Kad se podvuče crta pod drugi dan predsezonskih testiranja u Bahreinu, vozač koji iskače u prvi plan je Carlos Sainz.
Novi član Williamsove momčadi bio je jedan od dvojice vozača koji su tijekom četvrtka odradili obje testne sesije. Takav je bio plan ekipe iz Grovea, koja je cijeli četvrtak rezervirala za Carlosa Sainza, a cijeli petak za Alexa Albona.
Day 2 ✅
— Formula 1 (@F1) February 27, 2025
Here's how things stand at the end of another day of #F1Testing 💪#F1 pic.twitter.com/BntrAhWKfF
Sainz je svoj testni dan jako dobro iskoristio. Odradio je čak 126 krugova stazom Bahrain International, a upravo je jedan od njegovih krugova bio i najbrži krug dana, odnosno ukupno najbrži krug testiranja do sada. Vidjet ćemo hoće li ga u petak netko nadmašiti.
Carlos je postavio vrijeme 1:29,348 i tako za 31 tisućinku sekunde s vrha skinuo vozača koji ga je zamijenio u Ferrariju, Lewisa Hamiltona. Jedini lošiji moment za Sainza bio je jedan okret na stazi koji mu se dogodio u poslijepodnevnoj sesiji, no nije ga previše poremetio.
Carlos has had a moment 😮
— Formula 1 (@F1) February 27, 2025
No damage done though and he's back on his way 👍#F1Testing #F1 pic.twitter.com/po8RNJhhIW
Jedna zanimljiva usporedba: Williams je u kvalifikacijama za prošlogodišnju Veliku nagradu Bahreina imao 13. mjesto Albona i 18. mjesto Sargeanta. Albonov najbrži krug u tim kvalifikacijama bio je 1:30,221. Dakle, Sainz je drugog dana testiranja s bolidom FW47 bio skoro devet desetinki brži. Pole position je prošle godine osvojio Verstappen s rezultatom 1:29,179.
Hamilton je za Ferrari testirao u prvom dijelu dana, da bi nakon stanke bolid preuzeo Charles Leclerc. U redoslijedu najbržih krugova drugog dana Lewis je zauzeo drugo, a Leclerc treće mjesto. Britanac je odvozio 45, a Monegažanin vrlo dobra 83 kruga. Također, Leclercu se potkrala jedna pogreška i izvrtio se u posljednjem zavoju prije izlaska na startno-ciljnu ravninu, no nije bilo posljedica.
With spots of rain in the air, Charles spins his Ferrari at the final corner 🔄#F1Testing #F1 pic.twitter.com/5veRZiQn1z
— Formula 1 (@F1) February 27, 2025
Među pet najbržih vozača u ovom testnom danu našli su se još asovi Mercedesa. George Russell je u jutarnjoj sesiji odradio 71 krug, a Kimi Antonelli ga je poslijepodne nadmašio za 16 rundi. Ipak, iskusniji član vozačke postave bio je neznatno brži, za šest tisućinki sekunde.
Zaostaci za onima najbržima bili su prilično veliki pa je već šestoplasirani Lance Stroll u Aston Martinu završio dan sa skoro devet desetinki sporijim krugom od Sainzovog. Drugi vozač koji je testirao cijelog dana bio je Liam Lawson iz Red Bull Racinga. On je nakon jutarnjeg programa imao tek 28 odvoženih krugova zbog manjeg kvara na bolidu, no uspio je više voziti u nastavku te je završio dan s 91 krugom i sedmim vremenom.

Na osmom i devetom mjestu bili su Jack Doohan i Pierre Gasly, koji su za Alpine ukupno napravili 119 krugova. Vrlo dobra 94 kruga u svojoj je sesiji napravio Isack Hadjar, koji je poslijepodne zamijenio Yukija Tsunodu u bolidu Racing Bullsa. Imali su deseto i 12. vrijeme, a između njih se smjestio Fernando Alonso.
Dečki iz McLarena nisu se razmetali brzinom tijekom ovog drugog dana testiranja. Bavili su se očito drugim stvarima tijekom 111 krugova na stazi – Oscar Piastri je ujutro vozio 40, kad je planove malo remetila kiša, dok je Lando Norris skupio 77.

Izvor: X/Formula 1
Na začelju su i dalje Sauber i Haas, no tek treba vidjeti je li to njihova realnost ili tek specifičan plan za testiranja. Gabriel Bortoleto i Nico Hülkenberg vozili su 136 krugova, a Esteban Ocon i Oliver Bearman 135. Momci iz Haasa ostali su stvarno jako daleko po vremenima brzih krugova, tako da je prilično očito da su se i ovoga puta bavili drugim stvarima u podešavanju svojih bolida.
Ostao je još samo jedan dan za testiranje. U petak su na rasporedu također dvije sesije po četiri sata, a akcija na stazi počinje u 8 ujutro po hrvatskom vremenu.

haas i sauber definitvno borba za izbjeći deseto mjesto,biče zanimljivo.
Alpine s tim svojim bojama izgleda bolje na stazi, nego sa rendera. Pišem, pošto je na GP1 dobio najmanje bodova za livery.
Vremena, poredak, itd… ne bih komentirao (za sad)
Neka sam i to doživio, izgleda da su napokon sklepali bolid kako treba.
Hahaha…
jesu za pret sezonsko testiranje
Piše se – predsezonsko
brzina u pitanju
A kaj ti znaš?
Za ove znam
prošlih sezona su na testiranjima bili na začelju a znalo se događati da bi im bolid proveo i cijelo testitranje u garaži ili bi imali power ili neki drugi problem-tako da ovo je ogromni napedak i pozitivni pomak, i nije iznanađenje što ih mnogi vide kao ugodno osvježenje i povratak na stare staze i ne bi bilo za iznannađenje i da budu na postolju.