Max Verstappen pobjednik utrke u Imoli!

Max Verstappen u Red Bullu je pobijedio na uzbudljivoj VN Emilije Romagne voženoj na legendarnoj stazi u Imoli. Drugo mjesto je zauzeo odlični Lando Norris u McLarenu koji je uspio završiti ispred Charlesa Leclerca u Ferrariju koji je završio na zadnjoj stepinici pobjedničkog postolja.

Četvrto mjesto je zauzeo drugi vozač McLarena Oscar Piastri, a peto drugi Ferrari Carlosa Sainza. Dva Mercedesa su došla do šestog i sedmog mjesta – George Russell pa Lewis Hamilton, a osmi je završio Sergio Perez u Red Bullu. Krug desetorice najbržih zatvaraju Lance Stroll u Aston Martinu te Yuki Tsunoda u VCARB-u.

Tijek utrke:

Prva utrka na europskom tlu, VN Emilije-Romagne u talijanskoj Imoli, poslužila je momčadima da upogone nove nadogradnje na svojim bolidima. Najveći pomak se očekivao od Ferrarija i McLarena koji je zaposjeo vrh startnog poretka. No, Lando Norris i Oscar Piastri, kasnije ipak kažnjen, ipak nisu bili brži od Maxa Verstappena koji je osvojio osmi uzastopni pole position.

Start utrke prošao je bez incidenata te je vodeća petorka koja je startala na medium komponenti, zadržala svoje pozicije. Fernando Alonso krenuo je iz bokseva radi promjena na bolidu, a najveći gubitnik samog starta bio je Yuki Tsunoda koji je izgubio dvije pozicije.

Norris je hvatao DRS za Verstappenom te se vodeći dvojac u 4. krugu malo izdvojio od oba Ferrarija i Oscara Piastrija. Max je sljedeći krug napravio najbrži te je Norris je ipak pomalo gubio priključak. Piastri je bio prijetnja Sainzu, ali većih prijetnji nije bilo do 8. kruga.

U 9. krugu, noćna mora se nastavila za Williams. Alex Albon izasao je na stazu s nedovoljno pricvrscenim kotacem nakon promjene guma u boksevima. Uspio je doci do bokseva i nastaviti utrku. No, svakako ostaje i kazna za nesiguran izlazak iz bokseva od 10 sekundi.

Samim time počeli su i odlasci u bokseve na promjenu guma. Max je u 15. krugu imao ugodnih 4.5 sekundi prednosti ispred Norrisa kojemu je Leclerc bio taman do DRS-a sa sve jačim tempom. U 18. prvi veći izlet u šljunak imao je Sergio Perez u 17. zavoju. Checo se tada vozio na osmom mjestu iza Lewisa Hamiltona u Mercedesu.

Od vodećih, prvi je u boks ušao Lando Norris u 23. krugu, a odmah krug iza njega je ušao i njegov momčadski kolega Oscar Piastri. To su također ispratili i u Red Bullu s Verstappenom, a nakon nekoliko krugova su isto napravila i dva Ferrarija. Pozicije se nisu previše promjenile, a jedino im je Perez zasmetao koji je na drugačijoj strategiji vozio svoju utrku, ali su svi uspješno prošli kraj njega.

Do 30. kruga se stanje na vrhu vratilo skoro kao na početku, uz iznimku Sainza i Piastrija kojiu su zamijenili pozicije, te je poredak bio: Verstappen, Norris, Leclerc, Piastri, Sainz. Piastri je bio cijelo vrijeme na granici DRS-a u odnosu na Leclerca, ali vozač Ferrarija nije popuštao te je bio dovoljno brz da zaštiti svoju poziciju.

Do 38. kruga nije bilo neke pretjerane akcije te su tek tada Perez i Stroll otišli po prvi puta u bokseve na promjenu guma, a isto to je učinio i Kevin Magnussen u Haasu. Oni su se nadali nekom izlasku sigurnosnog automobila kojima bi puno ‘zaradili’ na prolasku kroz bokseve, ali to nisu dočekali. Perez se vratio na 11. mjesta odmah iza Ricciarda te mu je bio u DRS zoni.

