Charles Leclerc osvojio je treći pole position ove sezone na Velikoj nagradi SAD-a koja se prošlog vikenda održala u Teksasu. Monegažanin nakon Verstappena (deset) ima najviše osvojenih kvalifikacija ove sezone, čak i više od Sergija Pereza u Red Bullu (2), ali tu sjajnu kvalifikacijsku formu nije prenio u nijednu pobjedu.
Time je Leclercu pripao pomalo neslavni rekord. Naime, prestigao je Valtterija Bottasa, koji je osvojio 20 najboljih startnih pozicija i postao vozačem s najviše osvojenih pole positiona u povijesti F1 koji nije osvojio titulu svjetskog prvaka.
Osim toga, Leclerc se približio Fernandu Alonsu, koji je u karijeri osvojio 22. pole positiona. Sve je to lijepo, ali Leclerca s pravom više vesele pobjede nedjeljom, a njih je u karijeri skupio – tek pet.
“Odlično je što sam osvojio puno pole positiona, ali do sada nisam imao bolid koji može osvajati utrke nedjeljama. Na kraju dana, meni je to najvažnije,” rekao je Ferrarijev vozač uoči VN Meksika.
“Još uvijek je puno posla ispred nas. Odlično je biti najbolji u kvalifikacijama, imam osjećaj da radim odličan posao subotama, ali svi se možemo poboljšati nedjeljom. Ne uzbuđuje me puno statistika da sam osvojio puno pole pozicija.
Leclerc je osvojio šesto mjesto u Teksasu nakon loše izvedene strategije tijekom utrke. Ipak, nakon utrke izgubio je i to šesto mjesto.
Suci FIA-e istražili su kako bolidi Leclerca i Lewisa Hamiltona nisu zadovoljili tehnički pregled i obojica su diskvalificirani. Ferrarijev vozač priznao je u Meksiku kako su pravila jasna, iako je istaknuo kako je bilo teško tijekom sprint vikenda i samo jednog slobodnog treninga pogoditi idealnu visinu bolida.
“Teško je komentirati tu temu, posebno zato što je bila riječ o sprint vikendu. Imali smo samo jednu sesiju kako bi zapravo postavili visinu bolida, a nakon jednog slobodnog treninga i ne znate baš puno. Bolid uopće nije dirao asfalt, ali naravno, uz puni tank goriva u utrci možete biti diskvalifici
rani za nijansu.”
“Ipak, pravila su pravila, ona su crno-bijela i potpuno je pošteno što smo diskvalificirani. To je život. Trebamo prihvatiti tu odluku i razmisliti što smo mogli bolje učiniti kako bi to predvidjeli, iako je to vrlo teško, jer kao što sam rekao, u prvom treningu nismo imali nikakve naznake i bilo je vrlo teško predvidjeti takav problem za nedjelju.”
Unatoč Leclercovoj diskvalifikaciji, Ferrari je osvojio više bodova od Mercedesa u Austinu i razlika između drugog i trećeg najboljeg konstruktora uoči VN Meksika iznosi 22 boda.
“Definitivno je cilj osvojiti više bodova od njih ovdje u Meksiku. Sasvim je jasno kako će ova borba trajati do kraja sezone, a naš je cilj biti ispred njih,” zaključio je Leclerc.
Stvarno mi ga je žao, namučio se za pole, i dobar plasman u utrci, ali..ne vozi Rb pa mora platiti zbog nečije nesposobnosti.
Pravo pitanje glasi: Zašto nisu konrolirali SVE BOLIDE koji su završili trku i onda donijeli “presudu” – mislim da NIJEDAN nebi prošao kontrolu jer su i Maxov i Norisov bolid “visjeli” sa odstupanjima +/- 1mm (moš mislit koje to mjerilo može na izgrebanoj i narovašenoj dasci dati zadovoljacajuće rezultate??!!)
Opet neke proizvoljne “ocjene” i osude, na**bali samo njih dvojica a svi ostali su “fit”??!!
FIA je objasnila da nije moguće u tako kratkom vremenu za provjere pregledati sva vozila,
biraju se nasumce.
E, j**bi ga, onda neka povećaju stado koje pregledava i daje paušalne ocjene o ispravnosti – na taj način UVIJEK će na**bati određeni broj vozača a ostali će se provući bez ogrebotine -to je kraj sportu i sportskoj (ne)sreći!!!
Zašto su plaćeni oni papani koji iz utrke u utrku objavljuju “…rezultate naše odluke ćemo dati po završenoj utrci…”.
I jš nešto – “nabiju” kazne za vozače 1 milijun € a oni prođu u svem svojem (ne)znanju bez i najmanjeg znaka grićžnje savjesti…
Brate, što je previše, previše je…
Dali su im izbrisali bodove iz sprint utrke?
Ako nisu, zasto nisu?
Nisu zato jer su u sprintu bili legalni, daske su potrošili u glavnoj utrci.
Da,ali bolid je na istim postavkama cijeli vikend.znaci ako si prednost imao u utrci onda si imao prednost i na kvalama,sprint utrci,itd!
Znaci OPET jos jedna sumljiva kazna!
Fia kroji kazne kako ona hoce.
Otkud znas?
Da se razumimo, bolid je bio cijeli vikend ilegalno podesen.znaci i za kvale,sprint,utrku isti k!
Kazem,ok ako su krivi ali onda kaznis kak se spada.ovo mi je tumacenje pravila kao i 21god kada su samo propustili bolide izmedu maxa i luje.