U Monaku je Charles Leclerc ostvario san i pobjedio na domaćoj utrci. Veselje Ferrarija upotpunio je Carlos Sainz, koji je osvojio treće mjesto u utrci i time pomogao talijanskoj ekipi smanjiti zaostatak u prvenstvu konstruktora na samo 24 bodova za Red Bullom.
Dva tjedna kasnije, Ferrari je doživio hladan tuš. Sergio Perez ponovno je ispao u Q1, Verstappen nije dominirao kao što obično bude slučaj… Ali Ferrarija nije bilo nigdje. Oba vozača ispala su u Q2, a u utrci su se teško probijali prema bodovima. Vikend je za Ferrari na kraju završio dvostrukim odustajanjem što ostavlja gorki ukus u ustima svih Tifosa.
Leclerc je odustao zbog problema s motorom u 43. krugu, a Sainz se nakon njega izvrtio na stazi i zaradio oštećenje nakon što je pokupio Alexa Albona.
“Iskreno, nemam tu puno toga za reći. Problem s motorom koštao nas je svega,” započeo je Leclerc nakon utrke.
“U jednom smo trenutku pokušali s gumama za suhe uvjete. Znali smo kako su veće šanse kako nam se taj rizik neće isplatiti, ali morali smo nešto pokušati jer s onim problemima na motoru nismo mogli konkurirati za bodove.”
“Nakon toga je bilo ekstremno zahtjevno napraviti sve promjene na motoru koje me tražila ekipa. Istovremeno sam gubio sekundu i pol na ravnici. Moramo istražiti taj problem s motorom, jer bi nam mogao zadati probleme u ostatku sezone.”
Leclerc ističe kako je bitno ne pretjerati u reakciji nakon slabog vikenda za Ferrari.
“Ne bi trebali pretjerano reagirati zbog brzine bolida. Ponekad imate dobre vikende, ponekad loše. Nedostajale su nam tri stotinke za prolazak u Q3, ali osjećaj u bolidu nije bio dobar, moramo shvatiti što je pošlo po zlu.”
“Ne bih rekao kako je tempo u utrci bio loš, pogledate prvi stint, vozio sam s motorom zbog kojeg sam gubio sekundu i pol, ali u zavojima smo bili snažni.”
“Kao što nismo reagirali nakon Monaka, ne bi trebali reagirati ni nakon ove utrke. Ali boli nas ova utrka, ekipa je izgubila puno bodova, oba su bolida odustala, a moramo baciti oko i na motor.”
To je realnost.monaco je bila sreca i maxov los vikend.
Imali ste srece i to je to
I mene boli, što vas boli !!!
Ne budaki Kraljeviću “zapada” – gdje je još kraj sezone!
I mene, mogli ste preuzet vodstvo.
Ovaj princ bez krune ustoličen na osnovu svog menađžera nema nikakav kredibilitet . Takvih je vozača kroz povijest bilo na stotine. To što je on dobio Monako to je mogao dobiti i Sargent uz malo sreće i uske staze!!!
Malo vam se price ne poklapaju. Ako je Todt prisilno potjeran iz Ferrarija sa Brawnom i svim njima, kako onda njegov sin ima toliko utjecaja kod vodstva Ferrari tvrtke i Elkanna. Nebuloze.
Todt nikad nije prisilno potjeran iz Ferrarija, kakve budalaštine a njegov sin je utjecajan manager i očito ima vrata Ferrarija otvorena dali zbog svojih ili tatinih zasluga pitanje je!!
Slažem. Se
Mali je zaštićen ko licki medo