Mattia Binotto preuzima vodstvo Audijevog F1 projekta

Njemački automobilistički gigant u Formulu 1 ulazi 2026. godine, a na čelno mjesto u tom projektu odlučio je postaviti bivšeg šefa Ferrarijeve F1 momčadi – Mattiju Binotta.

Audi se već duže vrijeme priprema za svoj ulazak u natjecanje Svjetskog prvenstva Formule 1. Kupio je momčad Sauber, koja će od 2026. godine i službeno postati tvornička ekipa njemačkog proizvođača automobila.

U siječnju 2023. godine na mjesto glavnog operativca u Audijevom timu postavljen je Andreas Seidl, bivši šef McLarenove F1 momčadi, no u neočekivanom razvoju događaja, Seidl nakon samo godinu i pol napušta to radno mjesto i predaje štafetu još jednom bivšem šefu F1 momčadi. Mattia Binotto vodio je Ferrari od 2019. do 2022., a sada postaje glavni čovjek u Audijevom projektu.

Smjena će se dogoditi prvog dana kolovoza. Osim Seidla, Audi napušta još jedan istaknuti djelatnik, Oliver Hoffmann. On je nadgledao cijeli projekt. Binotto pak postaje COO (Chief Operating Officer) i CTO (Chief Technical Officer) u Sauberovoj tvornici u švicarskom Hinwilu. Binotto će odgovarati direktno upravi Audija.

Inače, Mattia je u Ferrariju bio šef tehničkog odjela, prije nego je postao šef momčadi. Za talijansku momčad radio je od 1995., a nakon kraćeg izbivanja vraća se u Formulu 1 s Audijem.

“Oduševljen sam zbog toga što smo uspjeli privući Mattiju Binotta u naš ambiciozan F1 projekt. Sa svojim opsežnim iskustvom prikupljenim tijekom više od 25 godina u Formuli 1, on će bez sumnje dati odlučujući doprinos Audiju”, izjavio je CEO Audija Gernot Dollner.

“Naš je cilj ubrzati čitavi F1 projekt razjašnjavanjem upravljačke strukture, raspodjelom odgovornosti i efikasnim procesom donošenja odluka. Za tu svrhu, tim treba djelovati brzo i neovisno.”

“Želim se zahvaliti Oliveru i Andreasu za njihov važan rad u uspostavljanju našeg ulaska u Formulu 1 i njihovoj predanosti u pripremi.”

Prije nego i službeno postane ekipa Audija, Sauber ima još sezonu i pol natjecanja pod aktualnim imenom. Do kraja ove godine bolide će voziti Valtteri Bottas i Guanyu Zhou, a budućnost tih vozača zasad nije poznata. Sauber je za iduću sezonu već dogovorio dolazak Nica Hülkenberga, a odluku o drugom vozaču još se čeka.

Sauber je jedina momčad koja u aktualnoj sezoni nije osvojila niti bod u Svjetskom prvenstvu, a vjerojatno je i to doprinijelo ovim promjenama na čelu projekta.

Pretplati se
Obavijesti o
9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
White Lion

Andreas Seidl je definitivno najpodcjenjenija osoba u F1 trenutno jer drugi danas preuzimaju zasluge za njegov rad u McLarenu.
On je taj koji je modernizirao momcad, on je taj koji je trazio novi najmoderniji moguci zracni tunel koji je najzasluzniji za rezultate Mclarena, on je gurao Mercedes u momcad dok su neki htjeli nastaviti sa Renaultom, a danas je opet bez posla i mislim da je Audi ucinio ogromnu gresku kad je dopustio da ostanu bez njega.
Binoto je obican talijanski klaun kao i Stella

sladjan87

A ja pomislio bit ce to ozbiljna momcad .

moreno

Audi će propast kao i BMWu F1 nemaju oni što tražit u F1!

1borna

Audi je postavio svoga djelatnika Hoffmanna kako bi kontrolirao Seidla što se njemu nije
dopalo. Stalno su se svađali pa je onda odlučeno da ih se riješe obadvojce postavljanjem
Binotta.

west

Ne znam jel su ovi u Audiju normalni ili stvarno nisu imali nikog drugog!!?

moreno

Prije bi se ja pitao jesu li normalni u Audjiu da ulaze u F1 gdje će propast kao i BMW…hahahhaha

ZMija2

pitam se da li smo na pravom putu

robif

Biti šef tehničkog odijela ili vodit momčad nije isto…. A od onda 95. i 96. znamo tko je doša sve u Ferrari i da su od momčadi koja je zaboravila kako pehar izgleda (cca 20ak g. Kao i Hajduk) kasnije obarali rekorde …..

DMX

Super

Related Posts
9
0
Would love your thoughts, please comment.x