Leclercu prva startna pozicija u Las Vegasu!

Nakon svih početnih problema i laganih kontroverzi, sesija kvalifikacija za VN Las Vegasa odvožena je bez incidenata te je najbrži na kraju bio Charles Leclerc u Ferrariju ispred svojeg momčadskog kolege koji ipak ima kaznu na startu te Red Bullovog Maxa Verstappena.

Nakon sudara na trećem slobodnom treningu uoči kvalifikacija, bolid Alexa Albona na vrijeme je popravljen u garaži Williamsa i bio je spreman za ovu sesiju. Ususret kvalifikacija, saznalo se i da je Lance Stroll dobio kaznu od 5 mjesta na startu utrke zbog pretjecanja Carlosa Sainza pod žutim zastavama na trećem slobodnom treningu.

Q1 – ispali: Norris, Ocon, Zhou, Piastri, Tsunoda

Odmah se krenulo u sesiju pošto je za zagrijavanje guma u ovakvim hladnim uvjetima trebalo koji krug više. Kevin Magnussen u Haasu prvi je ušao u brzi krug i napravio neko vrijeme kruga od 1:35.968. Momčadski kolega ga je pratio, ali odvozio je sporije vrijeme.

Ubrzo je to Charles Leclerc spustio na 1:35.323, svi su vozili na najmekšoj komponenti guma. Mercedesi, kao i Max Verstappen, nešto su kasnije izašli na stazu. Max je odmah u brzom krugu napravio tada drugo vrijeme sesije, a odličan je nastavio biti Magnussen u Haasu s tada četvrtim vremenom sesije.

Ferrarijev dvojac je s 10 minuta do kraja sesije “podigao ljestvicu”, te Leclerc ide najbrže s 1:34.072. Pojavila su se i obrisana vremena krugova radi prekoračenja granica staza. Nastradao je Yuki Tsunoda koji je sa 7 minuta do kraja sesije imao tek predzadnje vrijeme kruga u sesiji.

S pet minuta do kraja prvog kvalifikacijskog kruga u zoni ispadanja bili su: Zhou, Ricciardo, Hülkenberg, Gasly i Tsunoda. Verstappen je Norrisu zasmetao u brzom krugu pa ostaje za vidjeti hoće li svjetski prvak dobiti kaznu. Ferrari ponovo ubrzava, te opet prvo Sainz brži od Leclerca koji pak odmah radi još brže vrijeme. Bilo je to 1:33.617 i ostalo je kao najbrže vrijeme Q1.

Rizičan je bio Esteban Ocon na 15. mjestu s dvije minute do kraja sesije, a ni Mercedesi nisu bili daleko od zone ispadanja. Russellu je na 14. mjestu obrisano vrijeme radi prekoračenja granica staze, a Lewis Hamilton bio je 12. Na kraju, Lance Stroll je s 11. vremenom izbacio Landa Norrisa, a ni Oscar Piastri nije prošao dalje – katastrofa za McLaren!

Bilo je dosta prometa na ulasku u posljednje brze krugove, te su pod razmatranjem sudaca ostali Albon, Zhou, Gasly, Bottas i oba Mercedesa. Na kraju su ispali Norris, Ocon, Zhou, Piastri i Tsunoda.

Q2 – ispali: Hamilton, Perez, Hülkenberg, Stroll, Ricciardo

U drugi krug kvalifikacija požurili su iz Aston Martina, ali reprezentativnih vremena krugova nije odmah bilo. Za to se pobrinuo Leclerc sa 1:33.966, a momčadski kolega ga je pratio s nešto manje od 2 desetinke zaostatka. No, napokon se malo probudio i Sergio Perez, te vozi još brže, samo jednu tisućinku ispred Leclerca.

Ali, i Fernando Alonso vozi odlično te vozi brže od Pereza, točnije 1:33.880. Svi su naravno vozili na najmekšoj komponenti guma. Mercedesi su opet kasno izašli na stazu, tek na pola sesije. Prvo je Hamilton ušao u brzi krug i napravio tada odlično prvo vrijeme sesije, a momčadski kolega ga je popratio s drugim vremenom na ljestvici vremena. No, ubrzo ih Verstappen ‘skida’ s nešto više od dvije desetinke boljim vremenom.

S 4 minute do kraja sesije, u zoni ispadanja bili su Gasly, Sargeant, Stroll, Ricciardo i Bottas. Rizičan je bio Albon na 10. mjestu, a Ferrariji su u međuvremenu ponovo zasjeli na vrh. Bottas se provukao na 10. mjesto, izbacivši Albona u zonu ispadanja, ali ubrzo Stroll u opet odličnom Aston Martinu mijenja poredak u zoni ispadanja bijegom na upravo 10. mjesto. Nije mu to naravno bilo dovoljno i ubrzo ga Hülkenberg izbacuje iz Q2.

