Iako na Velikoj nagradi Belgije nije stajao na pobjedničkom postolju, čak niti nakon diskvalifikacije nesuđenog pobjednika Georgea Russella, Max Verstappen pronašao je pozitivne stvari za izdvojiti nakon vikenda na stazi Spa-Francorchamps.
Za utrku u Belgiji trostruki prvak svijeta dobio je novi motor, ali kako je dopušteni broj komponenata u ovoj sezoni već ispucao, dobio je i kaznu od deset mjesta na startu. Tako je prvo vrijeme kvalifikacija pretvoreno u 11. startno mjesto.
Prije godinu ili dvije, to za Maxa Verstappena ne bi predstavljalo nikakav problem. Bolid Red Bulla bio je toliko dominantan, da bi se Nizozemac lakoćom probio do mjesta na postolju, vjerojatno i do pobjede. Međutim, kako sam kaže, ta su vremena sada dio prošlosti. Red Bull, Mercedes, McLaren i Ferrari vrlo su blizu po performansama, tako da Max nije mogao dalje od petog mjesta u utrci. Četvrtog, kad je obračunata Russellova diskvalifikacija.
“Utrka kao utrka nije bila loša, ali jednostavno je bilo vrlo teško pretjecati. U prvom sam stintu nastojao izbjegavati nevolje u prvih nekoliko krugova, a onda sam upao u onaj DRS vlakić i zapravo ostao gdje sam i bio. Onda smo pokušali napraviti lijepi undercut, za koji mislim da je dosta dobro ispao, ali da, bolidi su svi vrlo blizu po brzini i bilo je vrlo teško probijati se dalje prema naprijed.”
“Sve u svemu, mislim da smo s 11. startnog mjesta napravili dobar posao. Gledajući prvenstvo, mislim da je to bio pozitivan dan za mene. Naravno da uvijek želite više, ali s obzirom na našu brzinu na zadnjih nekoliko utrka, nije realno misliti da se s 11. mjesta možemo probiti skroz do vrha. Ti su dani iza nas, nažalost. Imamo puno stvari za analizirati tijekom stanke i vidjeti možemo li poboljšati bolid počevši od Zandvoorta”, rekao je Verstappen.
Pune dvije godine zvijezdi Red Bulla nisu se dogodile dvije uzastopne utrke bez pobjede, a sada već četiri u nizu nije stao na vrh postolja. Zadnju pobjedu slavio je u Španjolskoj, a onda nanizao peto, drugo, peto i četvrto mjesto. Ipak, njegova situacija u prvenstvu vozača i dalje izgleda prilično komforno.
“Normalno, ako startate s prve pozicije s brzinom koju smo mi imali, mislim da bi se borili za pobjedu, bez obzira na sve. Ali pored starta s 11. mjesta, znao sam da otpočetka da će u toj utrci glavni cilj biti limitirati štetu. Ipak, u prvenstvu sam povećao svoju prednost, na utrci na kojoj smo lako mogli zbrajati gubitke. S te strane, bio je to pozitivan dan”, pojasio je Max.

(Photo by Mark Thompson/Getty Images)
Na svom kontu ima 277 bodova u ovoj sezoni. Lando Norris je drugi sa 199, a Charles Leclerc treći sa 177. Norris u Belgiji opet nije došao do svih onih bodova koji su mu se nudili, već je utrku završio gledajući u Verstappenova leđa.
Verstappen može biti zahvalan što je trenutačno situacija u Formuli 1 tako izjednačena. ‘Velike’ bodove nekad uzima Mercedes, nekad McLaren, a ranije u sezoni pobjeđivao je i Ferrari. Zbog tog miješanja, nitko se ne uspijeva ozbiljnije približiti vodećem Maxu.
“Na sreću, ostali se stalno izmjenjuju, tako da ne osvaja samo jedan tim veliku količinu bodova, ali znamo da imamo puno posla pred nama. Želimo biti bolji i vidjet ćemo što možemo napraviti po tom pitanju”, poručio je trostruki prvak svijeta.
U svakom slučaju, drugi dio sezone također bi trebao biti interesantan. Za očekivati je da će Max doći do još jedne titule, ne počne li netko od njegovih rivala pobjeđivati u seriji, što je teško zamislivo u ovom trenutku.
Druga je priča konstruktorski poredak u kojem Red Bull ima tek 42 boda više od McLarena i 63 boda više od Ferrarija. S obzirom na to da je iz Red Bulla jučer u javnost puštena informacija da Sergio Perez ostaje Verstappenov momčadski kolega, borba za titulu među timovima mogla bi biti sasvim otvorena sve do kraja.
Bodovi zadnjih 5 utrka
VERSTAPPEN 96
HANILTON 83 PIASIRI 78 NORRIS 76 RUSSELL 62 SAINZ 46 LECLERC 24 PEREZ 17 HULKENBERG 16
23
CLAREN
MERCEDES
RED BULLRACING
FERRARI
ASTON MARTIN
HAAS
RB
ALPINE
WILLIANS
2
SAUBER
++++++++++++
KICK SAUBER
154 145 13 70 25 2O a N 2
MCLAREN 154
MERCEDES 145
RED BULLRACING 113
FERRARI 70
ASTON MARTIN 25
HAAS 20
Sam protiv svih,nama mu tko pomoći pošto je Perez totalno pao,na stazi to puno znači.
I sada se postavlja pitanje za dvojicu vozača:
**Vidjeti ćemo kako će ove dvije “rošade” proći, mislim da su obje “out of the game”…
Hamilton želi i Ferrari u svom vozačkom rezimeu
Mislim da je prerano otpisao Mercedes
A tko zna, Hamilton u principu ima dobar nos kod izbora momčadi
Hamilton je mačka sa sedam života
Sainz ima neku izlaznu klauzulu, koliko se piše tako da njegova karijera je vrlo neizvjesna
Mislim da Sainz puca na mjesto u Mercedesu ili RB
imaš sreće kaj se tri tima međusobno bore da te dostignu pa se međusobno kolju, budemo vidjeli iduće godine da li češ se tako hvaliti
Četiri tima u zadnjih nekoliko utrka se bore za postolje i fakat konačno možemo uživati u utrkama
Šta se hvali, pa završio je ispred Norrisa i povrćao razliku bodova u poretku
Norris i McLaren trebaju nalaziti načina da budu ispred Verstappena
Gotov si ti bracika, još ove godine kako tako , od iduće nikako a od 26 ne postojiš!!!
Eto imamo i vidovitost Milana
Vidi se da si znalac i stručan za komentare o Verstappenu
Javi se sa ovim komentarom za dvije godine
Te seljačke fore sa vidovitim milanom ostavi za seosku birtiju!!!
Pa vid njega kako se uvrijedio jesi li vidiviti kao Milan ili nisi majstore
Pišeš oredskazanja iz F1 sezone 2026, gle to ti je kompliment,biti vidovit nije ništa loše
bumo rezimirati 2026 to ti je skoro
Vozač RB
Max Verstappen
Ti tvrdiš da ga više ne bude u F1
Ja ne znam da li bude ili ne bude ali je vrlo malo vjerojatno
Uglavnom 2026 je blizu
Bumo vidjeli
Da je Mercedes bio brz ovako od početka tanko bi zbrajao budi siguran!!!
A da je Red Bull malo brži Lewis ne bi pobjedio još tisuću dana.
Da Mercedes dobije krila
poletio bi 😉
https://www.youtube.com/watch?v=h0t5juiDfr8