Kako je vrijeme odmicalo tako je Leclerc bio sve dalje od Piastrija, a sve bliže Norrisu na drugom mjestu te je u 43. krugu po prvi puta došao u DRS zonu. Ipak, nakon nekoliko krugova u DRS zoni vozač Ferrarija je morao popustiti jer nije uspijevao proći kraj vozača McLarena, a bilo je još puno krugova u kojima je ta guma morala izdržati.

Nakon desetak krugova u kojima je Leclerc napravio manju grešku i otišao malo preko trave, a zbog toga i povećao zaostatak za Norrisom na preko dvije sekunde, Norris je krenuo ‘skidati’ prednost u odnosu na Verstappena. Max je javio kako ima problema s gumama te je to razlog zbog kojeg je prednost krenula opadati.

U 55. krugu je Williams odlučio umiroviti bolid Alexa Albona zbog ogromnog zaostatka, a Norris je došao na malo više od dvije sekunde zaostatka. George Russell je otišao u bokseve na ‘besplatnu’ promjenu guma kako bi uzeo najbrži krug, a u tome je uspio odmah krug kasnije. Norris je maksimalno pritiskao te je pet krugova prije kraja došao na sekundu i pol u odnosu na vodećeg Verstappena.

Ipak, Norris je do kraja utrke uspio doći do sekunde zaostatka, ali nije uspio ući u DRS zonu i nije uspio dostići, a onda i prestići aktualnog prvaka koju je zadržao svoju prvu poziciju do samog kraja. Charles Leclerc je mirno priveo utrku do kraja te se popeo na pobjedničko postolje na prvoj Ferrarijevoj domaćoj utrci sezone.

Pretplati se
Obavijesti o
31 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
North33

Nije mi bila namjera pisati o Porezu, ali vidim ima dosta ponižavanja ovog vozača, bez razloga kao i do sada. Vezano za ovu utrku Perez je napravio grešku u Q2, i poslije u utrci je bilo ograničavanje štete, i ništa više, posebno ako se ima u vidu napredak Meclarena i Ferrarija, dakle, kako god, domet je bilo 5 mjesto. Njegova strategija je bila ići na hardu što duže pa ako se desi nešto nepredviđeno to iskoristiti, do čega nije došlo. U trenutku kada su ga prolazili vozači kako se to naglašava kao čunj, bio je na potpuno istrošenim hard gumama… Read more »

Max8

Grande Max!!

schumy

Ajde, ne budali Kraljeviću Marko!!

mika

MAX!!!!

schumy

I ti isto!!!

mody

Utrka a dosadna ocekivao Sam vise McLaren je odlican mislim da ce Biti jako dobri sada monako mozda tamo dobije norris

klepesina

U Monaku moze dobit svaki od prvih 10 bolida

robif

McLaren se vratio….

rovaccccc

Sve je izglednije da ce ova dominacija u neko skorije vrijeme doci kraju……..tako ce se i ovi strastveni navijaci maxa neprikosnovenog lagano prebaciti na sledeceg koji ce dominirati i ciniti razliku svojim sposobnostima 🙂

North33

Da, tako je, posebno ako se ne poznaje povijest nekog vozača, i ako se formula prati od danas, što je uobičajena pojava.

odsenne

sad ti je lakše?

bobodomino

Ne, nije sposoban samo u 26. ima tri svjetska prvenstva, 59 pobjeda.

