Nema opravdanja, rekao je šef Mercedesa Toto Wolff nakon katastrofalne utrke na Velikoj nagradi Sao Paula. ‘Srebrne strijele’, koje vode veliku bitku s Ferrarijem za drugo mjesto u prvenstvu konstruktora, osvojile su samo četiri boda u utrci zahvaljujući osmom mjestu Lewisa Hamiltona, dok je George Russell odustao iz utrke.
Dojam s vikenda u Brazilu ne popravlja ni nešto bolji rezultat u sprint utrci, u kojoj je Russell završio četvrti, a Hamilton sedmi. Bio je to možda i najgori vikend u sezoni za Mercedes, koji je imao velikih problema s degradacijom guma i brzinom na ravnicama u Brazilu.
Toto Wolff nije skrivao razočarenje nakon utrke.
“Nema opravdanja. Za ovo uopće nemam prave riječi. Naš je bolid završio drugi na prošloj i pretprošloj utrci. Štogod smo mu učinili nakon toga je grozno,” rekao je Wolff.
“Lewis je preživio na stazi, ali George… Mogu se samo suosjećati s njima jer su vozili tako jadnu stvar. To pokazuje koliko je kompleksan ovaj bolid, kao da ste na rubu noža. Moramo to riješiti za sljedeću godinu.”
Wolff smatra kako je neprihvatljivo da je Mercedes u tjedan dana od drugog mjesta jedva ulovio bodove na Interlagosu.
“To se ne može događati u rasponu od sedam dana. Završili smo drugi s jednim od dva najbrža bolida i onda smo završili osmi,” komentirao je.
Mercedes se u Brazilu odlučio na veliko stražnje krilo koje je trebalo donijeti više downforcea. Međutim, njihovi su vozači zbog toga bili izloženi na ravnicama, a zbog sprint formata vikenda, kasnije nisu mogli popraviti tu pogrešku.
“Brzina na ravnicama bila je jedan problem, ali vjerojatno ne i glavni faktor za naš rezultat. Glavni razlog je što nismo mogli proći kroz zavoje s većim krilom toliko brzo kao što smo htjeli. Ubijali smo gume, jednostavno bi ih pojeli u nekoliko krugova,” kazao je Wolff, a zatim istaknuo lošu sreću Mercedesa na sprint vikendima…
“Očito nismo svjetski prvaci na sprint vikendima. Radimo dobar posao kako bi bili u dobroj poziciji, ali to ne objašnjava što je pošlo po zlu. Kao da smo vozili na tri gume umjesto četiri.
Objasnio je i zašto je Russell odustao iz utrke.
“George je imao problem s pogonskom jedinicom na kraju utrke. Motor mu se pregrijao, bila je to njegova zadnja utrka, ali tako je kako je. Nisam siguran da li bi osvojio bodove i bez kvara,” zaključio je.
Mercedes je i dalje drugi u prvenstvu konstruktora s 20 bodova prednosti u odnosu na Ferrari. S druge strane, Lewis Hamilton vjerojatno može zaboraviti na drugo mjesto u poretku vozača. Sada zaostaje 32 boda za Sergijom Perezom.
Najbolje da ti i Hamilton otiđete u penziju da se ne morate mučiti sa tako jadnim stvarima. Jer očito ste nesposobni kad vam se nedaju pravila unaprijed i drugima da se zabrani razvijanje…
Reci ti njima, mamicu im😃😃
👏👏👏 Bravo!!! I ono sto je Kmecilton bio u vrhu 2007. i 2008. bilo je zahvaljujući autu koji su razvijali prvo Raikkonen i Montoya, a potom Alonso. A dešava se sve ono što sam pre par godina rekao svog “drugaru” sa više ličnosti ovde. Čim bude do razvoja, gotovo je!
Ne funkcioniraju kao tim
To se vidjelo doslovno iz kauča iz Zagreba
Da se propustilo Russella ispred Hamiltona koji je puno iskusniji majstor obrane i uz pomoć Russellivog DRS-a moglo se drastično otežati i zadržati ekipe iza sebe
Mercedes u Ferrari rade popriličnu štetu svojim vozačima
Ma na gr ni lh nisu mogli nista.
Jos je lh usporio da gr dode u drs da ga povuce ali nista.
Bilo je grdo za gledat, kak tek njima za vozit…uh😅😅
Morate rijesiti ali nema tko . Svi koji vrijede su otisli sem Allisona .
Allison je dobar, ali on je jedan od onih koji dođe na genijalnu ideju, a onda ne zna nastaviti dalje. Tako je bilo i u Lotusu.
Tako ti je to Vukiću kada ti je momčad podređena sporijem vozaču, a nema više Msc-a da vam razvija bolid u pozadini..
