolje od onoga koji trenutno vozi s Maxom.
Meni se tu baš zamjerio tim potezom, Checo zaslužuje poštovanje svih na gridu i razumijem kad u nekom afektu nešto kažu, tipa kad dođe do kontakta ali to pokazivanje prsta totalno nepotrebno. S obzirom da se šuška na veliko pitanje u kojem će bolidu Lawson sjediti već u Japanu.
Pa to je sigurno istina, ali tu on govori na pokoju stotinku, jednu desetinku možda i slično. Da se prilagođavajući jednom vozaču može napraviti razlika od pola sekunde ili cijele sekunde, pa onda bi svaki tim isključivo radio bolid po jednom vozaču i svi bi forsirali samo jednog – jer takva strašna razlika bi označila drastičan napredak. Dakle, jasno da to nema veze s ovim o čemu govorim
Jedva san doceka tvoj osvrt na utrku i objasnjenje veze lawsona, albona, sainza i pereza i povezanost tog s danasnjom utrkom… Pa san se sitia kako je ricci isamara maxa u red bullu 2g dok su donekle imali ravnopravni tretman, a onda njega noris, pa sad vise neznan sto bi mislia jel bolji ricci, max il lando? A sad gledam sa sainzom nije bia nesto uvjerljiv, tj bia je neuvjerljiviji nego leclerc, al ti pises da je sainz tu negdi s leclercom pa sad ni tu vise nisam siguran ko je bolji od koga? Ponata svega je da je tvoje… Read more »
To sam ti već objašnjavao više puta, ali ti po vlastitom priznanju ne čitaš baš pa se ne čudim što opet pitaš. Srećom, nije mi teško ponoviti – Max je s Riccom vozio kad je imao 18-20 godina, što ti uporno ignoriraš. Sama činjenica da je bio blizu njega govori koliko je dobar – u tim godinama jedan Lewis Hamilton nije čak ni vozio još F1. Naravno, čim je stasao Max je porazio Ricca, i od tada nemilosrdno gazi sve kolege bez iznimke. Kad uspoređuješ, moraš malo pogledati tko je bio u kojim godinama. Da li da ja sad kažem… Read more »
Kao obicno vrtis podatke kako ti pase…
Q:
2015:
Q: Sainz-Max 9-8 one koje su vozili obojica
Trka: 5-4 za maxa (one koje su obojica zavrsili)
Odustajanja: sainz 7 max 5
Ja “vrtim podatke kako mi paše”, a ti, prvo ne uzimaš bodove kao mjerilo nego tko zna koje kriterije, pa kad se i svi ti kriteriji pokažu bolji za Maxa onda to “nije dovoljno uvjerljivo”, a u svemu uspoređuješ nečiju sezonu sa 17 godina – godine u kojima NITKO NIKAD nije ni vozio F1. Dakle, pokušavaš dokazati da je Max loš jer nije dovoljno po tvojim mjerilima razbio Sainza sa 17 godina. Presmiješno. To što je poslije, u puo relevantnijim godinama, razbio Albona koji sad razbija istog tog Sainza, tebi je nebitno, relevantna za sve je usporedba dva rookieja i… Read more »
Cek jel albon isto bia rookie te sezone il to ne vridi kad se s maksom usporeduje? Jel sainz isto bia rookie? Jel albon ista klasa sad i kad je vozia s maxom? I ne pokusavam ja dokazat da je max los, nego ti pokusavas dokazat da je max supermen jer je izdominira pereza i sad lawsona… Pobjedujuci ove ostale ionako nije nista osvoia, a i tad su svi bili novaci dovedeni njemu da mu pumpaju ego… Eto nek kaze kako je s riccijem prosa orve 2g a nije bia novak. I naporan si svaku trku s maxom vise, max… Read more »
Probaj čitat s razumijevanjem, molim te. Kad se uspoređuju vozači, gledaju se svi faktori, uključujući i to tko je koliko imao godina i tko je bio rookie. Max Verstappen je specifičan po tome što je imao 17 godina kad je ušao u F1. To je jedna posebna priča, a drugo je kad je netko rookie s 23. Ne znam je li pratiš ijedan drugi sport, ali ako pratiš bilo što onda bi znao kolika je DRASTIČNA razlika tinejdžer od 17 godina pa do 20,21,22..itd. U tim godinama 17-20 ljudi se drastično popravljavaju, napreduju strahovitom brzinom (u F1 kao i u… Read more »
I sad procitaj svoj prvi komentar utrke i hvalospjeve maxu i svim maxovim bivsim i sadasnjim kolegama di se vracas na 2019 s komentiranjem trke iz 2025? Kakve to veze ima s trkom? Jesi ikog dr vidia da pise takve pizdarije isusa ti?
