Iza nas je utrka u blještavilu Las Vegasa. Pompozno najavljivana, s mnogo uloženog novca u promociju i pripremu staze. Kako smo gledali blještavilo oko staze, tako smo vidjeli i blještavilo na stazi, a i zanimljivu borbu za pobjedu. A kao pobjednik je, nakon nekoliko škakljivih situacija na stazi, izašao Max Verstappen u Red Bullu. Drugi je nakon pretjecanja u zadnjem krugu bio Charles Leclerc u Ferrariju ispred drugog vozača Red Bulla Sergija Pereza!
"Viva Laaaas Vegas!" sings Max Verstappen in his Elvis-themed race suit on the radio 😂#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/7axGVFiK8c
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Četvrto mjesto je osvojio Esteban Ocon u Alpineu ispred petoplasiranog Lancea Strolla u Aston Martinu. Originalno je četvrti završio George Russell u Mercedesu, no zbog kazne od pet sekundi zbog incidenta s Verstappenom Russell je pao na osmo mjesto. Tako je od njegove kazne profitirao i Carlos Sainz u Ferrariju osvojivši šesto mjesto. Sedmi je bio Russellov momčadski kolega u Mercedesu Lewis Hamilton.
Krug osvajača bodova su zatvorili devetim mjestom Fernando Alonso u Aston Martinu i Oscar Piastri u McLarenu koji je uz to odvozio i najbrži krug utrke.
Sljedeća je utrka već idući vikend u Abu Dhabiju sa zadnjom utrkom ove sezone.
Sve je bilo spremno za početak utrke. Nije bilo novih kazni ni promjena u startnim pozicijama pred početak utrke, a stazu su opkolile poznate osobe.
The stars have come out to play in Las Vegas! ⭐️#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/2dNfeHkfpd
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Prvih deset je startalo na srednje mekim gumama. Hamilton je odabrao tvrde gume, a jedino su Zhou i Stroll odabrali meke gume.
Na startu je Verstappen sa prljavijeg dijela staze iznenadio Leclerca i preuzeo vodstvo. Vodeći su bez problema odradili prvi krug, a iza njih je bilo manjih incidenata – nastradali su Španjolci u dva odvojena incidenta, Alonso i Sainz su se izvrtili. Alonso je imao oštećen bolid te je proglašen virtualni sigurnosni automobil zbog krhotina na stazi. U trećem krugu je utrka nastavljena normalnim tempom i poredak je bio Verstappen, Leclerc, Russell, Gasly, Albon, Sargeant, Magnussen, Ocon, Stroll, Hulkenberg.
LAP 3/50
Replays show Verstappen and Leclerc getting very close for the Dutchman's overtake into Turn 1 #LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/BOsqCSc3bI
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Ali nije dugo trajalo utrkivanje. Lando Norris je u zavoju 11 izgubio kontrolu nad bolidom, zabio se u zid te klizio po stazi sve do zone izlijetanja u zavoju 12. Odmah je poslan sigurnosni automobil na stazu.
LAP 4/50
⚠️ SAFETY CAR ⚠️
Norris is out of the race and in the barriers, he jumps on the radio to say "I'm okay" #LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/hYjo1rkUAR
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Utrka je nastavljena u sedmom krugu. Poredak se promijenio jedino kad je u pitanju deseto mjesto – Piastri je prestigao Tsunodu, a krug kasnije i Hamilton prestiže Tsunodu. Tada smo dobili obavijest kako su suci kaznili Verstappena s pet sekundi zbog izgurivanja Leclerca u prvom zavoju na startu.
LAP 8/50
Max Verstappen has been handed a five-secnd time penalty for pushing Charles Leclerc off the track at the start of the Grand Prix #LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/IQBzbdzdUs
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Od svega toga je zanimljivo bilo pratiti borbu na kraju poretka. Perez, Stroll, Alonso i Sainz su se borili za 14. poziciju. Sainz je lijepim potezom prestigao Alonsa za 16. mjesto u 11. krugu. Za to vrijeme Perez i Stroll su prestigli Ricciarda, a u 13. krugu isto radi i Sainz, koji je od ekipe dobivao upozorenja da mu se počinje pregrijavati bolid jer je bio dugo u zavjetrini drugih bolida.
U 14. krugu smo vidjeli pretjecanja i u prvih deset. Ocon je prestigao Sargeanta za šesto mjesto, a i Piastri je krug kasnije uradio isto. Početkom 16. kruga i Hamilton prestiže Sargeanta.
Akcija se potom preselila na sami vrh poretka. Leclerc je ušao unutar sekunde iza Verstappena i jako je navalio na Maxa kako bi vratio vodstvo u utrci. A pretjecanje smo i vidjeli u 17. krugu na kraju Vegas Stripa, te je Leclerc preuzeo vodstvo. U istom krugu Verstappen je otišao u boks. Mnogi su u istom krugu otišli u boks po nove gume. Vidjeli smo manji incident između Piastrija i Hamiltona, pri čemu su oba bolida završila s nekim oštećenjem.
Nakon svih promjena u poretku zbog bokseva redoslijed je u 20. krugu bio Leclerc, Perez, Ocon, Stroll, Sainz, Alonso, Russell, Verstappen, Zhou, Gasly. U 21. krugu Leclerc odlazi u boks po nove tvrde gume i vratio se na treće mjesto, te je tako Perez preuzeo vodstvo u utrci. Iza njega se vodila borba za peto mjesto. Alonso je izgubio dvije pozicije, najprije od Russella a potom od Verstappena.
