Neslavan početak VN Las Vegasa: Prvi trening prekinut nakon samo osam minuta

Napeto se iščekivao start trkaćeg vikenda u Las Vegasu, no kad je akcija na uličnoj stazi napokon krenula – nije dugo potrajala. Carlos Sainz u svom je Ferrariju na dugačkom pravcu doživio siloviti udarac u neravninu, a prve su sumnje ukazivale na problem vezan uz sustav odvodnje. Bolid je odmah stao, pokazana je crvena zastava, a iz sigurnosnih razloga trening nije nastavljen. Vozilo se samo osam minuta.

Uvod u Veliku nagradu Las Vegasa bio je sadržajan i prepun događanja, što se nekima sviđalo više, a nekima manje. Nekim je vozačima cijeli taj show loše sjeo i komentirali su kako samo žele raditi svoj posao, voziti bolide Formule 1, a na svoje su konačno došli u četvrtak u 20:30 po lokalnom vremenu, odnosno u 5 sati i 30 minuta u petak ujutro po srednjoeuropskom vremenu.

Tada je startao prvi slobodni trening na VN Las Vegasa pa su vozači konačno imali priliku iskušati novu uličnu stazu u F1 kalendaru. Naravno da su prethodno svi odradili ogroman broj kilometara u svojim simulatorima, ali ipak se s nestrpljenjem iščekivao prvi izlazak F1 bolida na stazu koja prolazi legendarnim lasvegaškim Stripom.

U najavi vikenda dosta se pričalo o niskim temperaturama koje bi mogle stvarati probleme ovog vikenda. Za prvi trening nije bilo tako hladno – temperatura zraka bila je 17 stupnjeva Celzija, a temperatura staze dva stupnja viša.

Prvi je iz boksa izašao Valtteri Bottas u bolidu Alfe sa specijalnim dizajnom za ovaj trkaći vikend, a pratio ga je Lance Stroll u Aston Martinu. Odmah na početku u optjecaju su bile sve vrste guma, a nije trebalo dugo čekati na prve komentare vozača kako je razina gripa vrlo niska.

Mjereni krugovi krenuli su s vremenom kruga od minute i 48 sekundi kod Lewisa Hamiltona, Max Verstappen je svoj prvi krug završio za minutu i 45 sekundi, a uvjerljivo najbrži bio je Charles Leclerc u Ferrariju. On je prvo odradio krug za minutu i 44 sekunde, a onda ubrzo postavio vrijeme 1:40,909. Svi su se polako ubrzavali i prilagođavali na uvjete, a onda je akcija stala.

Dogodio se incident drugog Ferrarijevog vozača. Carlos Sainz jurio je dugačkim pravcem i činilo se kao da je u vožnji naletio na neravninu, pri čemu je bolid otkazao. Na volanu mu se odmah pojavila poruka da je bolid oštećen i da se zaustavi, što je on i napravio. Pokazana je crvena zastava.

Bolid je sklonjen sa staze i očekivao se nastavak treninga, no stigla je obavijest kako isti neće biti nastavljen. Dogodio se sigurnosni problem na samoj stazi, pretpostavlja se s poklopcem odvodnog sustava i betonskim okvirom oko njega, a vodstvo natjecanja odlučilo je da nije sigurno nastaviti s treningom dok se taj problem ne riješi. Sainz je u toj situaciji doista imao lošu sreću i vjerojatno su oštećenja na Ferrariju značajna, a nešto kasnije je Alpine objavio kako će morati mijenjati šasiju na bolidu Estebana Ocona jer je i on doživio sličnu situaciju.

O rezultatima nema previše smisla pričati. Vozači su uglavnom odradili samo četiri i pet krugova. Leclercu je ostao ranije spomenuti najbrži krug, s kojim je bio dvije i pol sekunde brži od drugoplasiranog Nica Hülkenberga u Haasu. Treće vrijeme imao je njegov momčadski kolega Kevin Magnussen (+3,3), četvrto Max Verstappen (+3,4), a peto Esteban Ocon (+4,4).

Ovakvi su se problemi već događali na uličnim utrkama, primjerice u Monaku i Bakuu, no svakako nije početak vikenda u Las Vegasu kakvom su se svi nadali. Drugi trening zakazan je za 9 sati po hrvatskom treningu, a nadajmo se da će do tada svi problemi na stazi biti sanirani.

Pretplati se
Obavijesti o
9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
schumy

Sto ja stalno govorim: F1 se vozi po pravim stazama a ne po ulicama!
A ovaj “strucnjak” koji kaze da se to dogadjalo i po drugim stazama neka ih navede – vjerojatno Monza, Spa, Sao Paulo gdjr je stvarno evidentno da “sahte i poklopci” skacu na svim slobodnim treninzima koje onda zaustavljaju i otklanjaju stete na sahtama…
Moja mu primjedba glasi: Ne budali Kraljevicu Marko nego OTIDJI na neku od ovih pravih staza i onda lupetaj po ovom portalu!!!

johhan peacedohan

Pa na svim kružnim autodromima nema šahtova ni sličnih poklopaca jer ih jednostavno ne smije biti. Te staze su imale druge probleme, kao neispravan nagib poprečnog presjeka, bar 0.5%, te dolazi do sporog oticanja vode u odvodne kanalice, ili začepljenje istih.
Problem sa šahtovima imaju samo ulične utrke, kao što je imao Baku.
Inače, organizacija Las Vegasa, nedopustivo površna.

robif

Americke debilane

schumy

Potpisujem!!!

Webmaster

A i drugi trening je vjerojatno otkazan.

schumy

Najbole da otkazu komletnu itrku i ubace yImolu koju su brze-bolje (s veseljem) ekspresno otkazali i “prebrisali” za ovu i strah me je zauvijek…
Jer “ture bure/lovu valja” po pjescanim dinama i ulicama sa sahtama i labavim poklopcima!!!

mody

sutrace se voziti trening i kvali neslavno da aa sad odmah ce se javuti oni pljuvaci vegasa da ga treba izbacti gledali smo toi na drugim stazama

Gigi

U kanalu ispod sahta plovi moja braun jahta.

147 kt

Braun. Kakva je to boja. To ime boje po Hrvatskom.

Related Posts
9
0
Would love your thoughts, please comment.x