U svom prvom komentaru sam, kao što se jasno vidi, redom: čestitao Piastriju i prokomentirao dominantni McLaren, prokomentirao svoje mišljenje o nastavku sezone u borbi za prvaka, komentirao katastrofu Ferrarija, i u konačnici, komentirao to koliko je Max brži od Lawsona, usporedivši to sa zanimljivošću da je Albon brži od Sainza (što mi je isto zanimljivo) i da se u tim usporedbama lijepo koliko Max vozački dominirao. Dakle, komentirao sam sve što mi se činilo relevantno, od dominantne momčadi do dominantnog vozača, a to što ti imaš problem s Maxom pa te samo taj dio komentara smeta, to je drugo… Read more »
Sereš ko foka da te više nije za slušat!!!
A sa kojim je to Max velikim imenima vozio u istom timu do sad. Perec i Lawson to neki sampioni…Moguce na playstationu.Vjerujem da mozes izbrisat ovaj drugi dio sto si napisao da bi ga rado izbrisao
Da još koga diskvalificiraju i lawson bi moga do boda
Eto hadjar ni kriv ni dužan osvojio bod
Greška, nije osvojio bod, ostaje kratak za jedno mjesto
Tako dobra staza, a utrka koma ..
Me znam kako je piastri uspio zadržati Russella iza sebe na startu ja sam već vidio Russela ispred ..
Lawson.. nemam komentara , mislim da će lik bit rekorder po izbacivanju iz ekipe.
Max jednostavno uvijek 100% Ferrari je brži i uspio je na kraju utrke proći .. fajter je nema šta
Oba Ferrarija + Gasly pred diskvalifikacijom!!!
Lecelrc već diskvalificiran, sad se još čeka za Hama ali sigurno i on najebo..a jesu idioti ti u Ferrariju 🙁
Evo sad čitam sva trojica out !!!
ne kužim zakaj minusi…po ono potvrđeno je…. https://f1.pulsmedia.hr/80144/leclerc-hamilton-i-gasly-pod-istragom-diskvalifikacija-zbog-premale-tezine-bolida-i-pretanke-podnice/
Zato jer si objavio točan podatak! Pa to i ti radiš a sad se čudiš???
Čestitam Mclarenu ,dominatno s pola snage ! Russell prvi od ostatka svijeta pokazuje dominaciju Mercedesovih motora. Verstapen bez Neweya u Bullshittu a Ferrari toplo hladno lako je mogiuće da se pogube u silnom kemijanju!!!
negdje ranije smo zakljucili
1.mclaren
2.prazno za sada
3.izgleda mercedes
4.ferari
5.valjda red bul
razlog zasto sam stavio red bul 5ti je da samo jdan vozac osvaja poene
ostali timovi oba vozaca osvajaju poene i blizu su u tempu i poenima
mada samo liam lawson ima nikakve rezultate u odnosu na timskog kolegu
ostali bas izjednaceno
P.S.
nadam se da to nije do maxa
cim promijene i treceg vozaca znacemo
P.P.S.
