Red Bullu dvostruka pobjeda u prvoj utrci prvenstva!

Unatoč donekle napetim kvalifikacijama, tijekom utrke za VN Bahreina 2024. s lakoćom se ustanovilo kako je Red Bull i dalje prebrz za ostatak grida. Čak je i Sergio Perez s lakoćom bio brži od kvalitetnijih vozača od sebe, a gdje je onda još konkurencija od pobjednika Maxa Verstappena.

Posljednju stepenicu podija zauzeo je Ferrarijev Carlos Sainz, nakon nekoliko miješanja karata s momčadskim kolegom Charlesom Leclercom i Mercedesovim Georgeom Russellom.

Svi vozači startali su u utrku na najmekšoj komponenti guma. Start utrke prošao je bez većih incidenata, vodeća trojka zadržala je svoje pozicije, a Sergio Perez je od Carlosa Sainza preuzeo četvrto mjesto. Nastradao je nažalost Nico Hülkenberg koji je morao na izmjenu prednjeg krila nakon kontakta s Lanceom Strollom.

U trećeg krugu Russell je odlično prošao pored Leclerca s vanjske strane u 4. zavoju, a vozač Ferrarija je ubrzo pao pod pritisak Sergia Pereza. Max je s petim krugom bio već relativno miran izvan dosega DRS-a vozača iza sebe.

Ubrzo se iza Russella stvorio “vlakić” od drugog do petog mjesta, dakle s Leclercom, Perezom i Sainzom. Iza njih je bio McLarenov dvojac s preko 3 sekunde zaostatka. Prvi se na napad odlučio Perez napadom na Leclerca koji se opet prekočio u desetom zavoju, te Checo prolazi naprijed na treće mjesto u sedmom krugu.

U desetom krugu Logan Sargeant zaustavio je bolid u izletnoj zoni pored zavoja broj 4, ali je nakon 30 sekundi uspio nastaviti utrku. U 11 krugu na kočenju u prvi zavoj Carlos Sainz prolazi pored momčadskog kolege na 4. mjesto. Leclerc se inače dosta muči s kočenjem u pojedine zavoje, te blokira kotače pri bliskom praćenju bolida ispred sebe.

U 12. krugu počeli su prvi redovni odlasci na izmjenu guma, bili su to od vodećih Russell i Leclerc. Oba vozača, kao i svi ostali kasnije, uzeli su najtvrđu komponentu guma. Krug kasnije ulaze i Perez, Piastri te Hamilton. U 14. krugu nastavila se borba između Russella i Pereza. George uzima čudnu putanju u 4. zavoju i Checo prolazi napred na 6. mjesto, buduće drugo naravno.

Russell ubrzo pada i pod pritisak oba Ferrarija, samo je Charles sada opet ispred Sainza. No, opet je Sainz krenuo u napad na Leclerca koji je sada i javio momčadi kako ima problema s kočenjem na prednjim kotačima, tj. bolid mu odlazi u desno na kočenju. Sainz ponovo prolazi ispred njega kasnim kočenjem u prvi zavoj te zauzima 4. mjesto. U 18. krugu Max s lakoćom odrađuje svoje zaustavljanje u boksu.

U istom krugu, Sainz prolazi s lakoćom pored Russella na treće mjesto. Nakon 3 kruga, Leclerc se malo “pribrao” i nastojao je ući u borbu s Russellom za 4. mjesto. Iza njihovih leđa, najviše akcije bilo je od strane Yukija Tsunode i Daniela Riccarda, koji su se sa svojim VCARB 01 bolidom borili za posljednje mjesto koje donosi bodove. U konkurenciji su još bili Guanyu Zhou i Lance Stroll.

Neprimjetnu utrku vozio je Lewis Hamilton javivši momčadi na polovici utrke da mu je potrgano vozačko sjedalo. Bio je na 8. mjestu bez prijetnji od Fernanda Alonsa iza sebe, a niti mogućeg napretka prema McLarenima ispred njega, Piastria pa Norrisa. Sukladno tome, niti McLareni se nisu približavali Leclercu na 5. poziciji.

