Iza nas je kvalifikacijski obračun u Meksiku za VN Mexico Cityja.
Odmah u prvoj rundi kvalifikacija smo vidjeli iznenađujuće ispadanje Oscara Piastrija i Sergija Pereza. Utrku će startati sa slabašnog 17. i 18. mjesta redom. Druga runda kvalifikacija nije donijela iznenađujućih ispadanja, ali smo zato vidjeli izlijetanje Yukija Tsunode deset sekundi prije kraja zbog čega je prekinut Q2 i ranije završen.
Uzbuđenja nije nedostajalo ni u završnoj rundi i završnom lovu na najbolju startnu poziciju. U tome je najuspješniji bio Carlos Sainz u Ferrariju s fantastičnim krugom. Dvije desetinke sporiji od njega na drugom mjestu je bio Max Verstappen u Red Bullu, i njih dvojica će dijeliti prvi startni red!
On another level in Mexico City today 👋#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/jnOZH3A46e
— Formula 1 (@F1) October 26, 2024
Iz drugog startnog reda u utrku će krenuti redom Lando Norris u McLarenu kao treći te drugi Ferrarijevac Charles Leclerc kao četvrti. Treći red su okupirali vozači Mercedesa – peto mjesto je zauzeo George Russell a šesto Lewis Hamilton.
Odličan sedmi za Haas je bio Kevin Magnussen. S osme pozicije u utrku će krenuti Pierre Gasly u Alpineu, a iz petog reda u nedjeljnu utrku kreću kao deveti Williamsov Alexander Albon i kao deseti Haasov Nico Hulkenberg.
Utrka je na rasporedu u 21 sat po našem vremenu.
Ispali u Q1: Colapinto, Piastri, Perez, Ocon i Zhou
Vozači su odmah sa zelenim svjetlom za početak kvalifikacija počeli izlaziti na stazu. Očekivano, najviše ovacija je pokupio Perez pred domaćom publikom.
Dosta vozača je izašlo na srednje mekim gumama. Među njima su bili McLareni, Ferrariji i Mercedesi. Norris i Sainz su bili najbrži na tim gumama, no brži od obojice je nakon prvih krugova bio Verstappen na mekim gumama.
Verstappen – on soft tyres – now puts in a quicker time and goes to P1 🟣#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/lD5QAjxVsp
— Formula 1 (@F1) October 26, 2024
Staza je iz kruga u krug bila sve brža. Poredak je bio prilično izmiješan, pozicije su se brzo mijenjale. Tako smo mogli vidjeti Gaslyja na drugom mjestu, Hulkenberg je u jednom trenutku imao treće najbolje vrijeme, a u zoni ispadanja su šest minuta prije kraja bili Colapinto, Ocon, Zhou, Piastri i Perez.
Nakon što je tri minute prije kraja Q1 postavio vrijeme dovoljno za poziciju izvan zone ispadanja, Piastriju je vrijeme izbrisano zbog kršenja limita staze, te je opet pao na predzadnje mjesto. Drugi pokušaj mu je bio dovoljan za 14. mjesto. Perez je potom odvozio 15. vrijeme, no odmah su oba pala opet u zonu ispadanja nakon što su Leclerc i Colapinto odvozili bolja vremena. Tako smo odmah u Q1 dobili velika iznenađenja u vidu ispadanja Piastrija i Pereza! Dakle, redom su ispali Colapinto, Piastri, Perez, Ocon i Zhou!
❌ ELIMINATED IN Q1 ❌
Colapinto
Piastri
Perez
Ocon
ZhouTwo of the big hitters OUT at the first hurdle! 😱#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/OMlUZjQeB6
— Formula 1 (@F1) October 26, 2024
Ispali u Q2: Tsunoda, Lawson, Alonso, Stroll i Bottas
Nakon šokantnog ispadanja Piastrija i nešto manje šokantnog Perezovog ispadanja, s još više uzbuđenja smo čekali početak Q2. Kao i u prvoj rundi, odmah se krenulo s izlascima na stazu. Ovaj put su svi bili na mekim gumama.
Prva žrtva brisanja vremena u Q2 je bio Leclerc. Debelo najbrži od svih je nakon prvih krugova bio Norris, tri desetinke brži od drugog Verstappena te još tri desetinke brže od Russella na trećem mjestu. Ferrariji su prve krugove vozili na rabljenim mekim gumama. Temperatura staze je u odnosu na Q1 pala za četiri stupnja, te je i to moglo utjecati na velike razlike između vozača. Tri minute prije kraja su u zoni ispadanja bili Magnussen, Stroll, Hulkenberg, Bottas i Leclerc (bez vremena).
Krugovi na novom setu mekih guma su za Ferrari bili dovoljni za treće i četvrto mjesto, i kako je izgledalo dovoljno za prolaz u Q3. Norris i Verstappen su pogotovo bili sigurni u prolaz. Dva Haasa su potom ostvarila top 10 vremena, a potom je deset sekundi prije kraja Q2 u zidu završio Tsunoda i time izazvao crvenu zastavu i preuranjeni kraj Q2. Time su u zoni ispadanja ostali (i ispali) redom Tsunoda, Lawson, Alonso, Stroll i Bottas.
❌ ELIMINATED IN Q2 ❌
Tsunoda
Lawson
Alonso
Stroll
Bottas#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/yED4bdpA2o— Formula 1 (@F1) October 26, 2024
Q3: Smooth operator pomeo konkurenciju!