To je prava istina!
MSc je došao u Merc kada je ovaj bio kanta identično kao i njegov dolazak u Ferrari 2006 kada je ovaj bio kanturina!
Razvoj bolida u 3 sezone koliko je bio u Mercu je iskoristio Ham koji je “žario i palio” 8 sezona bez prave konkurencije…
A budući ni Ham ni Rusell nisu kolaudatori (niti približno), događa se ovo što se događa sa Mercom…
Msc je nekad na stazi bio govno i to je tesko osporit. Paralelno, bio je rođeni pobjednik. Moš ga mrzit il voljet, nema sredine. Ali jako malo ljudi zna koliko je vremena provodio u garaži na razvoju i koliko je nosio ekipe. Trag koji je ostavio u Mercedesu je brutalan, ali promjene pravila su dovele do istine i realnosti Mercedesa..
To što ti pišeš je još jedan mit o Schumacheru. Znači Schumacher je vozio za Mercedes do2012 godine u eri V8 motora kad odlazi u mirovinu. Hamilton dolazi 2013 na njegovo mjesto i te godine završava prvenstvo na 4 mjestu a Rosberg na 6. E sada 2014 godine dolazi do promjene pravila i počinje hibrid era motora . Najveća promjena su potpuno novi V6 hibridni motori i potpuno drugačiji bolidi . Sad me zanima kako je to Schumacher po tvome zaslužan za razvoj hibrid bolida kad nikad u životu nije vozio hibrid bolid niti sudjelovao u razvoju istog i kako… Read more »
Pripreme za novu hibridnu-eru su počele puno prije 2013. Sve je to bio dobro isplanirani plan Mercedesa kako doći na vrh sa početkom velikih promjena i nove ere. Sve je počelo još 2007 sa početkom razvoja novog hibridnog motora, te forsiranjem da se nove specifikacije uvedu u pravila i prisiljavanje ostalih momčadi da ih prihvate, dovođenjem Schumy-a iz mirovine da pomogne svojim iskustvom u razvoju, i dogovaranjem Lewisa kao novog vozača. Bio sam protiv toga jer nisam njihov navijač, ali da jesam, naravno da mi ništa od toga ne bi smetalo, dapače. Bili su itekako sposobni. Davno sam pročitao jedan… Read more »
Po tvom ispada da su ovi iz Mercedesa sa puškom nateravali ove da potpišu pristanak. Momak mora postojat suglasnost za neke stvari, uostalom zar nema Ferrari veto na sve pa prema tome sam pao sam se ubio!!!
Nije bilo prisile, MB je bio izrazito uporan da se nova pravila usvoje kao evolucija razvoja i brige za ekologiju, i sam Luca de Montezemolo je kasnije priznao, da mu je taj pristanak, bila najveća greška u njegovoj karijeri. U pravu si, sami su si krivi.
Htio sam ti samo reći, da je sve to bilo itekako dobro isplanirano od strane MB, i makar ti to na prvu ne izgleda tako, MSC je isto tako bio jedan kotačić, u planu i razvoju novog auta i motora za novu eru. Super za njih, i sve njihove navijače.
Tako mu je kad je drugima omogućen razvoj… baš su jadni, toliko naslova poberu, imali su 8 godina pravila koja njima odgovaraju i sada cmizdre kao p…ke, šuti i radi! A ne da slušam ovakva sranja, kome ti jadnici mogu biti primjer s ponašanjem…
Kad jedan Alonso šuti, radi i vozi, a nasuprot cviljenje LH i Totta…
Max8, nemoj me sada razočarati. Veoma se dobro zna kako se došlo do one odvratne dominacije, a veze nema sa MSC. On zaista jeste radio na bolidu, i zahvaljujući njegovom doprinosu, Rosberg je bio došao do prve pobede u karijeri, ali ono sa hibrid svinjarijom, nema veze sa MSC, već da prljavim biznisom.
Živorade šta si nervozan ,još ti se nisu ukazali tvoji insajderi pa lupaš ko maxim po diviziji. Ajde cijeli portal čeka taj trenutak, samo da ne umremo dotad😎😎😎!!!
Očito je da im ne ide kad je u pitanju sprint vikend!!!
Već na sprintu su se pokazali problemi sa bolidom, pogrešan koncept postavki za utrku u startu
U tjedan dana upropastiti tako aerodinamiku ne može baš svatko
Stavili su zadnje krilo sa max downforce i digli bolid 2 mm više bojeći se problema iz Austina a poslije nisu mogli promijenit zbog pravila.. Max downforce im je prekomjerno trošio gume i stvarao otpor na pravcu!!!