Na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Kine, održanom u petak od 4.30 sati po hrvatskom vremenu, dominirali su vozači McLarena i Ferrarija, a najbrži je bio pobjednik prve utrke sezone iz Australije, Britanac Lando Norris s vremenom od 1:31,504.
McLarenov adut bio je čak 0,454 sekundi brži od drugoplasiranog Charlesa Leclerca, a na trećem je mjestu Oscar Piastri (+0,649 s). Sedmerostruki prvak Lewis Hamilton bio je četvrti s 0,691 sekundi zaostatka.
S obzirom na to kako je u Kini prvi sprint vikend u sezoni, vozači neće imati puno vremena za prilagodbu na stazu i podešavanje bolida. Samo je još petoplasirani George Russell (+0,873 s) bio unutar sekunde zaostatka za Norrisom.

Nico Hulkenberg smjestio se na šestom mjestu (+1,003 s) nakon što je u debiju sa Sauberom osvojio bodove, a dobar početak sezone u Albert Parku imao je i Alexander Albon, koji je kasnio 1,183 sekundi za Norrisom i završio sedmi.
Fernando Alonso (+1,262 s) završio je osmi, a Kimi Antonelli (+1,370 s) u drugom Mercedesu bio je deveti, dok je krug najbrže desetorice zaključio Yuki Tsunoda (+1,430 s).
U petak se od 8.30 sati održavaju sprint kvalifikacije. U subotu u 4 sata ujutro po hrvatskom vremenu je sprint utrka, a u 8 sati kvalifikacije. Utrka je u nedjelju od 8 sati.
Tijek treninga
Prvi i jedini slobodni trening u Kini počeo u 4.30 sati po hrvatskom vremenu, a uoči vikenda svijet Formule 1 saznao je za tužnu vijest. Vlasnik bivše F1 ekipe Jordan i kasnije cijenjeni komentator Eddie Jordan preminuo je u 76. godini života. U Šangaju je uoči početka treninga bilo 23 stupnja celzijevih, a temperatura staze bila je na 35 stupnjeva.
Prvi su vozači na stazi izašli s medium gumama, s obzirom kako je to i guma koju moraju koristiti u SQ1 i SQ2 sesijama. Unutar 15 minuta svi su bolidi izašli iz garaže na stazu, a posljednji je na stazi bio Lance Stroll.
The 2025 Chinese Grand Prix weekend is GO!
— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
🟢 FP1 GREEN LIGHT 🟢#F1 #ChineseGP pic.twitter.com/aciiHQMcOg
Prvi vozač koji je imao veće probleme bio je Liam Lawson, koji je završio u šljunku nakon pogreške u jednom zavoju, dok je Albon imao problema s nečime oko papučice gasa.
Exploring the limits
— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
Liam Lawson into the gravel, and out again#F1 #ChineseGP pic.twitter.com/pVIUi1DvGr
Istaknimo kako je Jack Doohan jedini rookie s prijašnjim iskustvom na ovoj stazi u Kini, na kojoj je vozio u Azijskoj F3. A Norris je nakon nekoliko minuta zasjeo na vrh s krugom od 1:33,336, dok se Hamilton mučio s kontrolom bolida.
Ipak, Englez je preuzeo pet minuta kasnije vrh s 1:33,324. Na ovoj stazi je Hamilton ostvario šest pobjeda i šest pole positiona.
Leclerc je u drugoj fazi treninga imao neslavni trenutak, izgubio je stražnji kraj u trećem zavoju i izvrtio se na stazi. Sigurno ne želi da se ovo ponovi u sprintu ili u utrci.
📻 "I have an issue. No power steering"
— Formula 1 (@F1) March 21, 2025
Problems for Jack Doohan brings out the red flag #F1 #ChineseGP pic.twitter.com/epUOWkqLnN
Sesija je bila zaustavljena prije kraja zbog crvene zastave koju je izazvao Doohan. Mladi australski vozač nije mogao upravljati bolidom i morao se zaustaviti.
Do kraja treninga su vozači prešli na soft gume i postavili najbrža vremena, a na vrhu su završili vozači Ferrarija i McLarena.
teško u sprint utrci će ovo norris nadoknaditi sa ovakvim na brzinu modificiranim flex krilom-eto me več demantirao a dolje sam polagao nade u njega i MCL za pobjedu u sprintu.
max se probudio, a stroll opet bolji od alonsa.
sprint pole position Lewis
Zanimljiv redoslijed, antonelli definitivno potvrđuje klasu, bearman sa haasom veliki pomak, i završio ispred ocona- dok ostatak rookija su za zaborav.
Norris ako ne bude kakvih tehnickih iznanađenja pobjeđuje u sprintu, a ferrari ugodno iznanađenje nakon očajnog dojma u australiji.
Jeli vozio max, ne spiminje se u članku?