U novu sezonu Red Bull je ušao s problemima iz prethodne. Ponovno je samo jedan vozač konkurentan i osvaja bodove, a po svemu sudeći, to će vrlo brzo dovesti do još jedne promjene u vozačkoj postavi.
Prva dva trkaća vikenda u 2025. godini su iza nas, a kad je Red Bull Racing u pitanju, situacija je vrlo problematična. Bolid RB21 baš i nije na visini zadatka. Max Verstappen u Australiji se borio za pobjedu u završnici utrke, no tome je značajno doprinijela kišna utrka i brojni incidenti na stazi. Na VN Kine mogli smo vidjeti realniju sliku odnosa snaga među timovima, a četverostruki prvak svijeta osvojio je treće mjesto u sprintu te četvrto u glavnoj utrci, s prilično velikim zaostatkom za pobjednikom Oscarom Piastrijem.
I dok u prvenstvu vozača Verstappen drži dobro drugo mjesto, s osam bodova zaostatka za Landom Norrisom, Red Bull je među konstruktorima treći i već nakon dvije utrke zaostaje 42 boda za McLarenom. Jasno, razlog tome su izrazito loši nastupi debitanta Liama Lawsona, koji je svoja prva dva nastupa za Red Bull okončao bez osvojenog boda. Ako se malo vratimo u prošlost, Red Bull je doveo Lawsona umjesto Sergija Pereza baš zbog nedovoljnog doprinosa u prošloj sezoni i gubitka konstruktorske titule.
Šef momčadi Christian Horner kaže da javnost ne bi trebala otpisivati Red Bull prerano.
“Jedna stvar koju je McLaren dokazao svima prošle godine, vi možete imati problematičan početak godine, ali svejedno biti vrlo kompetitivni. Pa mi smo samo osam bodova iza u vozačkom poretku. U prvenstvu timova je nešto teža situacija i mi trebamo napraviti značajan napredak s bolidom kako bismo uopće mogli konkurirati. I morate imati dva bolida koja osvajaju bodove, to je ono što nas je jako koštalo prošle godine.”
“Moramo imati dva bolida gore, čak i u borbi za vozački naslov, treba vam i taj drugi bolid u igri. Od vitalne je važnosti za momčad osigurati da imamo obojicu vozača što je moguće bliže vrhu poretka”, poručio je Horner.
Iako i Horner govori o tome da Red Bull treba poboljšati bolid, čini se da će glavom platiti još jedan vozač. Istina je da Lawson nije odradio dobar posao u Australiji i Kini, ali prekrižiti debitanta nakon samo dvije utrke, čini se preoštrim čak i za Red Bullove standarde.
Međutim, prema pisanju mnogih svjetskih medija, izvjesno je da će se promjena dogoditi već za iduću utrku u Japanu te da će u bolidu Red Bulla sjediti Yuki Tsunoda. Ta vijest još nije dobila službenu potvrdu, no prema nekim izvorima odluka je već pala i objava bi trebala doći u idućim danima.
S jedne strane, bila bi to velika prilika za japanskog vozača, prilika na koju je dugo čekao i koju je zaslužio dobiti. S druge strane, situacija je prilično riskantna za Yukijevu karijeru jer vrlo se lako može dogoditi da i njegovi rezultati budu na razini Perezovih iz prošle sezone ili Lawsonovih na početku ove. Uostalom, Yuki i Liam su po rezultatima bili prilično izjednačeni kad su bili momčadski kolege.
Upravo objavljeno da Yuki prelazi u RB.