Momčad Haas već je neko vrijeme u jako lošoj formi, a novo razočaranje došlo je na prošlotjednoj VN Mexico Cityja. Kevin Magnussen imao je tešku nesreću, a Nico Hülkenberg nije uspio obraniti poziciju među osvajačima bodova. Uoči završne tri utrke sezone, Nijemac je bio prilično oštar u svom istupu.
Aktualna sezona Svjetskog prvenstva Formule 1 nije loše krenula za Haas. Vozači američke momčadi osvajali su bodove na tri od prvih pet utrka sezone, ali kasnije su rezultati krenuli silaznom putanjom. Bilo je dobrih nastupa u kvalifikacijama, ali bolid VF-23 u utrkama jednostavno nije funkcionirao dovoljno dobro da bi Magnussen i Hülkenberg mogli konkurirati za bodove. Najčešće je problem bio u naglašenom trošenju guma u utrkama, zbog čega bi Haas gubio borbu s rivalima.
Puno su u redovima američke momčadi očekivali od paketa nadogradnji koji je prvi put korišten u SAD-u, ali zasad ni to nije donijelo nekakav pomak. Bodovi nisu osvojeni u Austinu, a nisu ni prošlog tjedna u Mexico Cityju. Magnussen je svoj nastup završio teškim udesom koji je bio posljedica puknuća stražnjeg ovjesa, a Hülkenberg se tijekom utrke nastojao žestoko braniti od vozača Alpinea, no nije uspio doći do desetog mjesta i barem jednog boda.
Bio je Nijemac prilično kritičan: “To je neizbježno. Plaćamo cijenu jer nismo donosili nadogradnje, jer nismo tražili performanse. Nadam se da je ovo znak za buđenje svima u tvornici. Na ovaj se način ne možete natjecati u Formuli 1.”
“Ako je stara specifikacija bolida imala ikakve stvarno dobre karakteristike, onda je bila više ili manje kompetitivna u sporim zavojima, a ovom stazom su dominirali spori zavoji. Ne znam, imam osjećaj da bi možda stara specifikacija bila bolja ovdje, ali očigledno to je za nas jednosmjerna ulica u budućnosti.”
Da stvar bude gora za Haas, AlphaTauri je na zadnje dvije utrke osvojio 11 bodova i tako pobjegao sa začelja konstruktorskog poretka. Evo što na trenutnu situaciju kaže šef momčadi Guenther Steiner:
“Ključna saznanja su da smo možda očekivali malo više od nadogradnji, ali opet i dalje stvari idu gore-dolje jer u Austinu smo imali sprint vikend tijekom kojeg se nije puno toga testiralo, a u Meksiku se vozi na velikoj nadmorskoj visini. Nismo imali dovoljno ukupnog downforcea prošlog vikenda, tako da i dalje nisam došao do pravog zaključka, ali očekivanja su bila nešto veća, iako nas ovo usmjerava u pravom smjeru za iduću godinu.”
Haas je i dalje na samo 12 osvojenih bodova, AlphaTauri i Alfa Romeo imaju po 16. Američkoj momčadi ozbiljno prijeti ponavljanje scenarija iz 2021. godine, kad je prvenstvo završila na zadnjem mjestu.
Extra talenat i još pobijednik 24h Le Mansa, po tome ispada da je i Giovinazzi vozačina jer je i on pobijedio u toj utrci.
Sad kad imaš novi ugovor možeš sr… po ekipi, ne bi bilo loše da se koncentriraš na vožnju, nije da imaš neke top rezultate, još jedna panjina u F1.
Eto ukazuje se prilika, sjedneš u Haas i svima nam pokažeš svu raskoš svog talenta pored takvih panjina
Malo sam prestar za to,a zašto ti ne bi probao,djeluješ inteligentno,nabrijano??? Očito mnogima nije jasno da Hulk nema nikakve rezultate vrijedne pažnje u F1,i dalje ga u nebesa dižu,kao da ima 6 naslova najmanje.