U 25. krugu Sainz na istom dijelu staze gubi dvije pozicije, i od Russella i od Verstappena te su sad oni četvrti i peti. Krug kasnije Verstappen napada Russella no dolazi do kontakta pri čemu Russell ostaje s oštećenim prednjim krilom. Russell tada gubi poziciju i od Sainza. Za to vrijeme Leclerc je prestigao Strolla. Poslan je sigurnosni automobil na stazu od kojeg je najviše profitirao Perez koji se vratio na drugo mjesto.
LAP 27/50
⚠️ SAFETY CAR ⚠️
The Safety Car is brought out for debris on track
Perez comes into the pits and returns to the track in P2
Leclerc now holds the race lead #LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/TEPOWAtrq2
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Poredak pod sigurnosnim automobilom, nakon ulazaka u boks, je bio Leclerc, Perez, Gasly, Piastri, Verstappen, Ocon, Stroll, Albon, Russell, Sainz. Sigurnosni automobil je bio na stazi do kraja 28. kruga. Restart je prošao bez problema, prvih deset je zadržalo pozicije u prvom zavoju. Piastri je nekolika zavoja kasnije prestigao Gaslyja za treće mjesto. U međuvremenu, Russell je dobio kaznu od pet sekundi za incident s Verstappenom.
Perez je čekao tri kruga za omogućavanje korištenja DRS-a. Disao je za vratom Leclercu. Prvu priliku je imao u 31. krugu, no Leclerc je uspio održati dovoljno prednosti. Ali je zato u 32. krugu uspio proći Leclerca na Stripu uz pomoć DRS-a.
LAP 33/50
CHECO TAKES THE LEAD OF THE RACE! 🇲🇽💪
The @redbullracing driver has had a phenomenal race thus far, but can he hold onto P1?#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/edYJiQe76M
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Iza Leclerca je i Verstappen obavio pretjecanje nad Piastrijem i sad je Max bio treći. Iza Piastrija dvije Alpine su vodili zanimljivu borbu za peto mjesto, ali je stigla naredba ekipe da ne mijenjaju više pozicije.
Borba na vrhu je postala zanimljivija. Leclerc je u 36. krugu vratio vodstvo u utrci, a dvojac je ubrzo postao trojac jer im se pridružio Verstappen na manje od sekunde i bio je aktivno uključen u borbu za pobjedu. Krug kasnije Perez gubi poziciju i od Verstappena, te smo tada gledali borbu Verstappena i Leclerca za prvo mjesto. U 37. krugu, opet na Stripu, Max preuzima vodstvo.
LAP 37/50
VERSTAPPEN IS INTO THE RACE LEAD 👊
Leclerc slots back into P2, and Perez is right there in P3#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/gOFF4wVe8f
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Nakon toga je vodeći trojac bio unutar sekunde i pol, s ravnomjernim razmakom između. S druge strane, u sredini poretka, Albon je bio osmi i na čelu vlakića – iza njega su redom bili Russell, Sainz, Alonso, Hamilton. U 39. krugu Russell prestiže Albona, a krug kasnije gubi poziciju i od ostale trojice.
Da se malo vratimo na vrh poretka. Verstappen je odjurio svima, stvorio sekundu i pol prednosti ispred Leclerca, i u 42. krugu od 50 smo gledali borbu Leclerca i Pereza za drugo mjesto. Ipak, borba nije predugo trajala, Leclerc se prekočio na krau Stripa u 43. krugu te tako bez borbe predao poziciju Perezu.
Russell i Sainz su se u tandemu probijali naprijed. U 44. krugu su se već probili do šestog i sedmog mjesta, s tim da je Russell imao kaznu od pet sekundi te se Sainz držao blizu Russella kako bi zaradio dodatnu poziciju. U 47. krugu Hamilton se probio ispred Alonsa na osmo mjesto.
Pobjeda za Verstappena nije bila upitna, no Leclerc se nije predavao. Bio je na šest do sedam desetinki iza Pereza i u zadnjem krugu smo dobili spektakularno pretjecanje Leclerca za drugo mjesto!
LAP 50/50
LECLERC TAKES P2 ON THE LAST LAP FROM PEREZ!!!
Unreal stuff by the Ferrari driver 👏🤯#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/BdjWcNbxvb
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
No, ništa i nitko nije mogao zaustaviti Verstappena u pohodu na novu pobjedu.
MAX VERSTAPPEN WINS IN LAS VEGAS! 🏆
The World Champion fought back hard to re-take the race lead, and never looked back 👏👏👏#LasVegasGP #F1 @redbullracing @Max33Verstappen pic.twitter.com/ZyQF8htNN1
— Formula 1 (@F1) November 19, 2023
Koliko rasprave tko je tu koga,gdje i zašto?
Pa pomirite se…još 2 godine RedBull i Max dominiraju,do promjene pravila,a onda se karte ponovno miješaju.
Druge godine će većina grida kopirati bolid RB-a,a kako kopija nikad nije dobra kao original neće imati šanse…usto iz genija A.Neweya možemo očekivati još magije na šasiji pa možda bude prednost i veća?
Bravo Max! Najdominantiji vozač svih vremena.
jel to lozis ove iz mercedesa ili ferarija
Nek se loži tko god hoće, 18 pobijeda u sezoni je bolesno! Više bodova od 2. i 3. vozača ukupno… jednostavno svi imamo sreće gledati ovakvog vozača jer takvi su rijetki.