U samom cilju, ubrzavanjem oba Williamsa koja su prošla dalje, ispali su Perez i Hamilton, uz Hülkenberga, Strolla i Ricciarda! Lewis je momčadi javio da nije mogao ići brže od ovog. Zapažen ostaje i prolazak Bottasa na 10. mjestu. Najbrži u drugom kvalifikacijskom krugu ostao je Leclerc s 1:32.775.

Q3 – najbrži: Leclerc

U završni kvalifikacijski krug prvi je krenuo Kevin Magnussen, a Bottas i Russell, kasnije se ispostavilo i za oba Williamsa, odlučili su se na samo jedan izlazak u brzi krug. Alonso je prvi napravio neko reprezentativno vrijeme od 1:33.555, ali Ferrarijev dvojac ubrzo ide još brže, kao i Verstappen. Dakle, najbrži nakon prvih izlazaka u brze krugove bio je Leclerc ispred Sainza i Maxa – svi unutar jedne desetinke!

Russell s pet minuta do kraja sesije radi 5. vrijeme sesije, a uskoro su počeli i završni izlasci u brze krugove. Sainz je predvodio kolonu ispred Alonsa i oba Williamsa, ali očito se išlo na dva kruga zagrijavanja guma. Leclerc je opet prvi, te poboljšava svoje vrijeme na 1:32.726. Verstappen to ne može pratiti, te ne poboljšava svoje vrijeme kruga. Carlos Sainz je također poboljšao svoje vrijeme, ali je bio ipak sporiji od momčadskog kolege.

Čestitke svakako domaćem Sargeantu na 7. mjestu, točnije 6. nakon pomaka radi Sainza. Razočarao je pomalo na kraju Alonso s tek 10. vremenom sesije, tj. bit će to 9. startno mjesto zbog istog razloga.

Nije na kraju bilo neke napetosti, Ferrari je ovo s lakoćom odradio što se moglo zaključiti i po prethodnim sesijama, čak i s nekoliko grešaka Leclerca u najbržem krugu. Nažalost po Ferrari, Sainz ima kaznu od 10 mjesta radi promjena komponenata na bolidu, što će Russella promovirati na 3. startno mjesto iza Leclerca i Verstappena.

Rezultat kvalifikacija:

Pretplati se
Obavijesti o
25 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Leclerc16

Leclerc ih samo reda, bojim se da će se sutra povećati razlika u omjeru poleova i pobjeda. Međutim, definitivno jedan od najboljih quali vozača ikada. Po meni nakon Senne najbolji. Njegove vožnje u jednom krugu su milina za oči. Jedino je Senna radio nešto tako. Takva preciznost kroz krivine, plus što u zadnjem pokušaju nije morao ni gume zagrijati i opet je oborio vrijeme. Za sutra, nadam se podijumu ako ne bude kakvog haosa. Svakako sam navikao na njegove pehove nedjeljom…

Desmosedici

Leklerc je u klasi Maxa ako ne i bolji..samo mu fali pobjednički bolid da bi mogao ući u onu famoznu “simbiozu vozača, bolida i momčadi” kao što su radili Schumi, Seb, Lewis i sada Max..kada se uđe u tu “simbiozu”počnu se stalno nizati se rezultati i pomicati letvica uspjeha..tada je samo nebo granica..ali samo dok se ne ostane bez pobjedničkog alata..Lewisov poučak.

ZMija

imam nekakav licni utisak da red bul ili krije snagu ili je vise nema kao ranije
sjecam se kad je mercedes izgubio dominantnost i kad je luisu ostalo samo malo snage vise od ostalih,da su kola krenula naopako
da li je sa red bulom takav slucaj vidjecemo
ipak nije perez toliko los vozac da ima ispodprosijecne rezultate

stoka

Jel perez los il su williams, alfa, alpina i haas pretekli red bull po brzini

Desmosedici

Ne mislim da je Perez loš, dapače, mislim da je jako dobar..nije baš nešto u kvalama ali je pravi fighter u dvobojima..navodno da bolid namjerno tako podešava na uštrb kvala a da bude bolji u utrci?..mislim da je tu problem u politici Red Bulla..vidio si što je bilo sa Albonom, Kvyatom, Ricciardom, Hartleyom..sve su to dobri vozači i ne može biti samo do njih da Max pravi toliku razliku.