Na red je došao i završni obračun. Ishod je izgledao vrlo neizvjestan, te smo s nestrpljenjem pratili Q3. Zbog Tsunodinog izlijetanja zadnja runda kvalifikacija je počela nešto kasnije od planiranog, u 23:53 sati po našem vremenu.
Q3 IS GO!! 🟢
One last push for pole 💪#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/Mab982H6dL
— Formula 1 (@F1) October 26, 2024
U zadnju rundu Verstappen je ušao s jednim svježim setom mekih guma manje u odnosu na Norrisa, Ferrarije i Mercedese. Prvi su izašli vozači Haasa, potom Verstappen i svi ostali.
Sve je upućivalo na to da bi prvi brzi krugovi mogli biti ključni jer je temperatura staze nastavila padati kako je vrijeme odmicalo. Prvo je Verstappen pomeo Norrisa s pola sekunde bržim vremenom. Potom je Leclerc odvozio tri desetinke sporije vrijeme od Verstappena da bi onda Sainz bio brži od Maxa. Zatim smo dobili iznenađujuću poruku – Verstappenu je vrijeme obrisano zbog kršenja limita u trećem zavoju. Tako su prve dvije pozicije držali redom Sainz i Leclerc, a odlična vremena su postavili Mercedesi koji su bili treći i četvrti – Russell i Hamilton redom. Norris je bio čak osam desetinki sporiji od Sainzovog najboljeg vremena, i bio je peti iza oba Mercedesa.
Tri i pol minute prije kraja vozači su krenuli po drugi brzi krug i završni lov na najbolju startnu poziciju. Ferrariji su dodatno popravili svoja vremena, Verstappen se ugurao između njih, a potom se i Norris ugurao između Verstappena i Leclerca, i tako je najbolju startnu poziciju osvojio Carlos Sainz ispred Verstappena i Norrisa.
HE'S A SMOOOOOOTH OPERATOR!!! 👏👏
CARLOS SAINZ TAKES POLE IN MEXICO!! 🇲🇽#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/emaZzgoGwk
— Formula 1 (@F1) October 26, 2024
citam vase komentare i zakljucujem da imate isto misljenje samo ga drugacije gledate vezano za sainca pa u svim timovima favorizuju jednod vozaca kad se on izjednaci sa drugim vozacem odmah tim reaguje tako sto ga spusta na zemlju ili ako bas ne ide odbacuje iz tima tu odmah prelazimo na luisa koji je u svojoj karijeri imao punu podrsku svogs tima ,koji mu je obezbijedio najbolje moguce uslove za voznju,gdje je niko bio kolateralna steta i dolazimo do rogobatnog izraza STARA KANTA ,sto malo para usi ali iza se ustvari krije samo cinjenica koju ste vec opisali,nedostatak dominantnog bolida… Read more »
Dodao bih da treba pričekati kakav će biti bolid Ferraria u 25, tako da Luisa ne treba otpisivati, ako bude konkurentan iz utrke u utrku očekujem Luisa u punom izdanju. Ovo sa Mercedesom poslije sezone 21 nije vrijedno pomena niti analize, skoro dvije godine bolid je bio u debelom zaostatku, a u posljednje vrijeme nema konstante,ako je u kvalama dobro, u utrci katastrofa, i obrnuto, to frustrira i ubija volju, uostalom ni Rasel nije polučio neke posebne rezultate i nije Rasel kakvog smo naučili gledati.
Potpisujem sve što si rekao u komentaru Zmija2…
U principu su svi oni fantastični vozači,bez obzira na ime.
A da će na kraju karijere biti u pasivnom dijelu,to sigurno hoće…zato što Racer ostaje Racer u krvi.
Pozdrav
Čovjek osvoji pole jednom u 100 godina i odmah je bolji od stare kante Hamiltona i svih ostalih , kakvi nerealni komentari ❗
Na ovom portalu su uvijek činjenice i istina bili na “visokoj” cijeni a hoćemo glumit ozbiljan portal!!!
Sainza nakon kvala docekao samo jedan covjek iz tima, kako jadno od Ferraria.
Lando crni Lando…
Bravoooo!!!!
Tako , to ide!
Sada neka se Vasseur tuče po glavi – odbacio je super vozača i borca a dovukao staru probušenu kantu koja nikako ne može pobijediti ni u kvalama ni u trci svoga mlađeg kolegu…
Mislim da će sutra biti “vruće” – pravi “obračun kod O.K. korala!
Neka igre započnu!!!
Nemoj tako amigo, kako ta “stara kanta” da se motivise unatoc silnim pobjedama i titulama. Dok mladi kolega mora biti gladan i zeljan dokazivanja( u borbama za 4. 5. 6. mjesto). Ipak jedini na gridu koji moze parirati vozacima kao sto je Max. Rosberg se Čero pa preČero( pitaj ga ako ne vjerujes). Adios amigos
Rosberg je najuren jer je crni Senna doveden i placen da bude sampion , da je Rosberg ostao pitanje je koliko bi ovaj imao statistickih naslova .
Znači Rosberg je “najuren” iz Mercedesa isto onoliko koliko si ti pametan!!!
Tako bi onda mogao reći i za Schumachera da je bio stara kanta( i ako nije) kada je otišao u Mercedes,koliko znak Rosberg je bi bolji od njega, a ovo da se je Vasseur za..bo,to sigurno
Stara probušena kanta ti je to što nosiš na vratu neznalice jedna zlobna.
Hahahaha sto se ismija na ovaj komentar