Jedna od boljih utrka ove sezone, po meni u top 3. Čestitke ovima na podijumu ali i ovima što su osvojili bodove. Čar ulične utrke je da nikada ne znaš kada SC može izaći na stazu tako da dok nekome ne smrkne nekome ne svane, šta je bilo bilo je idemo dalje. I za sve one koji misle da kasno kočenje nije ispravno neka samo pogledaju Monaco 2005, nekada davno dok nije bilo DRS-a se moglo samo tako i pretjecati. Ne podržavam ulične utrke ali šta je tu je mi na to ne možemo utjecati, možemo samo odlučiti gledati ili… Read more »
E pa ljudi moji čitam ove komentare i ne vjerujem, samo se priča ko je kriv, ko je koga izgurao, kome se gleda kroz prste a kome ne. Ja ne znam što bi vi htjeli, kada se pretiće samo na pravcu uz pomoć DRSa nije dobro, kada se ide na mišiće nije pošteno, na znanje ignor. Odlična utrka, puno akcije, preticanja, muška vožnja. Umjesto da uživamo jer imamo priliku gledati tri ponajbolja vozača (Max, Ham, Alonso) ovdje samo prepucavanja navijača. Kamo sreće da ima više takvih vozača i takvih vožnji!
Zaboravio si LEC-a prijatelju, on je bolji i od Hama i od Alonsa!
NJegove neuspjehe možemo svrstati u 2 kategorije:
Monogi ga ocjenjuju kao vozača koji NIKADA neće biti svjetski prvak, ja kažem – biti će i to uskoro!!!
Leclerc ima brzinu ali je slab u glavi, puca pod pritiskom… Zato nije materijal za naslov, možda osvoji naslov ako će Ferrari imati dominantan bolid kao Mercedes od 2014-2021, ali ako će bolidi biti podjednaki Leclerc pored vozača kao Verstappen nema šanse. Protiv Alonsa možda ima šanse zbog godina, Hamilton je isti rang kao i Leclerc ista stvar. Prve godine u McLarenu isto pukao al ajde bila mu je rookie sezona ali je to ponovio 2021. kad ga je Verstappen dobio. U Mercedesu su glupi jer guraju Hamiltona pored Russela koji je pokazao neke kvalitete makar još ga moramo vidjeti… Read more »
Mislim da to hoće li ili neće netko biti prvak ne možemo tek tako reći, i svatko tko kaže (jedno ili drugo) samo naklapa, ako ćemo realno. To ovisi o bolidu prije svega. A druga stvar, činjenica je da će Leclerc izvjesno u 3 zajedničke sezone izvjesno dvaput izgubiti od Sainza. Tako da vrlo teško da je on bolji od Alonsa i Hama. Ne kažem da je Sainz loš, ali opet, da je Lec takva klasa trebao bi to ipak lako riješiti. Recimo, dvoboj Max-Sainz je završio sa trostruko više bodova na strani Maxa. Lec ima mnogo talenta, ali ima… Read more »
Ko god malo dublje prati dešavanja na stazi i kvalifikacijama zna dobro zašto će Leclerc izgubiti od Sainza u bodovima. Mnogo više pehova je Leclerc imao u toku sezone od Sainza. Ja ću reći samo dva, a to je siguran podijum u Bahrainu gdje mu na kraju rikne motor i Brazil gdje je startao drugi i nije ni započeo utrku zbog hidraulike. A kad saberemo sve pehove u sezoni on se je mogao boriti za treće mjesto u poretku vozača sa Hamiltonom. To dovoljno govori kakve je sreće. Sa druge strane Sainz je dobar vozač koji će uvijek biti tu… Read more »
Stavio sam isključivo vozače koji su osvojili naslov svjetskog prvaka. Naravno da sa pravim bolidom i “ekipom” Leclerc može da bude svjetski prvak a mogu to i Noris, Russell a i Piastri, sve su to materijali za prvaka.
Sainz nema brzinu kao Leclerc, kad imas vozačinu koja radi razliku u bolidu i ne griješi tj. jako malo griješi onda će se ekipa prirodno okrenuti tom vozaču. Ima puno vozača koji mogu sa dominantnim bolidom doći do naslova, ali kad imas podjednak odnosno malo sporiji bolid kao npr. Max 2021 onda od tih vozača možda bi još eventualno Alonso mogao zaprijetiti u takvoj situaciji. Jbg danas svi neki manekeni od vozača nažalost.
Zaista ne razumijem ljude koji gledaju F1 i stalno zazivaju neke kazne. I kuju teorije urote o tome kako je nečija dominacija namještena. Zašto onda uopće gledaju?? Na te dvije stvari se svodi valjda 90% komentara ovdje.
Ajde ti meni reci kada je ikada u F1 bilo svima zabranjeno razvijati bolid odmah na pocetku dok su se uvela nova pravila i svima je bilo ocito da jedna momcad ima toliku prednost pred drugima? I onda nakon toga mi još reci kada je neki rookie došao odmah na početku karijere u bolid za naslov (ne računajući prvu sezonu u F1 ikada)?
Projekt Hamilton i Mercedes su toliko očiti da je to bolesno. Znam puno prijatelja koji su zbog toga prestali pratiti F1, ne zato jer je bila dominacija nego jer je bila nepoštena dominacija.
Čestitam čestitam čestitam
F1
Dobra utrka. Čestitke Maxu, još jedna odlična vožnja.
Sad nitko ne se… po stazi, vidim cak da komentare predvode oni koji su zazivali ukidanje ulicnih utrka, dvolicnost na kvadrat.