Desmosedici

..moj lapsus..mislio sam na Gaslya, a ne Hartleya koji je vozio za Toro Rosso.

schumy

Zaboravljaš MSC-a prijatelju kada se vozio po jedan krug na praznoj stazi, to su prave kvalifikacije – sam protiv štoperice…

theKing

Mogao bi ferr sutra do pobjede samo ako nesto ne zajebu.
Odgovaraju im ovakve staze sa malom potrosnjom guma.
Steta za sainza, ono sad se drzite pravila a 2021!?
Hoce organizator dobiti kaznu!?
Pitam za prijatelja?

sladjan87

Mislis na utrku na Silverstonu 2021 ?

robif

Maknite ove Zoo vrt utrke s ovim ogradama

schumy

Je li Mercedes počeo opstruirati?Tu leži “KVAKA-22” – prenosim sa jednog drugog portala (puno bržeg u objavi najnovijih događaja iz F1 i puno kritičnijeg koji izgleda pogađa meritum stvari u F1):
…”Ostaje nevjerojatno da vozač dobiva kaznu za nešto što je krug uzrokovao. David Croft izvještava za Sky Sports da bi devet momčadi glasalo da se Sainzu dopusti zamjena dijelova bez kazne, ali da je jedna momčad to odbila učiniti. Čini se da je to istina kada emitiranje postavi ovo pitanje izvršnom direktoru McLarena Zaku Brownu…..”
Zaključak sami donesite…

Mike-ferrari

Supci koji su uzimali sve naslove na isti ovaj nacin na koji zele zadrzati 2mjesto u poretku konstruktora

Mike-ferrari

A ovi drugi su zadnji naslov uzeli bolidom koji je rezultat kradje Ferrarijevih rjesenja
I tako fake pozera okrunili po prvi puta u “karijeri “

Mike-ferrari

One sa mog prvog posta se iskreno nadam da ista karma ceka kao i ove druge

schumy

Bravo “špagetari” – neka ste im svima pokazali koji je bolid najbolji!!! A Sainz je 12 (???!!!) samo zahvaljujući ovakvoj besmislenoj stazi po ulicama Amer-gradova gdje šahte i poklopci određuju kazu (!?) čovjeku kojemu su organizatori priskrbili – 10 mjesta u poretku… Kada će biti malo zdravog razuma kod ovih debila koji “striktno” dijele kazne po “Pravilniku”, zar je Sainz kriv što su po “stazi” šahte koje iskaču ispod bolida – totalni kretenizam ki je zavladao u natjecanjima za prevenstvo F1!!! Tokom utrke u Sao Paulu komentator je u jednom trenutku prijenosa zavapio …”zašte nema više ovakvih staza u svijetu,… Read more »

stoka

Monza je ravna ka daska… ma jedino je bitno da su sljuncane klopke kraj staze, zaboravljas australiju, silverstone…

schumy

Ništa ja ne zaboravljam, braco a za Monzu “ravnaka daska” ti je u glavi, što je Seraglio i izlazak na Variante Ascari???
Tu se pišu legende, prolaz kroz “s” zavoj ascari i izlazak na ravnicu prije Parabolice to je melem za oči i uši (u zlatnoj eri “glasnih-normalnih” motora) a ove škrebetaljke koje me podsjećaju na zvuk Vespe od nikada ne podnosim…

stoka

Napisa si: “kada ocjenjujem stazu i njezin bonitet gledam samo jedan podatak “elevation” – razlika u visinama na startno-ciljnoj ravnini i visočja po pojedinim segnentima duljina po stazi – prvaci su SPA, Sao Paulo, Imola, Ausria, Monza (prolazna ocjena)”

Ajde majmune pokri se po glavi i citaj sto si pisa… monzu sam propjesacia 9x al cekam tebe da mi objasnis kolika je visinka razlika… uostalom evo ti clanak znaci 12.8m, a bahrein ima 16.9 pa racunaj…

evo ti i clanak:
https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/10/highs-and-lows—which-f1-track-has-the-most-elevation-changes-.html

mody

staza je brza 350 kmh nema puno zavoja vidit cemo sutra hoce li bit pretjecanja

mody

bravo ferrari sutra je velika 0rilik za leclerca valjda nece ovaj put nesto zaribat williams odlican

North33

Dobre kvale, šteta za Sainza, bilo bi lijepo da sutra Lecler bude prvi,.

stoka

Vozacina perez opet iza alpine, williamsa, alfe i haasa…

North33

Imao si dosta smislenih komentara, a mržnja prema Perezu je sada glavna preokupacija, nije to dobro.

stoka

Ne mrzim nikog samo se zabavljam…

North33

👍👍

Related Posts
25
0
Would love your thoughts, please comment.x