generalno male razlike izmedju ekipa i vozaca mozda do sada i najmanje
Da, mogu se složiti s tim poretkom. Mercedes je po meni čak i neočekivano solidan, zasad nema sumnje da je Hamilton otišao u slabiji tim, vidjet ćemo dalje. Ono što nisam siguran je koliko nesvjesno zbog Maxa možda precijenjujemo RB. Da, tu ga se može staviti na 5. (tj. 4. jer si drugo ostavio prazno) mjesto kad se nekako zbroje Max i Lawson, ali činjenica je da je Max ovo radio (možda samo u mrvicu blažoj mjeri) i svima prije njega – Perezu, Gaslyu, Albonu, Sainzu…svi su oni (kao vrlo solidni vozači) zaostajali duplo za Maxom. Evo npr., prošle godine… Read more »
Mercedes je pogodio s antonellijem koji marljivo skuplja bodove, russell jako dobar, ali fali mu malo drskosti ili je od tota dobio naredbu da ne vozi agresivno.
mercedes ove sezone ima realno dobar bolid
i dva dobra vozaca,antoneli najbolji rooki i rasel vec iskusan vozac koji dobro razmislja da li je isplativo,agresivnoscu ugroziti rezultat ili cekati pravi trenutak
i osvojiti mnogo vise
Čestitke Piastriu, dvostruka pobjeda McLarena je i očekivana… Čestitka i rookey Bearmanu koji je došao unutar bodova (10 mjesto). Vozač dana – Antonelli (??!!), po čemu, 8 startao, 8 došao na cilj… Vozač dana je Leclerc koji je sa slomljenim prednjim spojlerom došao do odličnog (za ovu zgodu) 5 mjesta, jedini koji mu može parirati za to mjesto je upravo Bearman kojega ja vidim kao najboljeg od ovih mladaca… Utrka je bila prava uspavanka, inače ne volim ovu stazu jer je previše monotona i umjerno učinjena “razvedenom” – “obratni zavoji” sa usporavanjima i postepenim ubrzanjima nisu u duhu “prave/muške” dinamične… Read more »
dvostruka pobjeda McLarena uz maximalnu stednju guma je dokaz da su oni u nekoj svojoj ligi.
Verstapen bez dominantnog bolida je samo Verstapen dok Russel je zaista jedini koji nekako moze ugroziti McLaren ako mu Mercedes da nadogradnje tokom sezone, ostali osrednje
“Verstapen bez dominantnog bolida je samo Verstapen”, smiješno u najmanju ruku, pa trenutno jedino Verstapen može spasiti sezonu, i danas vrhunska vožnja, uredno se sakupljaju bodovi, kao i Rasel što radi, ono što se očekivalo više je od Ferrarija, pa onda gledamo već viđeno sa “najboljom” vozačkom postavom.
Da..bolid treba biti dobar, bez toga se ne može, ali Max je jedan od rijetkih vozača koji može biti u igri i bez dominantnog bolida.
Ma uopće nije do bolida zato je Fangio svojevremeno pretrčao u pola sezone iz lošijeg u bolji bolid da bi na kraju osvojio naslov!!!
Nadam se da će Crnac slijediti primjer Fangia i pobjeći iz pacerskog tima nakon jedne (ove) sezone.
Max je poslije jučerašnjih kvalifikacija izjavio da može do postolja samo ako odustane prije njega
Od koga spasit sezonu, sezona je spašena onog trenutka kad Max ne bude dominantan kao ni Red Bull !!!
A Helmut Marko je tvrdio (više puta lani) da bi Max pobjeđivao i u Alpineu i u Sauberu ((hic…), sada se vidi da je samo jako dogar vozač, nikakav čarobnjak kako ga neki vole prikazivati!
