Mercedes predstavio plan za novi kampus

Mercedes je uz radove koje ima na stazi predstavio i plan za novi kampus u Brackleyu koji će biti građen u stilu Silicon Valleya. Kampus će biti u prirodnom okruženju, imat će pješačke staze, teretanu, restorane.

Mercedes se u Brackley doselio 2010. godine, nakon što su preuzeli momčad Brawn GP, a prethodno su tamo boravili pod imenima Honda i British American Racing.

Planovi, koji čine dio investicije od 70 milijuna funti koju Mercedes ulaže u svoju infrastrukturu i osoblje, uključuju stvaranje pješačke zone, kao i izgradnju novih poslovnih zgrada, rekreacijskih objekata i restorana kako bi se poboljšalo radno okruženje momčadi.

Do sada su u više od 30 projekata uložili preko 40 milijuna funti, ali su se obvezali investirati još 30 milijuna funti u bližoj budućnosti.

Uz razvojne radove koji su se odvijali u glavnoj tvornici u Brackleyju kako bi se poboljšale operativne mogućnosti, momčad vjeruje da će novi kampus, koji bi trebao biti dovršen do kraja 2025. godine, stvoriti nešto što je bez premca u Formuli 1.

”Naš kampus je izvorno građen da primi 350 ljudi, danas nas je 1250”, rekao je Toto Wolff i nastavio:

”Razvoj kampusa u posljednjih pet godina proveden je nevjerojatnom brzinom. Sada planiramo proširiti se s nekoliko novih zgrada i stvoriti moderan kampus. Bit će prostora za odmor, restorana, te moderna teretana i poslovnih zgrada”

Ciljevi momčadi su postići nultu stopu stakleničkih plinova, pri čemu će se energija dobivati iz 100 posto obnovljivih izvora energije na samom kampusu i izvan njega, dok će novi parkirališni prostor, koji će kampus učiniti pješačkom zonom, sačinjavati cijeli niz solarnih panela.

Svoje obnovljene objekte Mercedes će koristiti na učinkovitiji način, pri čemu momčad ima za cilj smanjiti potrošnju vode po osobi za 50 posto, te imaju u planu postići stopu od 60 posto recikliranja uredskog otpada.

”Sve to radimo za naše ljude. Ovdje oblik slijedi funkciju, a ne obrnuto. Sve to radimo kako bismo stvorili sjajno mjesto za rad i provođenje vremena.”

“Želimo da to postane svojevrsno malo selo sa svim sadržajima i prednostima koje biste očekivali od okruženja koji je građen u stilu Silicon Valleya”, rekao je Wolff.

I nakon čitanja svega ovoga svi se vjerojatno s pravom pitaju, pa što pobogu Mercedes ulaže u zgrade kada toliko zaostaju za svojim glavnim konkurentom? Odgovor je vrlo jednostavan – planiraju za budućnost. S obzirom na ograničenje budžeta koje imaju, momčadi polako shvaćaju da moraju stvoriti dobro okruženje za svoje radnike. Posebno se to sve odnosi na ponajbolje inženjere, koji mogu napraviti ogromnu razliku u performansama.

Najsvježiji primjer nam je upravo Aston Martin, koji je uz puno volje i truda hvatao najbolje ljude koji su bili dostupni na tržištu i u konačnici su uspjeli stvoriti dobar natjecateljski bolid. Hoće li se ta karta na koju igraju u Mercedesu na kraju i isplatiti, ostaje za vidjeti.

Pretplati se
Obavijesti o
9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
147 kt

Posto se vec par dana pise o Lujinom prelasku u Ferrari ,jel clanovi budu navijali za Ferrari, Luju u Ferrariu ili budu dosljedni sebi pa ostali vijerni mercedesu.

klepesina

Vec sam to odavno napisao al opet cu navijat cu za Luju tj vozaca gdje god da vozi ja nemam problema s tim mene vozac interesira, al mene zivo interesuje kako ce navijaci ferarija to podnjet ako se desi da Lujo predje u ferari njihov omrazeni vozac da vozi za omiljeni tim to je pravo pitanje i dilema

147 kt

Ti si ocito zaboravio pa da ti ponovim po neznam koji put. Ja navijam za Ferrari ne za vozaca. Budes zapamtio.

147 kt

Ferrari je jedan jedini , a vozaci se izmjenjuju. To je jedna velika razlika izmedu tu nekih od nas navijaca. Pa bilo Ferrarievih ili ostalih ekipa.

LHsince2007

Navijali bi za njeg isto kao sto su navijali za Vettela a par godina prije ga pljuvali i zviždali u Red Bullu.

Desmosedici

Da ti budem iskren..meni je i Vettel bio “omražen” dok se borio recimo protiv Alonsa ili Kimija u Ferrariju..a kasnije mi je Vettel postao najdraži vozač na grilu..ako Ferrari dovede Lewisa ja ću ga poštivati kao vozača Ferrarija..ali ostajem pri tvrdnji da je on samo dobar vozač i ništa više, za razliku od vas koji su od njega stvarali nekakvo “čudo”..a mislim i da taj njegov eventualni prelazak u Ferrari neće mnogo pomoći Ferrariju što se tiče rezultata i uspjeha ako oni sami ne riješe svoje probleme..to može donijeti samo promidžbene i komercijalne “uspjehe”, ali rezultatske čisto sumnjam.

4matic

zamisli Ferrari s Mercedesovim motorom 🙂 , tako je nešto slično i Lewis u Ferrari , iako sve je moguće …star je Lewis da uči talijanski 🙂

147 kt

Mozes si ti zamislit sto god hoces. Jedno su tvoji snovi , a drugo realnost. Cekaj pa jel u mercedesima nije Renolov motor. Kako to.

schumy

Ja sam navijač Ferrarija od kada znam za sebe…
Ako Lujo ode u Ferrari, navijam za Audi-Sauber od 2026….
Ko ode prije 2026, navijam u toj “među-pauzi” za AlfaRomeo…..

Related Posts
9
0
Would love your thoughts, please comment.x