U 32. krugu Russell od vodećih započinje odlazak na drugu izmjenu guma. Za to vrijeme velike probleme je imao Bottas s izmjenom prednjeg lijevog kotača, trajalo je tko čak 52 sekunde. Dva kruga kasnije u boks je ušao i Norris, a čekalo se još na odgovor Ferrarija koji je prema riječima upućenim Charlesu Leclercu imao solidno trošenje guma, tj. “bolje od očekivanog”. No, u 35. krugu prvo ulazi upravo Leclerc i vraća se tik ispred Norrisa, ali još uvijek iza Russella.

Sainz ulazi u 36. krugu u boks i vraća se s lakoćom na treće mjesto u utrci. Ponovo su svi opet uzeli hard, osim Red Bullovog dvojca koji se vratio na soft. S 20. krugova do kraja utrke Ferrarijev dvojac je bio jedini među vodećima koji je “mogao nešto napraviti”. Sainz je lovio Pereza za drugo mjesto, a Leclerc naravno Russella za četvrto. Uglavnom, ispočetka je Sainz bio veća prijetnja Perezu, nego Leclerc Russellu. Norris je ipak ubrzo izgubio kontakt za borbu za 4. mjesto.

U 42. krugu ipak Leclerc dolazi u konkretniju poziciju za napad. Došao je do DRS-a Russellu i strpljivo čekao priliku za napad. Četiri krugova kasnije Charles kreće u prvi ozbiljan napad na kočenju u desetom zavoju, ali Russellom mu to dosta olakšava s pogreškom na kočenju, upravo onako kako je Leclerc griješio na početku utrke.

Sainz je pak čekao pad tempa najmekše komponente guma na Red Bullu Sergia Pereza, s 10 krugova do kraja zaostajao je 3.5 sekundi, ali do nekog većeg pada tempa RB20 do kraja utrke nije došlo. Padao je tempo Russella prema kraju utrku, ali Norris nije uspio ozbiljnije zaprijetiti za 5. mjesto u utrci. Kraj utrke malo je začinila prepirka unutar Visa Cash App RB momčadi oko propuštanja Ricciarda ispred Tsunode što je Japanac preko radija popratio riječima u svom stilu.

Pobjedu na kraju s lakoćom uzima Verstappen s naravno i najbržim krugom utrke.

REZULTAT UTRKE:

Pretplati se
Obavijesti o
54 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
theKing

Steta za jos jednu sezonu..
Mislim da jos ovu dominira i da je to to onda.a nis,cekamo sljedecu sezonu.

mcc

Sorry, komentar nije vezan za utrku. Član sam ove web stranice od kada je krenula, znači cirka nekih 12 godina. Znači trenutno imati najdebilnije Administratore i održavatelje stranice zaposlene u povijesti interneta. Znači ja se ne mogu ulogirati jer mi je lozinka preslaba, te me se traži da promijenim lozinku, a lozinku bih trebao promijeniti tako što se trebam prvo ulogirati????????????? Pa jel ste vi stvarno takvi debili????? Pa ovakvo nešto nisam ni u Alan Fordu čitao, niti u Mućkama i Monty Pythonu gledao. Pa jel toliko teško napraviti naredbu ili link koji nakon obavijesti o slaboj lozinci odmah nas… Read more »

amadeus2022

Sva sreća idući vikend počinje Moto GP jer ovo je besmisleno, da se razumijemo svaka čast RB ali kaj su ovi ostali radili cijele zime nije mi jasno? Da jedan Ferari ili Mercedes ne mogu ni blizu pa kakvi su to stručnjaci u tim timovima? Newy već sprema bolid za iduću sezonu a ovi……samo izgovori, mi smo imali problema s ovim, mi s onim….halo

Webmaster

Istina,prebacujem fokus na F2 i F3, kao i na MotoGp,tamo je uvijek zanimljivo,za razliku od F1, gdje se sa ponekim iznimkama sve više manje zna,nema tu više draži.

