Posljednje sprint kvalifikacije ove sezone obilježila je dominacija Landa Norrisa u McLarenu s najbržim vremenima u sva tri kvalifikacijska kruga. Drugu poziciju zauzeo je pobjednik iz Las Vegasa, George Russell u Mercedesu, a s treće pozicije u sprint utrku krenut će Oscar Piastri.
Friday night lights 💡
— Formula 1 (@F1) November 29, 2024
Qatar – let's do this! It's Sprint Qualifying time 🤩#F1 #QatarGP pic.twitter.com/mZ9t1q9C4S
Podsjetimo, sprint kvalifikacije su u vremenski skraćenom formatu (12-10-8 minuta) u odnosu na glavne kvalifikacije i prva dva kvalifikacijska kruga voze se na medium komponenti guma, a treći na softu.
SQ1 – ispali: Perez, Tsunoda, Ocon, Zhou, Colapinto
Na stazu su odmah izašli skoro svi vozači. Pošto postoji samo jedan slobodni trening ovog vikenda, i ove kvalifikacije mogu poslužiti na neki način za testiranje postavki bolida. Kevin Magnussen prvi je napravio neko vrijeme kruga od 1:23.750. Užurbano se radilo na bolidu Sergia Pereza, ali Checo je ubrzo napustio garažu i krenuo po ne-brzi krug.
IDENTICAL TIMES! 😱
— Formula 1 (@F1) November 29, 2024
Norris and Russell BOTH set a 1m22.021s, but as the McLaren did it first, he gets top spot! #F1 #QatarGP pic.twitter.com/qlX6jUwmHT
Charles Leclerc je nakon 5 minuta sesije držao najbrže vrijeme kruga s 1:23:259, ali ubrzo to Norris spušta na 1:22.785. S 5 minuta do kraja sesije, u zoni ispadanja bili su: Ocon, Albon, Perez, Lawson i Colapinto, a Ferrari je tada zauzeo prve dvije pozicije u poretku vremena – Leclerc ispred Sainza.
Uskoro Norris ide još brže, 1:22.021, a s dvije minute do kraja sesije u zoni ispadanja bili su: Stroll, Alonso, Zhou, Hülkenberg i Colapinto. George Russell odvozio je identično vrijeme kao i Norris, ali Lando to pri kraju sesije spušta na 1:21.356 što ostaje najbrže vrijeme SQ1.
SQ2 – ispali: Alonso, ALbon, Bottas, Stroll, Magnussen
Dvojac iz Haasa bio je prvi na stazi u drugom kvalifikacijskom krugu i Hulk prvi radi neko vrijeme kruga od 1:22.416, a ubrzo to prvo Max pa i Leclerc dodatno spušta na 1:22.130. Norris je tada bio mrvicu sporiji, samo 43 tisućinke zaostatka za Leclercom.
Piastri dips a wheel in the gravel 😳
— Formula 1 (@F1) November 29, 2024
He loses a time for track limits, as Sainz, then Russell, then the other McLaren of Lando Norris top the times! #F1 #QatarGP pic.twitter.com/YYnfMF5oWj
No, još brže je išao i Oscar Piastri s 1:22.050, a Mercedesi su svoja vremena postavili tek nakon 5 minuta sesije. Opet se pojavilo identično vrijeme dvojice vozača, Verstappen je također vozio 1:22.050 kao i Piastri, ali Russell uskoro ide još brže – 1:21.488. Piastriju je vrijeme kruga bilo naknadno obrisano radi prelaska preko granica staze.
S dvije minute do kraja sesije u zoni ispadanja bili su: Alonso, Stroll, Bottas, Piastri i Magnussen. Piastri ubrzo bježi iz zone ispadanja, a njegov momčadski kolega radi najbrže vrijeme sesije s vremenom 1:21.231. Na kraju je u SQ3 lijepo prošao Pierre Gasly s devetim vremenom sesije.
SQ3 – najbrži: Norris
U posljednjem kvalifikacijskom krugu na stazu je prvi izašao Lawson u RB-u i odmah za njim i ostatak vozača, a dvojac iz McLarena je izašao iz garaža nešto kasnije. Max je odustao od prvog brzog kruga, a prvo neko vrijeme sesije radi upravo Lawson s 1:22.577.
They were slowest to leave the pits, but fastest once out on track! 🚀
— Formula 1 (@F1) November 29, 2024
Norris and Piastri hit the front after the first flying laps! #F1 #QatarGP pic.twitter.com/wzNAdjdV50
Leclerc to spušta na 1:21.705, ali je to lak plijen za Norrisa s 1:21.012 pa i Piastrija s 1:21.171. McLareni su se tako odvojili na vrhu poretka, a pratili su ih Russell, Verstappen i Hamilton. Ferrari je takva vremena teže pratio, iako Sainz tada nije postavio neko konkurentno vrijeme.
U posljednjim pokušajima brzih krugova, Russell je Piastriju preuzeo drugu poziciju, a Ferrariji se pozicionirali na 4. i 5. mjesto – Sainz ispred Leclerca.
Al perez…. 💀💀💀💀
F1 fan, apsolutno si u pravu…Ovo stvarno više nije za gledati.Kao da je čovjek pao u depresiju i sve lađe kao da su potonule
Uništili su ga prošle sezone, cijela ekipa RB se vrti oko maxa, nema tehničku ni organizacijsku podršku kao max-djeluje kao razvojni vozač koji im testira bolid i nove komponente.perez definitivno nije zaboravio voziti, i jedan je od kvalitetnijih pilota na gridu,ali RB je momćad koja melje i uništava vozača ako im nije u prvom planu, tako je i webbger prošao i riki u prošli sezonama.
jedina pozitivna stvar za pereza je što ima dobrog menagera jer u slučaju raskida ugovora dobiva oko 20 miliona,što ga čini među top dealom.
Znao je on to sve .
… kada je 2021 sve činio da pomogne Maxu kod prve titule i na sve načine uspori, spriječi, uništi… prvo Hamiltona pa zatim i sve vozače koji bi Maxu zaprijetili. Da nije bilo Perezove pomoći, Max nikada ne bi uzeo titulu 2021 godine, za naredne godine, ne znam. Prvom prilikom (sledeće godine), kada je Max trebao uzvratiti Perezu na isti način, samo mu je odbrusio… Ali meni kao navijaču LH je najdraže da svi propadnu, prvo Perez, pa zatim Max i na kraju RB.