Leclerc i Sainz zadovoljni utrkom u Kanadi: Nismo ništa mogli bolje učiniti

Velika Nagrada Kanade pokazala se kao rijetkom utrkom ove sezone u kojoj je Ferrari na kraju GP vikenda otišao doma zadovoljan. Charles Leclerc završio je četvrti, a Carlos Sainz peti. Iako sam po sebi ovaj rezultat nije u skladu s ambicijama talijanskog konstruktora, on daje razlog za optimizam.

Prvenstveno zato što je Ferrari pokazao legitimni napredak u tempu kroz utrku i očuvanju guma. Sergio Perez startao je utrku na 12. mjestu, iza oba Ferrarija, a završio je šesti, iza Leclerca i Sainza. Helmut Marko čak je komentirao kako je Ferrari imao najbolji tempo u Kanadi.

Leclerc je nakon utrke rekao kako nije mogao ostvariti bolji rezultat, ali zadovoljan je četvrtim mjesto, posebno uzevši u obzir ispadanje u Q2.

“Mislim da nismo ništa mogli bolje učiniti. Osjećaj je bio dobar, tempo je bio solidan i s time sam sretan. S obzirom na naše startno mjesto, ovo je najbolji rezultat koji smo mogli ostvariti. Osjećaj u bolidu bio je fantastičan, imali smo dobru strategiju. Sve u svemu, odlično smo vodili utrku i to je vrlo pozitivno,” izjavio je Leclerc.

@Scuderia Ferrari Press Office

Zadovoljan je i trajanjem guma. Podsjetimo, Ferrari je tijekom sezone imao velikih problema s degradacijom guma, ali čini se da je to problem koji, barem u Montrealu, nije zadavao glavobolje ekipi iz Maranella.

“Da, to je definitivno bilo ohrabrujuće. Stvarno sam sretan s osjećajem u bolidu. To je dobro. Degradacija guma bila je dobra, baš pozitivna utrka,” dodao je Leclerc.

Sainz također zadovoljan

Sainz je u utrci pratio tempo momčadskog kolege, a utrku je startao s 11. mjesta iako se kvalificirao kao osmi. Španjolac je, međutim, dobio tri mjesta kazne zbog zadržavanja Pierrea Gaslyja u Q2. Na kraju je izvukao dobar rezultat.

“Smatram da smo imali vrlo dobar tempo u utrci. Pokazali smo da u Kanadi, na stazi koja je drugačija od Barcelone, bolid funkcionira odlično u sporijim zavojima. Također smo bili bolji u čuvanju guma. Lijep napredak i obećavajući dan za cijelu ekipu,” rekao je Sainz nakon VN Kanade.”

“Osjećao sam se vrlo dobro na startu utrke s medium gumama. Bio sam vrlo brz i osjećao sam kao da mogu čuvati gume bez problema. Napredovali smo, ali u prilog nam je išla i konfiguracija staze. Moramo vidjeti kako će proći Austrija, gdje je staza krcata s brzim zavojima.

@Scuderia Ferrari Press Office

Sainz je dodao kako je očekivao naredbu Ferrarija da zadrži poziciju na stazi iza Charlesa Leclerca.

“Nije me to razočaralo, očekivao sam. Obojica smo htjeli produljiti naše stintove. Naravno, osjećao sam se vrlo dobro na mediumu, zato sam stalno imao DRS i imao brzinu, ali ispravna je odluka bila produljiti stint, ostati duže na stazi i napraviti overcut,” zaključio je Španjolac.

Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Eee, bolid sada već izgleda bolje..ozbiljno..sidepodsi “podkresani” kako sam im kazao..a moglo se i bolje, pogotovo gornja stražnja strana sidepodsa..tu je po meni sada problematična ona kadica i škrge za vanjsko ispiranje..bolje da su prešli na “topove” za odvod vrućeg zraka unutar pokrova jer bi se tako iskoristila veća površina sidepopdsa za usmjeravanje zraka na podnicu i stražnji difuzor ..AM me je opet oduševio sa najnovijim redizajnom sidepodsa..nikako mi nije jasno kako kod Ferrarija to nisu ovo uradili preko zimske stanke nego su uporno forsirali onaj svoj dizajn iako je svima bilo jasno da je Red Bull koncept dosta bolji… Read more »

Desmosedici

Ne znamo o čemu priča pa ćemo mu zato dati minus..jeli tako lumeni?

Desmosedici

Ja ništa ne prepisivam..samo se informiram i kada shvatim kako to funkcionira onda to ovdje i objavim..razumijem da to svatko ne može ni shvatiti..ali kažem ti, nemam ni primisli da nekoga omalovažavam ili da se ja pravim mudracem..ja to sasvim dobronamjerno objavim jer mislim da će nekoga zanimati i da će nešto i naučiti što nije znao..zato bi i trebao služiti ovaj forum..a ti svoju zloću i frustraciju ispuši negdje drugo.

Desmosedici
Desmosedici

Vidite ovaj ogromni prostor koji se sada stvorio između “tobogana” tj. strmog gornjeg stražnjeg dijela sidepodsa i “topa” za odvod vrućeg zraka iz motora..tako se velika količina zraka usmjerava na podnicu i stražnji difuzor..vidite i povećani urez između donje strane sidepodsa i podnice koji poboljšava strujanje zraka prema stražnjem dijelu..da ne spominjem i ogromnu urezanu “špilju” sa prednje strane..eto, ovo ovako nigdje ne piše da bi vam ja to prepisao i pravio se važan..ja jednostavno razumijem kako to funkcionira i želim sa vama podijeliti. Lp!

Desmosedici

Kažem ti, budi uključiv i konstruktivan pa će i tebi biti bolje..ovako reagiraš jer si nesiguran, plašiš se svog neznanja, pa to prikrivaš sa cinizmom i zloćom..ne plaši se, ja ću ti sve objasnit.

west

“Povratak kralja F1” 🤣🤣🤣!!!

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x