Verstappen najbrži na drugom treningu u Miamiju; greška Leclerca

Odrađen je i drugi slobodni trening za Veliku nagradu Miamija. Nakon sesije vožene na stazi Miami International Autodrome, najviše razloga za zadovoljstvo imao je Max Verstappen koji je postavio najbolje vrijeme od 1:27:930.

Drugo mjesto zauzeo je Carlos Sainz u Ferrariju sa zaostatkom od 0.385s, a treće mjesto Charles Leclerc, također u bolidu Ferrarija sa zaostatkom od 0.468s, no neće pamtiti svoj rezultat po najboljem. S 10 minuta do kraja treninga njegova vožnja je završena tako da je završio u barijerama.

Četvrti je bio Sergio Perez u bolidu Red Bulla, a peti Fernando Alonso u bolidu Aston Martina. Šesti je bio Lando Norris u McLarenu, jedno vrijeme čak i vodeći. Sedmo vrijeme ima Lewis Hamilton u Mercedesu, a slijede ga Lance Stroll u drugom Aston Martinu, i Esteban Ocon u Alpineu. Posljednju poziciju u top 10 zauzeo je Alex Albon u Williamsu.

TIJEK TRENINGA:

Druga sesija na stazi u Miamiju započela je u 23:30 sati po hrvatskom vremenu. Temperatura zraka bila je 28°C, dok je temperatura staze bila 40°C. Nebo iznad Miamija bilo je u potpunosti vedro i uvjeti za trening su bili idealni.

Po paljenju zelenih svjetala 16 vozača je napustilo svoje garaže i bacilo se na posao, jedino su De Vries, Ocon, Russell i Piastri ostali u svojim garažama. Oni su nakon 4 minute napustili svoje garaže. Svi vozači koristili su na početku sesije tvrdu i srednju komponentu guma, osim De Vriesa koji se odlučio za najmekšu komponentu guma.

Nakon prvih mjerenih krugova, najbrže vrijeme postavio je Max Verstappen s vremenom 1:30:146, dok je njegov momčadski kolega zaostao 0.605 sekundi, a treći je bio Alonso sa zaostatkom 0.825 sekundi. No, nije dugo trebalo da Ferrarijev dvojac popravi svoja vremena na tablici. Prvo je Carlos Sainz postavio 1:30.128, da bi odmah nakon nekoliko sekundi kasnije momčadski mu kolega Charles Leclerc, postavio prilično solidnih 1:29.497.

Nakon 10 minuta treninga, opet se jedan od Haasovih vozača izvrtio na stazi i dotaknuo zid. Ovog puta je to bio Kevin Magnussen u zavoju 14, ali na sreću bez težih posljedica. Podsjetimo, Nico Hülkenberg razbio je bolid na prvom slobodnom treningu, ali mehaničari su ga uspjeli pripremiti za ovu sesiju bez kazni. Lewis Hamilton se također nije baš dobro proveo u spomenutom zavoju broj 14. Ali, poput KMaga, prošao je bez posljedica.

Max se požalio momčadi da mu oslonac za glavu ne dozvoljava dovoljno manevra, te su mehaničari u garaži ubrzano radili na rješavanju tog problema. S 42 minute do kraja treninga na stazi je ostalo samo 5 vozača koji su pokušavali popraviti svoja vremena. Norris je bio nešto uspješniji i zauzeo je prvo mjesto s vremenom 1:28.741 i to na najmekšoj komponenti guma.

Perez je u međuvremenu dobio crno-bijelu zastavu jer je prešao crtu pri ulasku u boks, a na ponovljenoj snimci vidi se da je doista kočio kasnije nego što je uobičajeno. Ostaje tada peti, a još nije vozio na najmekšoj komponenti guma.

S 35 minuta do kraja treninga sve je više vozača izlazilo na stazu s najmekšom komponentom guma kako bi popravili svoja vremena. Nakon prvih mjernih krugova na najmekšoj komponenti guma, Max Verstappen je ponovno postavio najbolje vrijeme i to 1:28.255, drugo vrijeme postavio je Sainz s vremenom 1:28.315, dok je treći tada bio Leclerc sa zaostatkom od 0.143s.