Ja sam i dalje za ukidanje uličnih trka ako si na mene mislio u svom osvrtu!!! Ajde “hladne glave” usporedi SPA, Interlagos, Monzu, Imolu, Suzuku (sve klasične “stare” staze koje se voze DANJU u normalnim uvjetima za vozače i publiku) ili Las Vegas, Abu Dabi, Singapore, Qatar , (sve novokomponirane ulićne “parajlijske” staze koje se voze NOĆU u nenormalnim uvjetima za vozače i publiku zbog efekata glamura i potrošačke groznice… Dobro da u Las Vegasu nisu na pobjedničkom postolju podijelili vaučere za “jednorukog Jacka” po stupnjevima – 1. mjesto 1000, 2. mjesto 500, 3. mjesto 200 ……, pa da im… Read more »
Znači lik ( MAX)radi godinama isto playstation zaobilaženje!!! Pusti bolid na kočenju u zavoj s nutarnje strane i normalno da ne može pogodit toćku kočenja i onda paralelno sa suparnikom( Leclerom) na kočenju odlazi van staze ali pošto je on s unutarnje strane zavoja isto tako je prvi na izlazu iz istog. Normalno to mu dozvoljava konfiguracija staze bez šljunčanih zapreka i to radi na svakoj takvoj stazi. Prvi put vidim da je kažnjen zbog toga. mora da su i suci progledali. Druga stvar Lecler si ne može dopustit onakvu grešku na kočenju iz ničega a isto tako i Perez… Read more »
Slažem se ovo oko Pereza i Leclerca. Nažalost, Leclerc je takav tip vozača koji često odvozi sveukupno odličnu utrku, ali radi glupe greške. To je činio i na početku prošle sezone vrlo često. Što se Maxovih pretjecanja tiče, znam da većina gledaju navijački, ali možda ima ljudi koji stvarno ne razumiju pravila, pa ću objasniti: to što Max “pušta” bolid pri pretjecanju s unutarnje strane nije zabranjeno sve dok ostane u granicama staze. Danas nije ostao u granicama staze i zato je dobio kaznu, i zato si prvi put vidio da je kažnjen zbog toga. Najčešće on ta pretjecanja odradi… Read more »
Pusti bolid na kocenju… da bi pustio bolid na kočenju kao Max moraš imati nešto u guzici i u glavi. A u ovoj situaciji su obojica prekasno kočili. Zato su stare staze 10x bolje nego ove koje imaju vise asfalta oko staze nego na njoj samoj.
Sve u svemu zanimljiva utrka kojoj je opet dojam pokvarila FIA! Nema ništa gore nego kad se nakon utrke najviše spominju sudske odluke. Ono što najviše bode u oči je drastična kazna za Sainza kojom mu je uništena utrka odnosno prilika da se bori za pobjedu ili postolje, dok kad treba kazniti Maxa, e onda ne vrijede tako stroga pravila. Pa i Brundle je rekao da to nije adekvatna kazna za ono što je Max uradio u prvom zavoju. Najgore od svega je da je još i sam Max preko radio veze poručio da se zahvale sudijama na takvoj kazni-nagradi….pa… Read more »
“Perez odlična vožnja…..ali neshvatljivo je šta se desilo sa njim kad je preuzeo vodstvo u utrci. Kao da mu se bolid pokvario i odjednom izgubio snagu motora”
Stvarno nemam pojma o cemu pricas jer perezu nakon sto je preao Leca bio je u prednosti od unutar sekunde. I to je to. Nije se mogao odljepiti tj nista “cudno” se poslje nije poslje toga dogadalo u utrci.
Kakvo pobogu “gubljenje snage motora” ?
Nije ti jasno……pa teško da ti onda mogu objasniti ako ti to sam ne vidiš. Cijelu utrku Perez je bio najbrži na stazi….usporedi samo brzinu Sainza i Pereza, a startali su jedan pored drugoga. I da si pratio njihove vožnje vidio bi koliko je Perez brži. Pa onda, nakon letećeg starta Perez je malo zaostao i ispao iz DRS zone iza Leca za neke 2 sekunde….ali onda kad se stabilizirao i obranio drugo mjesto, krenuo je za Lecom i uhvatio ga je u jednom krugu i odmah ga prešao. I odmah se uspio i odvojiti od Leca (pobjegao mu je… Read more »
Bravo za komentar, 👍
SC uvijek pomaze dominantnim bolidima
jer ako su bili na vrhu tu ce i ostati
a ako su bili na dnu daje im mogucnost da se vrate u vrh
znaci SC je dobar za dominantnr bolide a nije za losije
Gledaj….to što kažeš je istina…..samo ono što sam je želio da kažem je da FIA primjenjuje pravila kako im se hoće. Ako je sudar Maxy i Russella bio za SC…..onda i svi ostali takvi sudari trebaju biti za SC, a ne da to ovisi o tome tko je nastradao u sudaru. Neki su vozači sa takvim oštećenjem nosa bolida bili pozvani u boks na obaveznu zamjenu nosa a recimo Max ili nedavno Lec nisu pozvani da to urade. Problem je što FIA režira utrke i inzistira na pravilima kad im se to hoće a kad im se neće….onda nikom ništa.… Read more »
U red bullu su igrali timsku igru… nisi slusa team radio? A timska igra znaci napravi sve da max bude prvi i da sjebes pereza… videno vise puta do sad
Lijepo si to opisao, zaključak je da se Max UVIJEK PROBIJA “NA MIŠIĆE”, a suci mu to toleriraju!!!
Usporedi drakonsku kaznu Sainzu za nešto za što je kriv ORGANIZATOR (“Jednoruki Jack”) i kaznu MAXU koji na silu izgura LECA sa staze, i sam izađe iz staze a kazna +5 s !!??
