Vozač Ferrarija Carlos Sainz osjećao je kako je utrka za Veliku nagradu Singapura bila pod kontrolom dok je prkosio napadima McLarenovog Landa Norrisa i prijetnjama nadolazećeg Mercedesa, te postao prvi vozač izvan Red Bulla koji je pobijedio ove sezone.
Španjolac je vodio svaki od 62 kruga pod svjetlima na stazi Marina Bay, odradivši savršenu taktičku vožnju da pretvori prvu startnu poziciju u svoju drugu pobjedu u karijeri.
Na zastarjelim tvrdim gumama, Sainz je držao kolegu Norrisa na dovoljnoj distanci u posljednjim krugovima utrke dok su ih George Russell i Lewis Hamilton napadali sa svježijim medium gumama.
No, unatoč velikom pritisku, Sainz je nakon utrke rekao da je bio uvjeren u kontroliranu Ferrarijevu pobjedu, prvu od Austrije u srpnju 2022.
“Da budem iskren, osjećao sam se pod kontrolom. Uvijek sam osjećao kao da imam prostor za pojačati tempo i da učinim što god želim.”
“Neću lagati, pod pritiskom si i očito si vrlo blizu da napraviš bilo kakvu grešku, ali osjećao sam se pod kontrolom.”
Sainz je objasnio da mu je izlazak sigurnosnog automobila nakon što je Logan Sargeant u 19. krugu napravio nered na stazi s oštećenim krilom, otežao život jer je morao produžiti vožnju na tvrdoj komponenti guma.
Nakon što je u početku kontrolirao Russella, Sainz je morao ubrzati nakon što su i Russell i Hamilton otišli po toliko željeni medium za vrijeme virtualnog sigurnosnog automobila kada je Estebana Ocona izdao njegov Alpine.
Mercedes je uživao u jasnoj prednosti prema kraju utrke, ali Russell nije uspio prijeći Norrisa, prije nego što je dodirnuo zid u posljednjem krugu i zaletio se u barijere.
“Znao sam da će to biti dugo vrijeme na hardu. Morao sam zadržati Georgea kako mu ne bih dao ranu priliku za sigurnosni automobil i to je savršeno funkcioniralo.”
“Bilo je prilično tijesno na kraju. Ali, dali smo Landu malo DRS-a da mu pomogne i onda smo na kraju stigli do prve pozicije.”
Bravo El Matador jr. !
Slažem se, to dokazuje da samo rad i upornosti uvijek pobjeđuju.
Mislim da Sainz još nije sve rekao u ovoj sezoni, jedva čekam daljnji rasplet sezone, sa velikom željom da i ostali timovi “razbiju” ovu monotoniju dominacije RB-a…
Mislim da bi se najvise trebao zabrinut Leclerc, Sainz je stvarno postao kompletan vozac, pametan i ne grijesi, ne forsira i cuva gume.
Leclerca su zeznuli u boxu prilikom promjene guma pa više nije imao šanse preći naprijed.
Mogli su onda barem njega pozvati drugom prilikom na promjenu guma kad su se već
kockali sa ostajanjem na starima za vodećega?
Pri kraju nisam vjerovao da će Sainz ostati prvi no ne treba zaboraviti da su Mercedesi
u potjeri potrošili svoje medijume.
Ferrari je ima samo jedan cilj a to je pobjeda, svjesno su žrtvovali drugog vozača da bi to ostvarili, ne kažem da Sainz nije odvozio sjajno ali ni Leclercu nisu omogućili borbu za bolju poziciju. Sainz je cijelo vrijeme vozio u svježem zraku i sam određivao tempo te bolje mogao sačuvati gume, Leclerc je stalno vozio iza nekog u prljavom zraku te više trošio gume. Oni Leclercu stave soft samo da bi prešao Russella i branio leđa Sainzu a nisu ni probali pustiti Leclerca da proba napraviti neku razliku jer od prvi 10 samo je on bio na softu a… Read more »
Što je tu čudno?..tako se to radi ako se želi pobijediti.