Alex Albon je imao jedan opasan trenutak kada je u zavoju 17 kasno kočio, te je morao otići široko u zonu izlijetanja kako bi izbjegao barijere. S 20 minuta do kraja treninga, staza je već pomalo utihnula zbog priprema za simulacijski dio treninga.

Simulacije dužih vožnji su krenule i dok neki koriste srednju smjesu guma, neki su odlučili provjeriti koliko će trajati najmekša komponenta guma. Što se tempa tiče, bolidi Red Bulla i Ferrarija postavljaju slična vremena. No, čini se kako ni tempo McLarena nije loš.

S 10 minuta do kraja treninga imamo i crvenu zastavu, a nju je izazvao Charles Leclerc koji je izgubio stražnji dio bolida i završio u barijerama te tako završio svoj trening. Sesija je bila nastavljena u 00:27 po hrvatskom vremenu, a kao što je i očekivano svi vozači su kratko izašli na stazu kako bi nastavili sa svojim rasporedom.

Treći trening nam je na rasporedu u subotu u 18:30 po hrvatskom vremenu.

Rezultati drugog slobodnog treninga:

Pretplati se
Obavijesti o
15 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Max8

Bravo Max! Unatoc brzoj Mecki istisnuo ih u borbu sa isprdkima! Cekamo kmecanje level ljuiz6.

Ferrari kralj f1

Mećka sve dominantnija.🤣

theKing

Bome ALI i dalje ispred ferraria.

ZMija

to mozda bodovno
ali mislim da su u istoj ravni sto se tice forme

ZMija

mecka je tu gdje je
a to je iza red bula u nivou ferarija i astona
za sada nisu pomakli sa razvojem bolida
red bul je jos uvijek usamljen na vrhu
to je surova realnost koju moramo prihvatiti

Gigi

Ne navija on za Ferrari on navija protiv Merca i Hama al voli kad RB pobjeduje Ferrari, cudna ljubav 🤣

papaya

Sto te točno muči s obzirom da nisi i ciloj toj priči skužia da i Ferrari čeka puno posla

Jel ti je jasno da te kopa taj mercedes i kopa i kopa,a nikakva prijetnja trenutno nije

Zlibro

Mene bi bilo stid da pokusavam prcat neku ekipu, koja je u losoj formi i dalje bolja od moje 😉

theKing

Hmm…tesko mozes leclerc pa cak i nemoguca da ces biti ikad prvak ako ces u sezoni raditi tako greske.

ZMija

opet cu ponoviti ako imas veliku zelju a bolid nedovoljno spreman dogadjace ti se ovakve stvari to su radili i ostali sampioni ranije dok nisu dosli do dominantnog bolida ocit primjer MAX sad se ne upusta u duel jer ne mora traziti maksimum iz bolida koji ce kasnije svakako preteci konkurenciju ipak budimo realni lekler iz bolida koji je u nivou astona i mercedesa hoce da pravi vremena kao vozaci red bula,pa isprobaje gdje moze izvuci maksimum e tu mi lauda pada na pamet kad je rekao desetinku ranije kocis izgubio si trku kocis tacno dobio si trku desetinku kasnije… Read more »

Pratiteljcro

U kvalama je ferari nedodirljiv u odnosu na AM.

F1 fan

E majstore samo mi reci sad kako to da nisi iste komentare ostavljao kad je 2017 i 2018 seb imao slabiji bolid pa je.morao uvijek ići preko granice ?” ako imas veliku zelju a bolid nedovoljno spreman dogadjace ti se ovakve stvari”

ZMija

pa ne znam da li sam ja ikakve komentare te godine mogao ostavljati osim komentara da je tada merdedesov bolid bio dominantan a da se ferari borio da postigne slican rezultat
no u svakom slucaju sezona je pokazala da je vetel imao greski upravo napravljenih kao proizvod nedovoljno spremnog bolida ali prevelike zelje
sad cu da zavirim u arhivu pa da prenesem neki od mojih postova iz tog doba

ZMija

pa vidi da li sam barem dijelom bio realan u komentarima

Related Posts
15
0
Would love your thoughts, please comment.x