Povodom svog uranjenog raskida suradnje s Alpineom, Esteban Ocon oglasio se na društvenim mrežama i istaknuo kako nije želio da ta suradnja završi na ovaj način.
Prije nekoliko tjedana slavilo se u taboru francuske momčadi, nakon što su Esteban Ocon i Pierre Gasly osvojili drugo i treće mjesto na Velikoj nagradi Sao Paula. Međutim, Ocon nije dugo bio u dobrom raspoloženju. Iza njega su loši trkaći vikendi u Las Vegasu i Kataru, a onda je proces njegovog odlaska iz momčadi naglo ubrzan.
Da će Esteban napustiti Alpine, poznato je već mjesecima. Kao i to da će karijeru nastaviti u momčadi Haas. Taj transfer trebao se obaviti po završetku sezone, no nakon utrke u Kataru pojavila se informacija koja je uskoro dobila i svoju potvrdu – Ocon napušta momčad odmah, a na Velikoj nagradi Abu Dhabija svoj će debi imati Jack Doohan.
Pokazalo se kako je vodstvo francuske momčadi odigralo igru, odnosno postavilo ultimatum Oconu. Želi li voziti za Haas na postsezonskom testiranju, onda neće moći sudjelovati u Grand Prix utrci za Alpine. Šef momčadi Oliver Oakes poentirao je kako ovakav scenarij svima najviše odgovara. Esteban se oglasio putem društvenih mreža.
“Prije svega, želio bih zahvaliti mehaničarima inženjerima u svim funkcijama – unutar tima na stazi ili u tvornicama u Enstoneu ili Viry-Chatillonu. Svima koji su se utrkivali uz mene tijekom prošlih pet sezona. Puno smo toga prošli zajedno i ponosan sam što mnoge mogu zvati svojim prijateljima.”
“Napuštam Alpine/Renault s odličnim uspomenama i ponosan na to što sam bio vozač koji je momčadi donio najbolji rezultat od njezinog povratka u sport, penjući se na prve dvije stepenice pobjedničkog postolja u Bahreinu, Mađarskoj i Brazilu. Bila mi je čast igrati ulogu u osvajanju četvrte pozicije u konstruktorskom prvenstvu 2022.”
“Znam koliko su svi ti trenuci značili i doživjeti taj osjećaj postignuća i slavlja unutar momčadi je nešto što ću ponijeti sa sobom”, istaknuo je Esteban.
Iz Oconovog perioda u Renaultu/Alpineu sigurno će se najviše pamtiti pobjeda u Mađarskoj 2021. godine. Najbolja sezona bila mu je 2022., iako niti jednom nije bio na postolju, u ukupnom poretku vozača uspio je završiti na osmom mjestu. Izjednačio je svoj najbolji plasman u karijeri jer je osmi bio i 2017. kao vozač Force Indije.
Timski kolege u ovom razdoblju bili su mu Daniel Ricciardo, Fernando Alonso i zadnje dvije sezone Pierre Gasly, njegov sunarodnjak i vozač s kojim se često sukobljavao još u danima utrkivanja u kartingu. Imali su i ove godine onaj incident u Monaku, a slučajno ili ne, ubrzo nakon toga momčad je donijela odluku da Oconov ugovor neće biti produljen. Gasly ostaje za 2025., a novi timski kolega bit će mu Doohan.
“Nije ovo bila jednostavna godina za momčad, a posebno teško bilo je u drugoj polovici. Iz različitih razloga. Ne žalim ni za čim jer znam da sam dao svojih 100 posto u svakoj sesiji, kao što sam to uvijek činio.”
“Stotinama marljivih ljudi iz Enstonea i Viryja ispričavam se što ih neću osobno posjetiti i dostojno se oprostiti. Kao što znate, plan je bio utrkivati se zadnji put ovog vikenda i onda se osobno pozdraviti sa svima vama idućeg tjedna. Veselio sam se tim prigodama. Nisam želio da stvari ovako završe.”
“Svijet Formule 1 je mali i siguran sam da ću mnoge uskoro vidjeti. Također, želim samo najbolje mom prijatelji Jacku, koji će napraviti idući veliki korak u svojoj karijeri na Velikoj nagradi Abu Dhabija”, poručio je Ocon.
I dok je s jedne strane razumljivo zašto je Alpine želio već ovog vikenda staviti svog novog vozača u bolid, ta je odluka prilično riskantna zbog velike rezultatske važnosti VN Abu Dhabija. Alpine mora braniti šesto mjesto u poretku konstruktora jer mu prijeti baš Oconova buduća momčad Haas, sa samo pet bodova zaostatka. Stoga, Gasly i Doohan moraju odraditi dobar posao, dok će Ocon vjerojatno ipak navijati za momčad uz koju je vezana njegova budućnost.
Nadam se da ce sad izgubit od Haasa.
nešto kao karma?…
Voziš F1 bolid, a ne raljicu za snijeg.
Nije raljica nego ratrok😁😁
Ratrak, ne ratrok :).