U najmanju ruku je morao dobiti +5 s za izguravanje protivnika sa staze i + 5 ili 10 s za “track limits” koji su ovdje suci “zaboravili” a UPROPASTILI su masu utrka sa tim ku**evim “track limits”… Matematika je jednostavna – NAJMANJE 10 do 15 s !!!
Eto sto je max..
Cim nema konkurentan bolid odmah gura druge sa staze,zabija se,itd..jos uz pomoc fia pravi recept za pobjedu!
Sve u svemu dobra utrka,puno preticanja.sigurno bolja od monaka i singapura!!
Koliko ti placaju da provociras?
Nije to provokacija to je fakat, MAW = SVE NA MIŠIĆE, gazi preko svih sao da ja uveličam sam sebi svoj VELIKI EGO!!!
Tako je,a kada mu netko pikaze misice (ovaj put GR) bude sudar i drugi bude kaznjen.
Steta sto nisu pustili radio maxa da vidimo dali je i GR nazvao idiotem (kao na treningu ocona).
Trebaki bi ostali vozaci malo vise “zube” pokazati maxu i onom prgavcu horneru.
Istina!
Čekaj, ti kao navijač Schumachera govoriš da je Max Verstappen vozač koji ide samo na mišiće?!
nisam navijac ni maxa ni lewisa ni ferarija ali ono u 1 zavoju je bilo guranje
Odredi se čiji si onda navijač?
bilokoja utrka max ce pobijediti ali da li je izgurao leclerca u 1 zavoju hm tu je trebalo bit kazni u jednom trenutku je bio 4 i onda dobije utrku leclerc da starta 60 sekundi ispred svih opet bi zgubiio utrku ferari nije dovoljno jak da izgura cijelu utrku, max je pljuvao vegas a dobiomoze se pretjecati mozda najbolja ulicna utrka bilo je dobro las vegas ce biti popularan tek je 1 utrka norris je dobro prosao sljedeci tjedan zadnja utrka jedva cekam da ova sezona zavrsi predosadno
Da je koji zarez spasilo bi…
Zaboravljaš, braco da je Safery-car/”safety-smetalo” za**bao Leca da su krenuli opet svi na kupu i “zgužvani”. A nebi ti falilo malo da uvježbaš pravopis jer tvoji komentari su na razini dječjeg vrtića!!!
schumy druze ja govorim za 1 zavoj u 1 krugu a poslije je max imao srecu ,,ferrari nikako da dobije utrku,,, smanji trolanje
Plus je Max imao 5 sekundi kaznu i 2 stajanja .
znam on moze imati i 50 sekundi kazne opetce dobit kad vozi protiv konzervi dosadno i predvidljivo uvest obrnute startove i gotovo i opet ce doci do 2 mjesta ili 1
Strašnu je kaznu dobio, pih-5 sekundi a Saonz za šaht/poklopac (koja je tu njegova krivica??!!) dobije -10 startnih mjesta, i to nije “pogurancija” Maxa od strane FIA-e??? I ti nosiš polarizirane naočale, skuni ih i gledaj utrku bez njih… Max je jako dobar vozač ali da je baš toliki zvjezdoznalac (??). LEC nije ništa slabiji od Maxa zapamti to i kad mu končno sastave barem isto kvalitetan bolid kao Maxu vidjeti ćeš tada prave trke. Jer ovo što je LEC u ovoj trci odradio – to je za svaku pohvalu i mislim da mu Ferrari već sada može u Maranelu… Read more »
tu bih samo dodao da bi bilo koji bolid izgubio protiv dominantnog bolida
1 vegasu gdje je takva konfiguracija staze da dolazi do izrazaja sirova snaga na pravcima
2 mada meni sezona nije bila dosadna ako izuzmemo maxa koji je cini monotonom
3 bez obzira sto je poredak bio promijesan opet je to na kraju zavrsilo po stvarnoj snazi bolida
4 perez je mozda jedini koji je profitirao od SC
5 rasel dobio kaznu gdje po meni nije trebao
Dakle, zabiješ se u Russella i izazoveš safety car kad tebi odgovara i još ne dobiješ ti kaznu. Komedija na najvećem nivou. Vozač dana Leclerc i definitivno neko ko je najviše zaslužio pobjedu. Kakva borba sa dva RB-a na starijim hard gumama. Još svi znamo kako Ferrariju “leži” hard. Kad bi imao sreće barem upola koliko i znanja, gdje bi mu kraj bio. Inače Ferrariju je krajnje vrijeme da skuži taj hard kako treba. Danas im je samo Lecovo majstorstvo donijelo drugo mjesto.
Nije hard uvik ista guma… u ovom slucaju je bia c3, nekad je c3 medium nekad soft nekad hard…
Taj Max bas neki genijalac, zna točno kad i kako da izazove SC i to tako precizno i odmjereno udari u drugog vozača tako da suci vide iskrivljenu sliku sudara i kazne krivoga vozaca … 😂
Ne kažem da je namjerno, naravno da nije toliki genijalac. Samo je teški sretnik. Kaznu je samo on zaslužio ili je trebalo proći bez kazne za obojicu. Međutim, oni kazniše Russella. Ali danas se je pokazalo čim jedan od top vozača ima približno brz bolid kao Max, onda to više nije onaj Max koji briše pod konkurencijom, nego postaje klasični 2018 Max.
Ajde iskuliraj malo. Sami Rusell je izjavio upravo da nije vidio maxa i da je kriv za incident! Jednostavno ga nije ocekivao tamo i boom sudar.