Jim Clark

Svakoj dominaciji dođe kraj, Mercedes i Hamilton ti je tipičan primjer, ali nema dominacija ako se ne poslože dobar bolid i dobra ekipa i dobar vozač

North33

Dok sam gledao utrku koja nije bila nešto zanimljiva, izuzev Maxove potvrde neprikosnovenog talenta, sjetim se sezone 21, nikada više takvih utrka, Luis vs Max, epske borbe. Teško da se to više ponovi i da uživamo u svakoj utrci tokom čitave sezone.

jura_hrz

Ima li na ovom portalu ijedna normalna osoba ili baš na svakoj utrci mora sve biti natrpano botovskim komentarima?

odsenne

Ima nas,ali većina kao i na svakom forumu ljudi vole pljuvati po drugima

klepesina

otidji jarane na f1 puls da vidis sta su botine

west

Glavati Vetma izbaniro sve što ne navija za Ferrari ,sad ostala samo sekta istog mišljenja!!!

Znalac00

Čestitke Maxu. Još jedna njegova veličanstvena vožnja. Sa četvrtim bolidom po brzini ovako izvući pobjedu, to može samo on. I to u čistoj utrci, to je nešto što praktički nikada nije viđalo u povijesti, a Maxu ovo nije prvi put da to čini. Nema se što reći, najbolji.

Bobo2411

a kako je bio tako loš na svim FP? i toliko cvilio da bolid ne valja? kaj zaboravio voziti u petak i subotu na fp? ili se možda nešto i auto pita? pa sam Max izjavio i zahvalio se timu što uspjeli složiti bolid do kvala..

Znalac00

Ne znam što je točno sporno. Sigurno donekle jesu posložili bolid, poredak je vrlo gust i svaka desetinka znači puno. Ali to nije sve skupa bilo na razini. Pogledaj gdje se vozikao Perez, svi su ga obilazili kao čunja, RB nije imao nikakav tempo. Sam Max je rekao da je na hardu bilo vrlo loše, na mediumu bolje. A i Max je naravno odvozio bolje trku, izvukao to nešto dodatno, to je ono što najveći šampioni čine, onaj tko isto vozi trku i trening sigurno nije neki vozač. I na kraju krajeva, naravno da čovjek neće doći na podij i… Read more »

west

Jel treba bit vjerodostojan onaj koji kaže da Max ima četvrti bolid po brzini – baš si vjerodostojan kao Peđa Grbin!!!

Znalac00

Govorim o današnjoj trci. Nije to uvijek četvrti bolid po brzini, razlike su male, u nekim utrkama čak je bio najbrži. To se dosta dobro vidi po Perezovim nastupima.

klepesina

pereca nemoze niko smatrat kao nekog boljeg vozaca bar trenuttno ima s10 + boljih vozaca od njega to ti je isto kao Botas u onome mercedesu eto zasto ga se onako prelazi.Tako isto je i Lewis cinio razliku ako je sada Max cini definicija je jednostavna.Ali da bi bio sampion i pobjedjivao moras imati sampionski bolid sposoban za pobjede u 90% trka bez toga mozes biti sena prost sumaher sve u jednom bez bolida nema titule.Jako je jednostavno

Znalac00

Gle, pišeš površno i bacaš floskule. Taj isti Perez je mnogo puta, pa i ove sezone, doveo taj auto do 2. mjesta. Često je to radio čak i s loše startne pozicije i prestizao i šamarao Merc, Fer, i McL. Danas im nije mogao ni prismrditi, jednostavno nije bilo brzine. Malo razmišljanja i to ti sve govori. Nadalje, odnosi između bolida su kroz sezone i povijest jako različiti i nije F1 baš tako jednostavna da najbolji bolid uvijek pobjeđuje i da je sve drugo nevažno. Razlike između vozača itekako postoje, što dobro možeš vidjeti na raznim primjerima, između ostalog i… Read more »

stoka

Koji si ti specijalac majke ti

klepesina

pa dovelo bi ga bar jos 10 vozaca do pobjede takav redbull

klepesina

bez alata nema ni zanata tj bez auta nema ni vozaca

Gigi

I oskara dobiva….. Verstappen i RB
Cijeli vikend neka drama al opet pobjedili, jos da su bila dva kruga javili bi iz box-a da mu 2 cilindra ne rade

odsenne

o čemu vi pričate?

White Lion

I obje zadnje gume probusene

Related Posts
31
0
Would love your thoughts, please comment.x