Haas je ponovno u prilično lošoj situaciji. Bodova nema već pet utrka, ali zato ima puno problema s bolidom. Konkurenti trenutno izgledaju bolje i moćnije, posebno Williams koji drži sedmo mjesto konstruktorskog poretka s deset bodova prednosti pred društvom Guenthera Steinera.
Nico Hülkenberg i Kevin Magnussen muče se cijele sezone s bolidom momčadi Haas. On je u kvalifikacijama još i prilično dobar, ali u utrci je izuzetno grub prema Pirellijevim gumama te zbog izraženije potrošnje guma vozači utrke redovito završavaju na lošijim pozicijama od onih s kojih startaju.
Problem je bio itekako vidljiv na prošloj utrci u Monzi, gdje su Nijemac i Danac bili jedini vozači koje je vodeći Max Verstappen obišao za krug. Osvojili su tek 17. i 18. mjesto, a kako su sami komentirali, praktično uopće nisu sudjelovali u utrci.
Zadnji bod za Haas u jednoj GP utrci osvojio je Magnussen još u Miamiju. Nakon toga pozitivan je bio tek Hülkenbergov sprint u Austriji, kad je na račun odličnih kvalifikacija došao do šestoga mjesta. Dok Haas muku muči sa svojim bolidom, Alexander Albon donio je Williamsu čak deset bodova u zadnje dvije utrke. Velika je to prednost za britansku momčad u borbi za sedmu poziciju konstruktorskog poretka.
“Da budem iskren, izgleda kao da je Williams otišao s tim. Oni i McLaren napravili su ogroman napredak ove godine i ne vidim kako bismo mogli to okrenuti, osim ako nađemo nešto uistinu magično”, kaže Hülkenberg.
“Kad vozimo s nižom razinom potisne sile, jednom kad gume prođu onu frišku fazu svog životnog vijeka, za nas postoji samo jedan pravac, a to je – unatrag. Jednostavno jedemo gume, balans je loš, imamo puno više proklizavanja od ostalih bolida. Kad ne možete držati tempo, gume trošite još više. Zato je Monza bila jedna od najtežih i najgorih utrka u sezoni.”
Nekakvu dozu optimizma Hülkenberg može pronaći u osvajanju 12. mjesta na Velikoj nagradi Nizozemske. Bolidu VF-23 ipak više odgovaraju staze koje zahtjevaju više downforcea, ali i vremenski uvjeti koji osiguravaju niže temperature zraka i staze.
“Visoke temperature staze i sunčano vrijeme definitivno nam ne idu u prilog. Brzina je u Zandvoortu bila obećavajuća i osjećaj u bolidu bio je mnogo bolji nego u Monzi. Zato sam za naredne utrke oprezno optimističan. Mislim da bismo trebali biti u boljoj poziciji. Barem nešto bolji u toj sredini poretka, bliže nekakvom utrkivanju”, najavio je vozač Haasa.
Sunce neće smetati njemačkom vozaču na noćnoj utrci u Singapuru ovog vikenda, no temperature će ipak vrlo vjerojatno biti prilično visoke.
Treba vam nešto mnogo prostije. Novi šef jer ovaj klaun upropasti ono što je Gene Hass hteo napraviti. Od izbora vozača godinama unazad, do svega ostalog.
Recimo promjena vozačke postave???
Da manje razbijate bolide možda bi i imali neke šanse…
Nema to veze s razbijanjem bolida, problem je mnogo dublji, elementrno nepoznavanje konfiguracije bolida za utrke F1 prvenstva, nekonzistentnost i slab odabir stručnog tima na ćelu s “gaulajterom” koji je “anti-vođa” tima…
Svi timovi imaju uspone i padove ali se vidi trud i želja da se nešto popravi i unaprijedi, ovaj tim mi naliči na čistu “žabokrečinu”….