White Lion

Pratim F1 otkad znam za sebe i sjećam se borbi Prosta, Mandela,Piqueta, Sene i ostalih velikana, a ovo sto imamo danas ugasilo mi je glad za F1 kao sportom. Čelnici F1 su se toliko trudili ubiti dominaciju Mercedesa da su ovaj sport učinili još dosadnijim. Red Bul je prvo napravio budale od njih svojim stalnim žaljenjem za promjenom pravila koja če kako vidimo pogodovati njima najviše, a zatim od svih nas. Nadam se da su oni koji su godinama kukali sretni s ovim što imamo danas. Ja definitivno nisam, čak mi se i pomalo sve to počelo raditi i razmišljam… Read more »

Max8

Vjerujem da se svi fanovi mercedesa slažu s tobom, zanimljivije je bilo kad su Lujo i Bottas bili 40 sek ispred svih.

schumy

Godina Nova, – muzika stara!

west

Max u intervalu od 15 krugova radi prosjek 0,833 po krugu u odnosu na Sainza!

bobodomino

I djeluje kao da može još i više.

west

Obadva Mercedesa problemi sa pregrijavanjem gotovo cijelu trku zbog krivo postavljene konfiguracije hlađenja agregata. Posljedica ne mogućnost 100 % perfomansi. Uglavnom znaju o čemu je riječ!!!

147 kt

Sta imaju zracno hladenje od Deutza.

west

Ne imaju od babe tvoje samo će sljedeći puta stavit kako treba!!!

papaya

Moćan redbull

Dominantno

Svaka čast

Ostatak ekipe lovite mrvice

junuz

Dominantno je jedina odrednica koju neželite u sportu.Kakv bi bio ćif Barceloni da pobjedi Inter iz Zaprešića.Zadnji pravi dvoboji su bili Hakinena i Šumahera.Ovo poslije je prilično predvidljivo.Sreća da sada na eonu mogu naveče odgledati trku za manje od 4 minuta.Prvi krug, pola kruga malo nakon sredine trke i nemoraš kraj.Ove niti slj godine.

mody

Dosadna utrka mirna opet max sta rec bojim se da ce itko skinuti I ove sezone red bull Hamilton osrednje Alonso podbacio Ferrari ce but brz sada arabija nadam se da cemo tamo gledat bolji utrku

F1 Driver

Izgleda da možemo odmah čestitati Maxu naslov prvaka ove sezone. Sve je kao lani, Red bull ispred ove grupe 3 ekipe, izuzev pada baš slabog Aston Martina gde su performanse ove sezone daleko iza grupe Fer,Merc,Mcl. Žao mi je što neće biti malo zanimljivija sezona, iako je realno teško bilo nešto očekivati a čini mi se skoro sigurno ovako će biti i sledeće godine.

Webmaster

Nemam volje za gledanjem ostatka prvenstva…sve se uglavnom zna…

sladjan87

Bravo Max , bravo Carlos .

F1 fan

Mislim da se Ferrari rješava krivog vozača

Webmaster

Več viđeno…

mika

MAXXXX

safeth

Kako kažu ..” Na Zapadu ništa novo…!”..Ovaj put u Bahreinu…Opet nas čeka duga godina..!!

Pratitelj123cro

Sainz popizdi!!

North33

Bravo za Sainza, mislim da bi čovjek nakon ove utrke odmah trebao dobiti poziv iz Mercedesa.

F1 Driver

Realno nisu ga ni trebali dirati iz Ferrarija. Po nekim pričama Sainz je bilzu Red Bullu, koji će skoro sigurno završiti sa Perezom, a obzirom na današnji zaostatak za Maxom, čini mi se to je izvesno.

klepesina

nema sanse i zasto mjenjat ministra odbrane sa vozacem koji nece biti to a to netreba redbulu dok su u konfornoj zoni

klepesina

dobice ga to je sigurno c sainz je novi vozac mercedsa

Desmo

Kažem ti. ne mogu se načudit Ferraiju..mijenjaju dobrog mladog iskusnog a ne pretjerano skupog vozača za starog i preskupog vozača.

schumy

Talijansko-švicarske (Vasseur!?) Budaletine!!!
HAM u Ferrariju je kao treći rog na kravi….

stoka

Bravo max. Opet u sporijem bolidu do pobjede….