A sto si ti ocekiva? Pa fia je 2021 priznala da je neregularno zavrsena trka i nikom nista a sad da ce se tu zajebavat oko russellovih 5sec… kog brige…
Bitno da max rusi rekorde, gledanost rusi rekorde, prihodi, zarada…
Pa jel nije Hamilton taj koji najviše i najbolje promovira F1, taj samo sto nije iskakao iz paštete od 2014 do 2021 … Znaci njega je po tvome gurala FIA svih onih godina dok je osvajao naslove, rusio rekorde, donosio zaradu … Jel tako ?
Nije, da si isa na utrke tad i sad zna bi o cemu pricam…
Al posto ti mislis da je, zasto ga 2021 nisu pogurali, a mogli su…
Kako nije … Pojasni molim te … Nisu ga mogli toliko gurati kroz sezonu koliko su RB i Max kao ekipa bili dobri te sezone i iskoristili sve moguce prilike sto su imali … Koliko je puta Hamilton kaznjen te sezone, koliko puta je Hamilton sjekao zavoje bez kazni… Zasto je Max dobio kaznu u Monzi , a Hamilton za izbacivanje iz utrke i zakucavanje Maxa u zid 10 smijesnih sekundi … ima toga poprilicno gdje se islo Hamiltonu na ruku te sezone, a Max je za isto dobivao kazne,pogledaj sezonu ponovo…
Nisu opce tribali gurat kroz sezonu, samo zadnju trku zavrsit regularno i ham prvak…
Gle da je Hamilton usao u boks i mijenjao gume bio bi prvak sigurno … Merc i Hamilton su bili raketa u zadnjih par utrka te sezone , nema Sanse da bi se Max uspio obraniti i da je startao 1. Nakon SCa… Uostalom nije naslov jedna utrka nego cijela sezona …
Da al ko ce pustit p1 4kr prije kraja na onakav krš na stazi… da se sljedilo pravila trka bi bila ili zavrsena pod sc il prekinuta s red flag… u oba slucaja ham bi bia 1…. miljon put prozvakana prica…
2021 je fia pogurala maxa, sto je legitumno, ok i isplativije fiji neg da je ham uzea naslov i tjt.
Pa to je do Mercedesa i Hamiltona nisu riskirali i popusili su, jer da su isli u boks dobili bi utrku svakako i sigurno … I kak je to FIAi isplativije pa Hamilton je najveći promotor F1 bar se tako govorilo godinama, a ne Max koji se malo malo jasno protivi FIAi za razliku od Hamiltona…
A sta cemo sa Silverstoneom?
Ajde ti provari da je Max silovao Hamiltona bas svaki duel te 2021. sezone. Poslo ga u penziju. Teraj kuć!
Da max je “silova” cilu sezonu, i svaki put se ham sklanja… kad se nije ham sklonia, u silverstoneu, monzi i saudijskoj arabiji, bia je sudar. Toliko o tome.
Imao si donedavno hajlajtove od te 2021 sezone i to duele medu hama i maxa ali su uklonjeni . Cisto da nepovrijede osjecaje mimozica koje obitavaju ovdje.
U silverstoneu je ham kriv koji nije ispostovao nista, u monzi je ham prekasno zatvorio, tj gledao je sto max radi umjesto da je gledao svoja posla!
Toliko je ta sezona bila epska , pad hamiltona, dolazak novog najveceg, smjena generacija. Ljepota za gledanje.
Jesam ja spominja ko je kriv il sam reka kad ham nije popustia bia je sudar… a za monzu ti je obrazlozenje top… evo russ gleda danas svoja posla, incident slican silverstoneu pa je opet kriv… kako to
“kad ham nije popustia bia je sudar… a za monzu ti je obrazlozenje top”
To tebi samo tako izgleda!
A za monzu ako vec nemozes sam prokljuviti neke stvari oko utrkivanja evo ti misljenje bivseg vozaca utrka ako vec nevjerujes meni.
https://www.youtube.com/watch?v=k660y7johY0
Ukratko, ham je prekasno zatvorio vrata jer je gledao sta max radi umjesto da je odlucno zatvorio vrata na vrijeme! Da je to napravio nebi se dogodio incident.
Povijest pokazuje da onaj koji “promatra” sto protivnik radi je u banani jer umjesto da namece svoju “volju” isti promatra i u isto vrijeme neradi nista i zato gubi.
Ham nije supak ka max da gura van staze i tako zatvara, al eto ti kazes triba je zatvorit oa aj… max je zna da onuda i na onaj nacin nemoze skrenut u prvu sikanu, il ti mislis da je onako moga proc… daj me nemoj jebat. Jel toliko tesko rec da je maks pogrisia il sto, nerazumin…
Ajde pogledaj i poslusaj taj video sto sam linkao pa mi onda reci sto mislis.
Pita sam nesto, nisi odg, svaka daljnja rasprava s tobom nema smisla, jer rec da je ham kriv za sudar u monzi… neznan sto da ti dalje pisem i objasnjavam
Zivija
Ček ček ček ček ček sta si me pito sta ja nisam odgovorio????!!!!!!!!! GLe u vezi monze. Moralo se tako dogoditi! Imas smjenu generacija sta si misli oda ce biti bez prskalica? Ham je cijelo to vrijeme promatrao sto se dogada umjesto da blokira NA VRIJEME! Dali si poslusao video kojeg sam ti linkao, koji bi te osvijestio ili samo places jer neznas? Max je isao po “poklon” kojeg je ham ostavljao svo to vrijeme! Svo to vrijeme na kocenju pred zavoj, kroz sami zavoj i u sredini zavoja ….svo to vrijeme hamilton ostavlja maxu mijesta da ovaj prode! si… Read more »
Pita sam da odg jel max onako moga pretec, skrenut u sikani u livi zavoj i ostat na stazi i ne udarit hamiltona?
