Oscar Piastri kaže da je njegov pobjednički manevar za pretjecanje Charlesa Leclerca na Velikoj nagradi Azerbajdžana uslijedio odmah nakon što ga je njegov trkaći inženjer upozorio da oprezno koristi nove gume.
Prije ceremonije na podiju, Piastri je rekao Leclercu da je osjetio kako postoji 50/50 šansa da će njegov manevar kasnog kočenja završiti neslavnim udarcem McLarena u zid na zavoju broj 1.
Kasnije je objasnio zašto je njegov visokorizični manevar izgledao kao slučaj “sada ili nikada”, te je otkrio da je zapravo ignorirao savjet svog trkaćeg inženjera Toma Stallarda da bude pažljiviji s gumama:
“Vidio sam ‘pola prilike’ nakon zaustavljanja i znao sam da moram pokušati iskoristiti je. Tajming je ono što mi je donijelo pobjedu. Osjećao sam se pomalo loše zbog mog trkaćeg inženjera jer sam zapravo pokušao učiniti isto i u prvom stintu i tada potpuno uništio gume. Inženjer mi je tada rekao da se to ne bi smjelo ponoviti.”
“Potpuno sam ga ignorirao u sljedećem krugu i krenuo unutra…U tom trenutku, osjećao sam da pokušaj ostanka iza i čekanje da Charlesu popuste gume nikada neće uspjeti. Mislio sam da ćemo samo osigurati drugo mjesto.”
“Ako tada nisam iskoristio priliku, mislim da nikada ne bih dobio drugu. Svaka čast Charlesu, bio je nevjerojatno korektan. Mislim da je možda mislio da ću završiti u izletnoj zoni, ali bio sam ugodno iznenađen što sam zapravo uspio skrenuti.”
“To je bio potez s visokim rizikom i velikom odlučnošću, ali to je bilo ono što sam morao učiniti kako bih pokušao pobijediti u utrci.”
No, Piastrijeva pobjeda nije bila osigurana samo tim potezom jer je nakon toga proveo sljedećih 30-ak krugova pod stalnim pritiskom Leclerca, koji je pokušavao ponovno ga preteći na istom zavoju, dok je Piastri vješto branio poziciju prije nego što je konačno izašao iz Leclercovog DRS dosega pred kraj utrke:
“Pokušaj izdržavanja tog pritiska tako dugo u utrci bio je nevjerojatno težak.”
“Dolazak na čelo bio je, recimo, 40% posla, ali znao sam da će zadržavanje vodeće pozicije biti 60%. Znao sam da sam prilično iscrpio gume kako bih došao naprijed, i znao sam kakav je to utjecaj imalo u prvom stintu, i samo sam se nadao da će mi čisti zrak pomoći da ostanem ispred.”
“Vjerojatno je malo i pomoglo, ali naravno, gubiš puno vremena s DRS-om, tako da je pokušaj držanja Charlesa iza bio nevjerojatno stresan. Nisam mogao napraviti niti jednu grešku. Napravio sam nekoliko, ali na stazi kao što je Baku, nemoguće je voziti punom brzinom a da ne napraviš nijednu.”
“Samo sam imao sreće da te greške nisu bile dovoljno velike da me koštaju. Mislim da je ovo za mene bila jedna od najboljih utrka koje sam ikada odvezao.”
Mozda i jaci i kompletniji vozac od Norisa .
Mladi Piastri dobro napreduje, naučio se čuvati gume i ima dobre živce. Ako Norris ne bude prvak ove godine on bi to mogao biti slijedeće?