Utrka za Veliku nagradu Katara kratko je trajala za Lewisa Hamiltona. Već u prvom zavoju došlo je do kontakta dvojice Mercedesovih vozača, a nakon što je pregledao snimku te situacije, Hamilton je preuzeo odgovornost za sudar…
Mercedesovi vozači startali su u nedjelju na stazi Losail s drugog i trećeg mjesta. George Russell pokušavao je nekako doći do vodstva u utrci pored Maxa Verstappena, a Lewis Hamilton je nakon dobrog starta u prvi zavoj krenuo s vanjske strane. U jednom trenutku Russell se našao u sendviču, Hamilton je došao previše blizu i sudar je bio neizbježan.
Na Lewisovom bolidu došlo je do oštećenja stražnjeg desnog kotača i utrka je za njega bila gotova. U svojoj prvoj reakciji preko radio veze sedmerostruki prvak rekao je da ga je Russell izbacio iz utrke, ali kasnije je dobio drukčiji uvid u situaciju.
“Ogromne isprike svima u tvornici. Mislim da je to jednostavno bio trkaći incident. Preuzimam potpunu odgovornost za to. George se nije imao kuda maknuti”, rekao je Lewis.
“Osjećam žal zbog momčadi, danas smo imali priliku osvojiti dosta bodova. U žaru borbe nisam bio sasvim siguran što se dogodilo. Osjetio sam udarac otraga, ali George nije imao kuda. To je jedna od onih nesretnih situacija, za koju ću drage volje preuzeti odgovornost. Svi rade nevjerojatno marljivo, tako da je ogromno razočaranje imati ovakav rezultat.”
I’ve watched the replay and it was 100% my fault and I take full responsibility. Apologies to my team and to George.
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) October 8, 2023
Nakon sudara Mercedesovih vozača na stazu je izašao sigurnosni automobil, a Hamilton je napravio dodatni prijestup jer je po izlasku iz bolida prešao preko staze, s vanjske strane prvog zavoja prema boksevima. Iako se ispričao za taj postupak, suci su mu dodijelili prvu opomenu u 2023. i financijski ga kaznili s 50 tisuća eura.
Dobra vijest za Mercedes leži u činjenici da je barem Russell mogao nastaviti s utrkom i naposljetku je došao do dobrog rezultata. Sa začelja se probio na četvrto mjesto i završio ispred Charlesa Leclerca u Ferrariju, što je važno u kontekstu borbe za drugo mjesto među konstruktorima.
“Naravno da sam strašno razočaran s onim što se dogodilo na startu. Dogodilo se tako brzo… Imao sam dobar start, Lewis je isto dobro startao i dok sam ja bio uz Maxa, u sljedećem trenutku našao sam se u sendviču i nisam imao kuda. Osjećao sam se tako razočarano zbog obojice jer razgovarali smo ujutro o tome kako ćemo zajedničkim snagama pokušati doći do postolja, nevažno kojim redoslijedom jer ovdje smo zbog momčadi.”
“Znam da nije bilo namjere, niti s jedne strane. Jako respektiramo jedan drugoga. Vrlo je teško u ovim F1 bolidima vidjeti kad vam je netko u mrtvom kutu, no naravno da se ovo nije trebalo dogoditi. Razgovarat ćemo i krenuti dalje.”
“Ipak, drago mi je da smo završili ispred Ferrarija. Osvojili smo neke bodove i imali smo brz bolid za utrku, to su pozitivne stvari”, zaključio je Russell.
U toj borbi za drugu poziciju Mercedes sada ima 28 bodova više od Ferrarija, a do kraja sezone ostalo je pet utrka.
Ham se bar ispriča, Max nema šasne da bi ovako nešto ikada izjavio, makar i da je kriv 100%.. nije mi jasna strategija Mece..pa ako su išli na različte strategije morali su razgovarati da se ne ide u rizik i da Ham ode odmah na Max-a i ne gubi vrijeme sa —–Russelom..vidjelo se da su svi na softu puno brži i jedina nada da im ta taktika prođe je da odmah Ham napada Max-a…. dam se kladiti da je bila kontra situacija tj Ham drugi na midiumu a Russel treći na softu i opet ova situacija da bi onda svi… Read more »
U kontekstu članka di si našao Maxa, , jel on to kriv za sudar, Izgleda da su se Russell i Werstapen trebali maknuti sa staze jer Hamilton ima brže gume Daj molim te odrasti, voliš Hamiltona ne voliš Werstapena i svaku priliku za pljuvanje koristiš bez pardona Oba su vrhunski vozači i respektabilane karijere su iza njih i to moraš poštivati U utrci se utrkuje i borba je za svaku poziciju pogotovo na startu Koliko puta se znalo desiti da vozač na startu izgubi više pozicija Na startu nema taktike Taktika za pozicije je pod kraj utrke ako šef u… Read more »
na startu nema taktike hahaha nebih rekao pa sto onda stavljaju vozace na razlicite gume itd na startu kako se to zove nego taktika a kroz trku se ona mjenja zavisno od pozicije na stazi.Po meni je ovo cist promasaj i greska tota wolfa sto nije rekao odma onaj sa brzim gumama ima sansu da napreduje i nek proba napad a onaj sa sporijim nek cuva poziciju i nek drzi prikljucak sto je vise moguce bas zato da bi ta taktika kasnije dosla do izrazaja
Toto je u europi pratio utrku.
Zna se tko odreduje strategiju.
Penzija…
kaj bi tek onda Russel trebao? pa koji je u poretku? Ham se trenutno bori za drugo mjesto..jbt ako je to za penziju kaj sa ostalima?
Nisu ni jedan ni drugi krivi nego budala koja je stavila vozača iza s bržim gumama. Hamilton je na startu imao brzinu da odreže i Maxa.
Piši FIA da se ponovi utrka jer je Hamilton trebao startati prvi jer ima brže gume
Stari se, isprike su uvažene.