Nakon 11 godina Mercedesovu momčad napušta Mike Elliot. U tom razdoblju obnašao je različite funkcije, a zadnjih šest mjeseci bio je na dužnosti glavnog tehničkog direktora.
Svoj prvi posao u Formuli 1 Mike Elliott je pronašao 2000. godine, u McLarenovom odjelu aerodinamike. Napredovao je u tom odjelu, a zadržao se u Wokingu do 2008. Onda je tri godine radio za Renault, kratko za Lotus, a u Mercedes je stigao 2012. Radio je kao šef odjela za aerodinamiku, zatim kao direktor za tehnologije, 2021. postao je tehnički direktor, a ranije ove godine zamijenili su radna mjesta on i James Allison pa je Elliott postao glavni tehnički direktor.
Elliottov zadatak bio je razviti tehničku strategiju koja će u nadolazećim godinama vratiti Mercedes na vrh, nakon teškog perioda u kojem je Red Bull uspostavio svoju dominaciju u Svjetskom prvenstvu. Vrijeme će pokazati koliko je postavljena strategija dobra ili loša, ali Elliott više neće raditi za Mercedes.
After 11 incredible years, Chief Technical Officer Mike Elliott has chosen to depart the team.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 31, 2023
Mike has been one of the pillars of the team’s achievements and we thank him for everything he has brought to the team.
We wish you the best of luck with your next chapter, Mike!
Šef momčadi, Toto Wolff: “Mike je bio jedan od stupova momčadi pri postizanju uspjeha u proteklom desetljeću i istinski su nam pomiješani osjećaji dok se danas opraštamo od njega. Mike ima oštar, inteligentan tehnički um i odličan je timski igrač. Dao je snažan doprinos ne samo u izradi pobjedničkih trkaćih bolida, već i u izgradnji kulture naše momčadi.”
“S druge strane, jasno je da je spreman za nove avanture izvan Mercedesa, tako da također znam da je to pravi korak za njega. Napušta tim danas s našom zahvalnošću za njegov trud, predanost i stručnost koju je donosio u tim kroz zadnjih 11 godina. Ima naše najbolje želje za budućnost.”
Elliott na svom oproštaju od Mercedesove momčadi poručuje:
“Biti dio ove Mercedesove momčadi bila je jedna od najvećih privilegija moje karijere. Tijekom mog vremena ovdje, vidio sam kako raste od skupine ljudi koja je težila pobjedama u utrkama, do osvajanja prvog prvenstva, a onda i rekordnih osam uzastopnih konstruktorskih prvenstava. Ponosan sam što sam dao svoj doprinos na tom putovanju.”
“Iako u zadnje dvije sezone nismo pobjeđivali u utrkama na način kojemu težimo, testirale su nas na puno drugih načina i prisilile nas da preispitujemo temeljne pretpostavke o tome kako radimo. Tijekom zadnjih šest mjeseci, uživao sam u razvijanju tehničke strategije za koju se nadamo da će biti temelj budućeg uspješnog ciklusa ove momčadi.”
“Ja sam odlučio da je sada pravo vrijeme za napraviti moj idući korak izvan Mercedesa. Prvo ću pauzirati i razmisliti nakon 23 godine rada punim gasom u ovom sportu, a onda ću pronaći novi izazov. Želim zahvaliti timskim kolegama za fantastičnih 12 zajedničkih sezona i želim im uspjeh u godinama koje dolaze.”
Mercedes zasad nije objavio tko će zamijeniti Elliotta, hoće li zapošljavati nekoga izvana ili će opet doći do određenih rošada unutar momčadi. U zadnje vrijeme iz momčadi se mogu čuti optimistične najave, kako su otkriveni svi nedostaci bolida iz prošle i ove sezone te da će bolid za 2024. imati brojne novitete koji bi Mercedes trebali vratiti u borbu za naslov prvaka.
Odi u Williams, oni ne znaju kak posložiti bolid, možda im pomogneš :).
Naravno! Ta glupost da je neko 7 Godiva dominirao samo na osnovu motora je srećom završena, sada za šampionat treba poslužiti ceo paket, a Toto o tome pojma nema. Što gubiti vreme u takvom timu.