Magnussen u Vegasu s novom, Hülkenberg sa starom specifikacijom bolida

U momčadi Haas odlučili su na pretposljednjoj utrci aktualne F1 sezone nastupiti s različitim bolidima.

Kevin Magnussen vozit će po ulicama Las Vegasa bolid VF-23 nove specifikacije, dok će Nico Hülkenberg koristiti onu stariju specifikaciju bolida, koja je korištena do Velike nagrade SAD-a.

Iz momčadi objašnjavaju kako ova odluka nije donesena radi usporedbe dviju varijanti bolida, već da je utemeljena isključivo na željama vozača.

“Glavni motiv iza ovoga je činjenica da Nico osjeća da mu stara specifikacija bolje odgovara, dok je kod Kevina suprotno. Odlučili smo dati im ono što žele. Imamo dvije utrke do kraja i ništa za izgubiti, tako da smo pokušali učiniti ono što možemo”, pojasnio je Guenther Steiner.

“Mogli bismo diskutirati o prikupljanju podataka, ali imamo mi dovoljno podataka, tako da je ova odluka bazirana na onome što se sviđa vozačima. To ih stavlja u ugodnu poziciju, tako da budu što je moguće sretniji s bolidom kojeg dobiju u ruke.”

Velika nagrada Las Vegasa bit će specifična zbog uvjeta. Vozit će se kasno navečer po lokalnom vremenu – kvalifikacije u ponoć, a utrka će startati u 22 sata. Zbog toga se očekuju i vrlo niske temperature.

“Niske temperature su izazov jer kao što svi znaju, trebate održati gume toplijima od minimalne temperature, koja je veća od pet stupnjeva. Uvijek gume trebaju biti nešto toplije, ali ovisit će također o asfaltu. U toj kombinaciji temperature i grubosti površine asfalta, ne mislim da degradacija za nas može biti gora nego što je bila u Brazilu. U četvrtak na treninzima ćemo iskušati podlogu staze i temperature pa ćemo tada znati više”, rekao je Steiner pa se još jednom dotaknuo Haasovog najvećeg problema – pregrijavanja guma zbog proklizavanja bolida.

“Učimo što ne funkcionira, ali trebamo to popraviti. Znamo što nam treba aerodinamički, ali i dalje to trebamo riješiti, očito. Idemo u dobrom smjeru, nadam se, u zračnom tunelu. Za sljedeću godinu ćemo ovo izliječiti, naučit ćemo o hlađenju kotača i svih tih stvari. U ovom trenutku nemamo više tako veliki problem s temperaturom unutrašnjosti gume, već s pregrijavanjem površine zbog proklizavanja.”

“Učimo malo po malo, ali ne možemo tako nastaviti. Treba nam nekakav rezultat, budimo iskreni. Barem nešto radimo jer inače bolid jednostavno ne funkcionira.”

Haas je u poretku konstruktora pao na posljednje mjesto. Ima samo 12 osvojenih bodova u ovoj sezoni, a pretposljednji Alfa Romeo ima četiri boda više.

Pretplati se
Obavijesti o
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Jim Clark

Nema tu neke prevelike mudrosti posljednjih u poretku
Nema se što tu izgubiti, samo mogu dobiti neke podatke koje nosi takva utrka
Vozači su sami izabrali i nek se zabave
Za nagradu nadam se da će i doći do kojeg boda

DMX

Zanimljivo

schumy

Ferrari je pokazao kako će izgledati njihov bolid SF-23 na ulicama Las Vegasa koji je idući na rasporedu u ovogodišnjem kalendaru, a Charles Leclerc i Carlos Sainz imat će poseban dizajn trkaćih odjela. ?x78659 Preneseno s jednog drugog portala jer ovdje su naši “admini” malo zaspali u objavljivanju novosti iz svijeta F1… Pogledajte ovaj zanimljivi dizajn Ferrarija za “amer-utrku” u Las Vegasu ove godine. Godine 1982. kalendar Formule 1 već je sadržavao tri utrke u Sjedinjenim Američkim Državama, kao što je slučaj i ove godine, potvrđujući nedavni porast popularnosti ovog sporta, procvat zahvaljujući radu Liberty Media, nositelja komercijalnih prava prvenstva… Read more »

Jim Clark

USA su veliko tržište, Ferrari to najbolje odrađuje

schumy

U Vegasu nije uopće bitno koju inačicu bolida metnuti na stazu, ionako je to “flat”-staza bez puno iznenađenja, tipična “amer-staza”, jurnjava po gradskim ulicama, malo uglancanima, ništa od performansi “prave klasične” staze kakva je npr. Sao Paulo…
Zato su vozači (ako jesu?!) izabrali zaista inačicz bolida koji im više odgovara – ionako nemaju štio izgubiti jer su u poretku prisamom dnu…

Related Posts
5
0
Would love your thoughts, please comment.x