“lijevi zavoj”? Koje staze gdje i kada? Nerazumijem!!
Prije si spominjao monzu silverstlne i saudijsku. Poslje toga te nekuzim nista!
“Pita sam da odg jel max onako moga pretec, skrenut u sikani u livi zavoj i ostat na stazi i ne udarit hamiltona?”
Gdje to?! koja staza?
Cek tu me maltrwtiras s monzom 2sata i onda me pitas koja staza? Aj sjaši lagano neda mi se objasnjavat uopce
Pita sam da odg jel max onako moga pretec, skrenut u sikani u livi zavoj i ostat na stazi i ne udarit hamiltona?
O cemu trkeljas ti? Objasni svoju zuc koju prosipas ako zelis da ti odgovorim. Drzis se za tanke koncice i nepovezano gnojis.
Na kojoj trci gdje kada i zasto objasni sto blebeces jer to sto blebeces nema veze sa mozgom.
“jel max onako moga pretec, skrenut u sikani u livi zavoj i ostat na stazi i ne udarit hamiltona?”
Gdje i kada se to dogodilo? Lupetas gluposti sta bi bilo kad bi bilo…
Izmisljas neke scenarije koji se nisu dogodili sta ja znam o cemu ti baljezgas moruzgvo.
Nisam navijač ni jednog ni drugog ali da pljuješ jednog a braniš drugog koji nije ništa bolji nije baš sportski! Evo jedan primjer koji nema veze sa Maxom već kako Ham rješava svoje protivnike. U analizi se lijepo vidi da kada ga Albon pretiće sa vanjske strane Ham dodaje gas i izbacuje ga sa staze a bila je borba za pobjedu. I Naravno samo 5sec kazne Hamu i pobjeda! Zasluženo! Nema šta!
https://www.youtube.com/watch?v=EHBgQw5OecA
Koja doza netrpeljivosti prema Hamiltonu….otrov😀😀
Svima koji su pratili F1 2021, a posebno zadnju utrku, savršeno je jasno da je Hamiltona izdala njegova ekipa (i njemu je to jasno), vjerovatno za veliki novac, a sve zarad gledanosti, da ne bude dosadno i da ne pretekne MS. Svima je tu sve jasno! Ja ne volim Maxa, ali on je bio u najboljoj pozicili da iskoristi šansu i iskoristio je. Sva farsa pri kraju utrke se desila kada je Hamilton “zaprijetio” pobjedom i pored višestrukog sabotiranja od strane svoje ekipe, morali su aktivirati zadnje “adute” i kršiti pravila. Jedino što ne mogu prežaliti je to što Hamilton… Read more »
Care, Russell je pred ulaz u krivinu bio ispred i ima potpuno pravo da kontrolira tu krivinu. Max je bio preagresivan. I plus što imaš tolike ravnice na stazi, ti odlučiš tu preticati. Ja bih to lično nazvao racing incident ili eventualno kaznio Maxa. Russell nikako nije trebao dobiti kaznu.
Sam rusell je priznao krivicu i rekao da NIJE vidio i da NIJE ocekivao maxa unutar tog zavoja!!! Cinjenica. Odmah je to u prijenosu primjetio Brundle i pricao je da je izgledalo kao da rusell nije vidio maxa.
E sad, druga stvar je dali je to za kaznu? Za mene je to trkaci incident ali FIA se neslaze sa mojim misljenjem i odlucuju lupati kazne.
Nema smisla polemizirati s nekim koji su prilikom poroda ostali bez kisika
Točno, u sridu!!!
Da, i BOOM pomoć od sudaca da opet NA MIŠIĆE dobije trku!!!
Ti imaš polarizirane naočale, skini ih!!!
“Sam rusell je priznao krivicu i rekao da NIJE vidio i da NIJE ocekivao maxa unutar tog zavoja!!! Cinjenica. Odmah je to u prijenosu primjetio Brundle i pricao je da je izgledalo kao da rusell nije vidio maxa. E sad, druga stvar je dali je to za kaznu? Za mene je to trkaci incident ali FIA se neslaze sa mojim misljenjem i odlucuju lupati kazne.” Jel ti kuzis da je rusel skrenuo u zavoj istom silinom kao da bolida unutra nije bilo! Razumijes? Skrenuo je u taj zavoj kao da je sam na stazi! A nakon utrke je priznao da… Read more »
Suci gledaju brzinu, poziciju i putanju bolida i da li se moglo izbjeći
Pa tako donose zaključke
Po meni nisu trebali nikoga kazniti ali vole oni da pokazuju svoju moć i ulogu
Jedna zanimljivost glede osjećaja vožnje bolida:
Senna je jednom, mislim u Monacu (neki od vas se tada možda nisu niti rodili), zakačio jednu barijeru na stazi tijekom utrke. Kad su ga nakon utrke pitali kako to da je zakačio tu barijeru, odgovorio im je da je siguran da je ta barijera pomaknuta za vrijeme trke. Nakon toga provjeravanjima su ustanovili da je ta barijera pomaknuta 2 cm tijekom utrke (netko od vozača ju je prije Senne zakačio) i da je zato zapeo za nju.
Definitivno potpisujem, zdrava i objektivna prosudba a vama koji gledate trku kroz “polarizirane” naočale savjetujem da ju odgledate 2 – 3 puta pa ćete možda biti malo objektivniji!!!
Jel imas muda citirati tu tvoju “zdravu i objektivnu prosudbu”?
Izazivanje safety cara kada ti odgovara je u podrucju znanstvene fantastike.
