Lando Norris iz McLarena kaže da je vodio izgubljenu bitku protiv bržih Ferrarija dok je pao s trećeg startnog mjesta na konačno peto u utrci za Veliku nagradu Japana.
Norris se u subotu kvalificirao blizu startnih redova Red Bulla Maxa Verstappena i Sergia Pereza.
Ali, u nedjelju je brzo postalo očito da se Norrisova prava borba vodi s bolidima iza, s Carlosom Sainzom koji je neposredna prijetnja, a Charles Leclerc se bori za oporavak rezultata s hrabrom strategijom jednog ulaska u boks.
Prije samo sedam mjeseci McLareni su s lakoćom osvojili dvostruko postolje u Suzuki, ali s obzirom na golema Ferrarijeva poboljšanja na utrkama, Norris je priznao da je Scuderia ovaj put bila izvan dosega:
“Bilo je očekivano, da budem iskren s vama, teško je u početku kada pokušavaš gurati kako bi održao korak s bržim bolidom ili gurati kako bi barem ostao ispred Ferrarija, koji je također bio brži.”
“Tada još više povrijedite gume i to je kao neka spirala, vođenje izgubljene bitke. Dakle, nije to loš dan. Mi smo tamo gdje smo očekivali da ćemo biti na kraju, što je iza Ferrarija. To je gdje smo bili cijelu godinu.”
Norris je bio prvi od vodećih koji se zaustavio u boksu u 12. krugu kako bi pokušao proći ispred Pereza i, što je još važnije, spriječio da Ferrari ne učini isto nad njim:
“Mislim da smo učinili ono što je bilo najbolje u tom trenutku, ali to je uvijek teško znati. Možda nismo očekivali da će Charles također u isto vrijeme ići u boks? Nisam siguran.”
“Mislim da smo išli pokrivati Georgea Russella, što mislim da možda nismo trebali učiniti, a radi toga smo išli u isto vrijeme u boks kad i Charles.”
“Sigurno sam mogao odvoziti još pet, šest krugova, stvoriti razliku u gumama, i onda se vratiti kao što je Carlos učinio. Dakle, samo mišljenje, ali to je nešto o čemu ćemo razgovarati i pregledati.”
Ti se moraš maknut iz Mclarena ako misliš napredovat i pobjeđivat. Ako ostaneš tamo čeka te sudbina Ricciarda.
Žalosno je da je tyre management presudan faktor u najjačoj trkaćoj kategoriji… umjesto da voze što brže mogu, a da kvaliteta guma to omogućuje… ovako je kao čovječe ne ljuti se…