Nek naxa prebaci u racing bulls i eto naslova. Haha
Naravno da nebi pobjedjivao u Sauberu itd… Ali Max je s konkuretnim bolidom osvojio neke od svojih naslova dok su drugi u isto tako konkuretnom bolidu od njega popusili … Max je zvijer od vozaca kako god okrenes ,nesto slicno kao Marc Marquez u moto gp… Izvlace iz bolida kojeg god voze koliko god je moguce… Zato se izdvajaju od ostalih …
Samo što motor ne rade po Márquezu već se on mora prilagoditi motoru, dok kod VER nije baš tako.
Od kud ti taj zakljucak da rade bolid samo po MV… Sta mislis da u povijesti F1 po ostalima prvacima nisu pravili bolide? Iskreno odgovori…
Gleda crnac telemetriju pa zakljucia, sto drugo? Hahhahah
Govorim o RBR i da oni rade bolid isključivo kako VER odgovara i ništa (ili gotovo ništa) se ne pita drugog vozača niti rezervne vozače.
Naravno da su i drugi timovi prilagođavali bolide prema nekim svojim vozačima – Ferrari po Dedi, Merc po Crncu, RBR po Vettelu… Jedino Fer nije prilagođavao bolid po J.M. Fangiu jer je on isposlovao svoje “osobne” mehaničare (tada je FER imao iste mehaničare za oba bolida što Fangiu nije odgovaralo), sam ga prilagodio, osvojio titulu i pobjegao iz FER glavom bez obzira (osvojiti novu titulu u Maserati ako se dobro sjećam).
Slazem se u potpunosti… Naravno da rade bolid po MV kao sto su i ostale ekipe radile i uvijek ce raditi bolide po vozacu no.1 u ekipi … Ali ovdje neki tvrde da se samo po MV slaze bolid, a zaboravljaju sve ostale prvake ili no.1 vozace u ekipi po kojima se takodjer slagao bolid… Pa npr. Hamilton je bio bar 3-4 puta vise placen od Rosberga pa koje bi to budale od tima onda isle slagati bolid po Rosbergu… i onda neki od forumasa tvrde da su imali iste bolide, nema veze s zdravim razumom … 🙂
Čestitke za McLaren..Oni su trenutno “Svijet za sebe” u F1…Ferrari opet “kaska” i to “debelo”…Izgleda potrošnja guma ih na ovoj stazi “ubila”…Ostali u svom tempu..Mercedes, RB….Ovi “novaci” na repu se bore za svoje mjesto..!!!
Ferrari sjebo sam sebe 🙂 evo diskvalificirali ih…jesu debili 🙁
A dosade od trke… Ovo cuvanje guma u f1 postaje naporno
72 pretjecanja (skoro duplo više nego na prošloj utrci): BEA-9, DOO-8, STR-6, VER-6, BOR-5… A glede guma – Danas guma glavu čuva 🙂 Ako si gledao prošli moto gp Marquez je u drugom krugu prepustio prvo mjesto zbog čuvanja guma i tlaka u istima, te je par krugova prije kraja ponovno preuzeo prvo mjesto i pobijedio ispred buraza. Ja mislim da je danas najbitnije što bolje sačuvati gume i što manje goriva potrošiti – što ja nikako ne volim. Trebali bi, umjesto da dodjeljuju nagradu za prvo mjesto, nagrađivati “najboljeg čuvača guma”, momčad koja je donjela najmanje inovacija i potrošila… Read more »
Ma i prosla je bila dosada… Sto se tice moto gp tamo je stalno akcija a u f1 se svi lagano razmaknu na 3+ sec i cuvaju gume, gorivo, motor, mjenjac, bateriju….
Najveći je problem što imamo jednog proizvođača guma u F1 a da taj isti nema pojma kakve će performanse imati ta guma. Dajte nam rat guma i da se toči gorivo i nijedna staza na F1 kalendaru neće bit procesija.
https://youtu.be/i5Uupq9NMeM?si=7gbDzZmnE0hPfwKf