Kao što rekoh, možda sam se pogrešno izrazio u prvom komentaru, ali sam se ispravio u drugom. Nisam mislio da je to namjerno uradio da izazove safety car, to samo neuk može misliti. Hoću da kažem da je opet po ko zna koji put imao sreće sa istim, ali ovaj put ga je on faktički prouzrokovao. Čista sreća, odnosno Leclercova nesreća. Ali valjda kad si prvak onda i uvijek imaš sreće. Plus ono bahaćenje i njega i RB-a na radiju nakon kazne, kao da će začas napraviti razliku od preko 5sec. Tako da je baš slatko bilo lad ga je… Read more »
I da, niko ne spominje njegovu dvoličnost nakon utrke. Bio sam na njegovoj strani ovog vikenda kad je kritikovao šou oko staze. Sinoć nakon kvala je kritikovao i samu stazu, međutim, danas nakon pobjede pjeva “Viva Las Vegas” i još u intervju kaže da jedva čeka da se vrati iduće sezone.
“Kaznu je samo on zaslužio ili je trebalo proći bez kazne za obojicu. Međutim, oni kazniše Russella.” Napisao sam gore da mislim da je to trkaci incident i da u ovom slucaju nije trebalo kazniti niti jednog vozaca! Maks je usao unutra jer je imao vecu izlaznu brzinu i skroz je OPRAVDANO sto je postavio bolid unutra. Imao je svo “pravo” na to. A druga stvar je sto rus nije skuzio sto max radi pa je presjeko zavoj kao da je sam u njemu. Objasnio je to rus i poslje utrke ali da se neponavljam… Koju dvolicnost? Izjavio je prije… Read more »
Pa na kraju se Verstappen slatko smijao dok se Leclerc izgubio pod pritiskom Pereca… al dobro da ga je uspio dobiti na kraju ipak je on vozačina za takve, nema sekirancije, bude prek zime presel na par modnih revija s Hamiltonom da se duševno oporave od ove teške sezone.
Utrka solidna…nije se spavalo to je bitno…cestitke prvoj 3ojici…
Lec opet objasnio zasto je tata mata na kocenju. Cestitke Lec i Max
Bravo max…
Odlican perez, kako se samo majstorski brania u sporijem bolidu i losijim gumama protiv leclerca…
Russell zasluzena kazna, trebala bit i veca jer je za slican potez hamilton dobia 10s 2021 u silverstoneu…
da da, a Max nije bio ispred dok se desio incident, tako da po tome je Max morao kaznu dobit, a i morao je dobit za izlazak iz boxa dok je bio SC jer to bi bilo 5 sek kazne, ali nije jer potplacuju fia-u da radi za njih, to su price za malu djecu, Max je sve 3 sezone dobio na mnogo los nacin
Nisi razumia…
Pise ti i definicija u pravilniku fie:
“Collision is an incident on the track when 2 cars touch each other, in which the one who touches the car no. 1 is always at fault”
tako da nema smisla sta ti pricas, a leclerc je potrgao pereza u zadnjem zavoju, toliko o tome, da nije russell dobio kaznu a max je, sada bi leclerc bio prvi a ne max
Je kad perez ima sporiji bolid pa se nije moga branit, a i leclerc je ima bolje gume i vjerojatno disk plocice cim je onako prosa na kocenju… jer perez je vrhunski vozac tako da da su imali jednake bolide nebi bas to tako proslo
Cinizam ti baš ne stoji, Perez je danas odvozio junačku trku a na kraju ga je prestigao BOLJI vozač, to je notorna činjenica, svkom jasna kao kristalno čisto nebo…
Najvise od svega me zanima tvoje misljenje i komentar, i hvala na objasnjenu da je bolji vozac prestiga losijeg, vidis to nisan zna…
Al mu je max pomogao u pm. Šta će ti neprijatelj pokraj takvog timskog kolege 😆
Ovaj russel nekako uvijek uz nešto uspije završiti iza ham u utrci.. dečku baš ništa ne ide od ruke ove sezone
Sam je kriv sto se ne makne vanzemaljcu ka svi drugi vozaci… leclerc alonso, perez cak ni drs ne pali kad je max iza njega…
ovo definitivno treba uvrstiti u pravilnik
zasto da se prave opasne scene
Dobra utrka. Bilo je svega. Preticalo se, borilo na nož. Razbijalo se… Perez mora izgubiti poziciju zadnjih 100m pred ciljem 🤪
perez je jedini dobro profitirao u ovoj trci
ovaj put je imao srece sa SC
Bravo Max , bravo Charles .
Za prvi kontakt na startu Sky stručnjak Martin Brundle kaže: “Nekako mislim da je trebao vratiti poziciju. Nisam siguran je li kazna dovoljno oštra. Jer sada je on u vodstvu i može kontrolirati tempo na čelu. To je samo pola kazne .” U 25. krugu Verstappen je namjestio Mercedes i promašio unutarnju stranu lijevog zavoja. To je rezultiralo kontaktom i Verstappenova krajnja ploča prednjeg krila se razbila. “Uletio je u mene”, rekao je, uzrujavši se, ali zasad je osvojio poziciju. Dakle Max sa unutarnje strane uleti u Russela i onda kaže da je on uletio u njega? I još Russel dobije kaznu umjesto… Read more »
Kakve ovo ima veze sa mojim komentarom ?
Što se tiče Russella Brundle nije u pravu. Max je imao unutarnju stranu, nije proklizao. Sam Russell je priznao da je to njegova greška, tako da je ovo bilo fantastično preticanje Maxa.
Ma Russel priča gluposti, nema on pojma, valjda mi bolje znamo!