F-one

Ajde molim te izbriši si komentar, jer ispadaš više glup nego troll

stoka

Ti si sad ispa pametan? Il si pa s marsa pa neznas da je sarkazam u pitanju?

schumy

Drži taj “sakazam” za sebe, ne troši mjesta na forumu…

stoka

Alo špagetaru sta se odma ljutis oladi malo

Webmaster

Koju si ti trku gledao, F3???

stoka

Vn bahreina 2023

BMWjac

Sve je isto ka’ i lani, a bojim se bit će i dogodine.

F E R R A R I

Čestitam Maxu na 4 osvojenom naslovu!!!

Gigi

Znaci u Ferrariu isto ko i lani, Lec stopa Sainza i nema nikoga preko radia da kaze nesto i onda Sainz na pas mater prelazi Leca(skoro se spic…) i Sainz izgubi cca 3 sec za Perezom prilikom stopanja Leca, mozda se moglo dohvatit i drugo mjesto. Mozda

Leclerc16

Slažem se da su trebali javiti Leclercu da pusti Sainza. Bilo je očito da ovaj ima velikih problema sa kočnicama i da je glavni cilj samo da završi utrku. Ali hajde, šta je tu je. Na kraju su obojica odradili vrhunski posao. Sainz odlična utrka, a Lec izvukao maksimum s obzirom na sve probleme sa bolidom.

147 kt

Da. Problemi na kocenju.

sladjan87

Problemi sa bolidom koji je navodno neupravljiv i tada vozi najbrzi krug ? Meni se cini da su svi ti problemi bili njegove pogreske .

Leclerc16

Jeste, vozač kalibra Leclerca se jedno 5-6 puta prekočio na samo jednoj krivini u trci. To se ni Sargentu ne može desiti. Da si malo pratio njegov onboard, vidio bi kakvu je muku mučio sa bolidom i da je bolid njega kontorlisao, a ne on bolid. Sigurno je do Leclerca…

sladjan87

Od sljedece sezone je on kalibra Bottas .

west

Danas se vidilo zašto Vasseur dovodi Hamiltona! Jednostavno zato što je vidio da od ovog Leclerca nema fajde.

Leclerc16

Misliš dovode vozača koji se jučer kvalifikovao deveti, dok mu je timski kolega bio treći. Ili misliš na vozača koji se danas nije vidio u trci i opet završio iza Leclerca sa svim ovim problemima što je imao…

schumy

HAM je zaista “veliko” pojačanje za Ferrari!!??

schumy

Pa onda je mogao dati “pedalu” Leclercu, zašto Sainzu??

west

Da znaš išta o Ferrariju osim da je crvene boje bilo bi ti jasnije. Pogledaj tko je manager od Leclerca.

Gigi

I jos sam zaboravio da su Sainza zvali u box 2 kruga nakon Leca tako da je pao iza njega. Cini se da je vec postao 2 vozac ili?

Leclerc16

Teško je reći. Zavisi kakve performanse budu imali. Ako budu blizu, sumnjam da će Sainza postavljati za drugog vozača. Ne bi imalo smisla. Sainz svakako nije neko ko treba ikom da bude drugi vozač. Sigurno je jedan od najboljih vozača na gridu. Sa druge strane, Leclerc je i danas pokazao kakav je vozač jer nije odustao zbog ovih problema, nego stisnuo zube i nastavio voziti do kraja. Npr neki višestruki svjetski prvak je jednom tražio od svog tima da povuku bolid u drugom krugu trke jer se sudario sa Magnussenom (čitaj Španija 2022).

schumy

On je to “potiho” stalno u Ferrariju jer favoriziraju Leclerca budući je on iz škole Ferrarija…

Gigi

Sve se vidlo nakon utrke kako su Sainza docekali, tocnije nisu docekali. Zalosno

147 kt

Ah.

Related Posts
54
0
Would love your thoughts, please comment.x