McLarenov Lando Norris zamijenio je Charlesa Leclerca na vrhu najboljim vremenom na drugom slobodnom treningu odvozenom na ulicama Singapuru. Englez je bio najbrži krugom od 1:30,727, a drugoplasirani Leclerc nije puno kasnio, samo 0,058 sekundi.
Ovaj je dvojac bio najbrži i na prvom treningu, kao i Carlos Sainz (+0,629s) na trećem mjestu. Yuki Tsunoda nagovijestio je dobru formu RB-a ovog vikenda, u prvom treningu bio je peti, a na drugom četvrti s 0,741 sekundi kašnjenja.
Oscar Piastri (+0,747) završio je peti i kroz prva dva treninga nije uspio parirati iskusnijem kolegi. McLaren je jutros promijenio neke dijelove na njegovom bolidu i ostaje za vidjeti hoće li najbolji vozač kroz posljednje pet utrke sjajnu formu prenijeti i u Singapur.
Šesti je završio Daniel Ricciardo (+0,751s), koji se nada što boljem rezultatu u Singapuru uslijed borbe za ostanak u Formuli 1. George Russell (+0,761s) završio je sedmi, a u Mercedesu ne gaje previše nada nakon prva dva treninga.
Sergio Perez (+0,871s) završio je osmi ispred Alexandera Albona (+0,923s), a Nico Hulkenberg (+0,940s) zaključio je krug najbrže desetorice.
Vozači su na početku treninga koristili tvrde i srednje tvrde gume kako bi prikupili važne podatke za utrku. Prvi se trening vozio u dnevnim uvjetima i zato konstruktorima nije toliko reprezentativan u pripremi strategije.
Sredinom treninga većina je vozača postavila svoje najbolje vrijeme, uključujući i najbrži dvojac Norris/Leclerc. Krajem treninga vozači su se ponovno posvetili dužim stintovima, a pritom je Norris okrznuo zaštitni zid.
George Russell završio je u zidu dvije minute prije kraja sesije. Skršio je svoje prednje krilo, ali je uspio vratiti bolid u boks i time je spriječio crvenu zastavu.
Ovo su cudna vremena za McLaren jer njihovi vozaci inace ne jure najbrza vremena na treninzima vec su vise posveceni podesavanju bolida. Ja se zaista ne sjecam kada je jedan vozac McLarena ove sezone imao najbrze vrijeme treninga. Vec 3-4 tjedna slusamo zalopojke iz Red Bulla o tome kako oni znaju tocno gdje je problem u njihovom bolidu,balans, i kako uporno rade na otklanjanju, no ocito kad se podesava balans to uzrokuje masu drugih podesavanja poput kocnica ili samog upravljackog sklopa bolida pa da ne govorimo o sitnim tehnickim detaljima povezanih s tim. Balans je jedan od najvaznijih stvari i… Read more »
Mećka sve bolja i bolja…
E moj Mercedes…potonia si mi opet
“Navijači su na početku treninga koristili tvrde i srednje tvrde gume kako bi prikupili važne podatke za utrku.”
🙂
Opa, flexi wing je ipak zabranjen, hm znaci li to da je Mclaren ilegalan bolid svo ovo vrijeme? MaFia.
U principu jeste ilelagalan, ali im je to dopušteno, da se malo pregleda kroz prste, i učini prvenstvo zanimljivijim, a žalbe Bula i Ferariria su ispitivanje da i oni mogu krenuti istim putem, sve u okviru propisa.
Nije ilegalan jer je to samo jedan manji aerodinamički element na stražnjem krilu koje se još ni ne koristi na svakoj stazi jer ovisi o konfiguraciji staze koji tip stražnjeg krila će se koristiti. Kad se kaže “bolid” to uključuje sve elemente. Dio na stražnjem krilu nije cijeli bolid.
Nije samo stražnje krilo, nego i prednje krilo, imaš mnoštvo videa ako te zanima, kako se prednje krilo savija više od dozvoljenog, i utiče na downforce, ta žalba prvobitna je odbijena, a onda je došlo ovo sa stražnjim krilom i onda su morali reagirati iz fie, i ujedno to su najznačajniji elementi aerodinamike, pa Mercedes je muku mučio tri godine dok nije došao do toga da kada je prednje krilo urađeno kako treba i ostali elementi su profunkcionirali, poslušaj izjave Tota.
Shvaćam što pokušavaš reći međutim FIA nije proglasila McLarenov bolid ilegalnim ni zbog stražnjeg ni zbog prednjeg krila. Svaka momčad istražuje granice aerodinamike, i McLaren nije iznimka. Toga je uvijek bilo i uvijek će biti. Bez obzira na sumnje oko fleksibilnosti prednjeg krila optužbe su kao što si već napisao odbačene, a preko videa se sigurno ne može ocijeniti dali se ono savija previše ili je u maksimalnim dozvoljenim granicama savijanja. Za tako nešto ocijeniti bi se morali vjerojatno provesti potpuno drugačija testiranja od onih koje FIA provodi trenutno za sve momčadi. Prednje krilo Mclaren-a prolazi sve testove koje provodi… Read more »
RB 2021?
Mclaren nema ilegalan bolid. Kad se kaže bolid onda se to odnosi na sve elemente jer bolid ne čini samo stražnje krilo. Ovdje se radi o jednom manjem aerodinamičkom elementu (nije cijelo krilo ilegalno što je dokaz da moraju napraviti samo malu modifikaciju) i momčadi koriste barem 2 tipa stražnjeg krila , jedan sa visokim aerodinamičkim otporom, a drugi sa niskim otporom koje izmjenjuju ovisno o konfiguraciji staze.
Dakle to stražnje krilo je korišteno samo na nekim stazama i pričanja da imaju ilegalan bolid nemaju smisla.
Ferrari sve bolji ova staza Im lezi McLaren sve bolji ova staza je najteza u kalendaru najvise zavoja vrucine reflektor i