Timovima u Imoli manje setova guma, testiraju se nova pravila u kvalifikacijama

Umjesto standardnih 13 setova, timovi će ovog vikenda u Imoli imati po 11 setova guma za svaki bolid. Dio je to testa novih pravila za kvalifikacije, s naglaskom na poboljšanje održivosti natjecanja.

Tijekom iduća tri vikenda, u Svjetskom prvenstvu Formule 1 održat će se tri Grand Prix utrke. Prva je na redu VN Emilije-Romagne u Imoli, a nakon toga slijede utrke u Monte Carlu i Barceloni.

Za trkaći vikend u Italiji plan je odraditi probu kvalifikacija po nešto drukčijim pravilima. Sami sustav kvalifikacija je identičan onom standardnom, ali vozači će u pojedinom dijelu kvalifikacija morati koristiti zadanu smjesu guma.

“U Imoli ćemo testirati nova pravila koja zahtijevaju od timova korištenje različite vrste guma u svakoj od tri kvalifikacijske sesije. Tako će tvrđe gume biti korištene u Q1, srednje tvrde u Q2, a mekše u Q3”, objasnio je Mario Isola iz Pirellija. “To sa sobom donosi i redukciju setova guma za suho s 13 na 11 setova koji su dostupni vozačima za cijeli vikend. Time se smanjuje učinak na okoliš koji se generira proizvodnjom i transportom tih guma.”

Još jedan potez vezan uz gume, koji bi također trebao pozitivno utjecati na održivost natjecanja, je zabrana korištenja električnih pokrivača za gume. Cilj je postići to do 2024. godine, a u Imoli će Pirelli prezentirati svoju novu kišnu gumu.

“Počevši s ovim Grand Prix vikendom, predstavit ćemo novu kišnu gumu koja ne zahtijeva korištenje termalnih pokrivača za gume prije samog korištenja. Testovi na stazi pokazali su čak i bolje performanse od gume Cinturato Blue Full Wet i to bez električnog zagrijavanja gume. To je prvi konkretni korak, rezultat studija koje je proveo Pirelli, prema korištenju guma za suho također bez prethodnog zagrijavanja”, izjavio je Isola.

Inače, Pirelli u Imolu donosi najmekše gume iz svog spektra. Dva seta novih guma za suho isporučit će timovima u Španjolskoj, kako bi se te gume testirale na prva dva slobodna treninga, a primjena tih novih slickova kreće od Velike nagrade Velike Britanije.

Pretplati se
Obavijesti o
6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
schumy

Idem u Imolu a utrku pa ću se nakon vikenda javiti sa izvještajem i utiscima. Veselim se što ću nakon 2006, to je zadnja godina u “pravoj” livreji F1 ponovno na utrku na ovu simpa stazu, krojenu po starim dobrim propisima: Elevacija je mislim oko 100,0m Dovoljno zavoja da se vidi umijeće vozača Lijep pregled staze – ja sam uvijek na “zapadnom” zavoju Tosa odakle se vidi izlaz iz Tamburela (pogibija Senne), šikana “S” prije Tose (Villeneuve), “U”-šic zavoj Tosa uspon prema Piratelli, to se sve vidi kada sjedite na tribinama Tose…. Jedan od najljepših zavoja, po mom sudu ravan… Read more »

schumy

Uporno, uporno “mudrijaši” iz F1 polako ali sigurno “ubijaju” F1!!!
Što sve neće izmisliti??!!
Treba uvesti pravilo da dobiju svaki po 11 setova guma a koristiti ih može sve ili samo 1 izmjenu od početka do kraja trke *(primjer OCON)??!!

lando

Mislim da od tog testiranja neće bit ništa radi kiše u subotu.
Ali ako vec misle uvest to da se u svakom Q koristi druga komponenta, onda bolje da uvedu da svatko sam odlučuje koju če komponentu koristit u kojem Q….

given2drive

Frigas testiranje…i sama utrka je pod velikim upitnikom…nazalost…

mars32

Razumijem želju za smanjenjem utjecaja na okoliš ali ubijaju još jednu stratešku mogućnost. Do sad su slabiji timovi mogli koristiti brže gume da se probaju uvući u q2 ili q3. Sad će sigurno ispadati u q1. Dio strateške draži je već uništen pravilom obveznog korištenja dvije komponente guma, a koje su uveli radi umjetnog stvaranja zanimljivosti. Ideja je bila da ekipe moraju voziti i na komponenti koja im ne odgovara pa da se stvori spektakl ali su zapravo ubili stratešku draž. Ocon je u Baku morao u zadnjem krugu u boks i nazadovao, a bez problema je mogao odvoziti trku… Read more »

mody

f1 je DOSADA pravila su uzasna 1 vratit nadolijevanje gortiva 2 manje bolide 3 v8 motore 4vratit stari nacin bodovanja 5 deblje gume 6 uvesti samo 1 u lazak uboks

Related Posts
6
0
Would love your thoughts, please comment.x