Šef momčadi Aston Martin, Mike Krack, kaže da je Alonsov niz postolja tijekom prvih pet utrka sezone rezultat toga što se momčad ne kocka s postavkama bolida. No, napominje kako bi na nekim stazama mogli imati problema.
Aston Martin vratio se u Formulu 1 nakon 61 godine duge pauze. Momčad iz Silverstonea krenula je u pohod na bodove kako u vozačkom, tako i konstruktorskom planu.
No, obično skupljanje bodova u sredini poretka su bili rezultati koji nisu zadovoljili vlasnika momčadi Lawrencea Strolla, te je odlučio krenuti u pohod na najbolje inženjere koji su bili na tržištu. I čini se kako je uspio u svom naumu, Aston Martin je ‘posložio kotačiće’ i predstavio svoj AMR23, koji je u prvih pet utrka sezone čak četiri puta bio na postolju i to zahvaljujući dvostrukom svjetskom prvaku Fernandu Alonsu.
S obzirom na takve rezultate i na to da iz utrke u utrku forma Mercedesa i Ferrarija oscilira, Mike Krack smatra da je Alonsova dosljednost rezultat toga što se Aston Martin ne kocka s razvojem i postavkama svoga bolida.
”Mislim da to pokazuje koliko smo snažna momčad. To pokazuje da ne uzimamo rizike, ne kockamo se, već donosimo odluke na temelju podataka i rezultata koje imamo. I to je također jedan od razloga zašto možemo biti toliko dosljedni”, rekao je Krack.
No, prema kvalifikacijama za Veliku nagradu Miamija, čini se da i Aston Martin može pogriješiti. Naime, u pokušaju da sačuvaju set mekanih guma, Alonso i momčadski mu kolega Lance Stroll poslani su u drugi Q1 krug na korištenim setovima guma. Ta strategija je propala zbog znatnog “ubrzavanja” staze, pa je Stroll zauzeto tek 18. mjesto.
”Napravili smo prilično veliku grešku u kvalifikacijama. Dakle, bili smo besprijekorni u razvoju, ali u kvalifikacijama nije bilo dobro”, priznao je Krack.
Bolid Aston Martina bio je jako dobar u dosadašnjem dijelu sezone, no ni konkurencija ne sjedi prekriženih ruku. Ogroman broj momčadi priprema nadogradnje za nadolazeću utrku u Imoli, a najglasniji je Mercedes po pitanju poboljšanja koja donose. Mike Krack priznaje da bi im nekoliko ”brzih” staza moglo biti problematično, te napominje kako se ne smiju opustiti.
”Mislim da su Monza, Las Vegas i Spa pod upitnikom. No, još uvijek ima dovoljno vremena, pa možemo napraviti neke promjene u razvoju. Mislim da kao momčad morate naučiti kako se vaš bolid ponaša, kako vaš bolid stoji u odnosu na konkurenciju.”
”Čujemo na sve strane o tome kako Mercedes dolazi s velikim promjenama, pa se ne smijemo opustiti. Također, mislim da se ne smijemo usredotočiti samo na jednu utrku, već ih treba uzimati jednu za drugom i nastojati u svakoj od njih dati sve od sebe”, rekao je Krack.
Sljedeća utrka nam je za tjedan dana u Imoli, do tada, Aston Martin se sa 102 boda nalazi na drugom mjestu u poretku konstruktora, samo šest bodova više u odnosu na Mercedes.
Bez brige Mike ako se uspijete uortaćiti sa Hondom… budite sigurni ona će vas dovesti do vrha… mada vas ne cijenim zbog ne mogućnosti proizvodnje svoje motorne jedinice… a nosite tako kultno ime… englezi ne cijene svoju auto industriju kao njemci….
I Alpha Tauri ima Hondine motore (ali nema Adriana) pa….
Mislim da ima ali je alfa tauri poligon za unapređenje prve ekipe.
Opet ti budališ sa svojom Hondom!! U RB-u je Adrian Newey taj koji je “alfa i omega” uspjeha RB-a. Taj čarobnjak F1 sporta je do naslova dovodio Williams, McLaren i sada RB, zabij si to u tvoju tvrdu tintaru i ne gnjavi nas po portalu sa svojim glupostima i kovanju Honde u nebesa!!!!!
ti brajo u rapotirnicu povjesti pod hitno..pročitaj Žanov itervju sada možeš i Fizikelin.. vezano za Maxa… pa onda bi ti bilo poučno da Adrianov intervju vezano za Hondin motor proćitaš…da nikada nije imao toliko manevarskoga prostora u dizajnu zadnjega
kraja koliko je kopatibilan itd…. tu svaka rasprava vezano za Hondu sa tobom prestaje… jer ti dudek nemaš poima kakv je princip funkcioniranja Honde..pomalo je sličan Ferariju… ali nikada ni jedan stranac nije sudjelovao niti će u izgradnji motora… isključivo japanci… e to je osobnost i principjelnost koja je zapisana u osnivaču Honde… za mene najvećega vizionara auto industrije u povjesti….
dudek a što je gonilo te bolode koje je dizajnirao Adrijan????
Dudek ti je tata koji te odgojio tako hvalisava i nadobdna!! Objasni mi onda zašto ta tvoja HONDA kao preplašeni kojot bježi iz F1 već 3 puta a sada to isto očekujem i po četvrti puta DUDEK!!! Samo Ferrari je u F1 stalna maksima DUDEK, zapamti to!!! I još jedno pitanje (hipotetsko): Honda je već 3 puta kojotovski pobjegla iz F1, očekij da će to napraviti i 4 puta jer ako se ne varam RB rzvija svoju pogonsku jedinicu a Honda – ODEEEEE već četvrti puta!!! Pitanje glasi – da to učini Ferrari i ode iz F1 što slijedi??? ODEEEE… Read more »