Verstappen o povećanju kalendara: Vrijedi li sve to?

Max Verstappen kaže da uživa u utrkama, pobjedama i novcu koji donosi Formula 1, ali dodaje da ako se nastavi povećavati napor vozača kroz sezonu, morat će si postaviti pitanje: vrijedi li sve to?

Dvostruki svjetski prvak, Max Verstappen, bio je u prvom planu kada je riječ o kritiziranju promjena koje se vrše na tradicionalni raspored Formule 1, dok čelni ljudi od ovogodišnje Velike nagrade Azerbajdžana uvode novosti u sprint format vikenda. Sprint Shootout su kratke kvalifikacije koje voze u subotu ujutro umjesto FP2, a služe kako bi postavio grid sprint utrku. Te promjene nisu legle Nizozemcu koji je već na Velikoj nagradi Australije zaprijetio da će morati preispitati svoj ostanak u sportu, ako se nastavi povećavanje opterećenja za vozače.

”Uvijek sam govorio da čak i ako ne bude više utrka, a kalendar se nastavi širiti kroz cijeli vikend koji će tada biti jako dug, u jednom se trenutku pitate: vrijedi li sve to? Volim utrke, volim pobjeđivati. Znam da, naravno, tu je plaća i sve ostalo, imaš dobar život. Ali je li to zapravo dobar život?”

”Mislim da ponekad dođeš to točke u svojoj karijeri kada možda želiš raditi neke druge stvari. Imam ugovor do kraja 2028. godine, a onda ćemo ponovno sve razmotriti, ali osjećam da ako to ode do te točke da toga ima previše, vrijeme je za promjenu.”

”To zvuči čudno ljudima izvana jer oni misle ‘oh, ti si u Formuli 1, ti pobjeđuješ!’ I vjerojatno bih isto rekao da sam na njihovom mjestu. No, kada si unutra, nije uvijek onako kako izgleda ili kako ljudi misle da je tvoj život. Mislim, da, sjajno je, nevjerojatno je i mogu puno toga napraviti. Vrlo sam neovisan, ali uvijek postoji granica za određene stvari”, rekao je Verstappen.

Nizozemac kaže da razumije sprint utrke s poslovne strane jer dodaju više uzbuđenja, ali napominje da je u tim utrkama sve jasno već nakon prvog kruga i da se stvori prilično jasna slika što će se dešavati sljedeći dan.

”No, tijekom same utrke, dobiješ prilično jasnu sliku o tome što se događa i tko je najbrži, tako da imaš prilično jasan uvid u ono što će se dogoditi sljedeći dan. To vjerojatno malo umanjuje sjaj glavne utrke, koja bi uvijek trebala biti poseban događaj”, zaključio je Verstappen.

Verstappen je osvojio naslov prvaka u posljednje dvije godine. Ipak, iako mu Formula 1 pruža svu zadovoljštinu koju treba s navodnom plaćom od 40-50 milijuna eura, Verstappen kaže da ga ne zanima obaranje Hamiltonovih rekorda u Formuli 1:

”Ne zanima me osvajanje sedam ili osam naslova. Ako imaš bolid koji to može postići, super, ali već sam sretan, pa je s time sve u redu”, rekao je Nizozemac.

Također, dodaje da s nestrpljenjem želi sudjelovati u drugim serijama, posebice u utrkama izdržljivosti i napominje da se ne vidi u IndyCar-u. Upitan od strane novinara je li njegov otac dovoljno mlad da s njim vozi utrku 24 sata Le Mansa u budućnosti Verstappen je rekao:

”Neprestano mu govorim da vrijeme prolazi i da stari. Ali čak i ako nije s mojim ocem, vidjet ćemo. Također, imam strast osnovati vlastitu momčad. Postoji mnogo stvari koje želim raditi izvan utrkivanja”, rekao je Nizozemac i nastavio o svojoj budućnosti:

”Volim gledati IndyCar. Mislim da tamo ima puno sjajnih vozača, uključujući ljude protiv koji sam se utrkivao, tako da imam dobar odnos s njima. I volim vidjeti kako se dobro snalaze, ali ja i vožnja u Indy 500? Apsoluto ne. Možda ću otići tamo i gledati, ali ne i sudjelovati u utrci.”

Lov na treću titulu je u punom jeku, nastavak nam je napokon ovog vikenda i počinje s Velikom nagradom Azerbajdžana. Iako je prerano za reći, s obzirom na viđeno u prve tri utrke, ovo bi mogla biti još jedna sezona u kojoj će se Verstappen ”prošetati” do svoje titule. Trenutno je vodeći u poretku vozača sa 69 bodova, 15 više od svog momčadskog kolege Sergija Pereza, dok njegova momčad ima 123 boda, 58 više od drugo plasiranog Aston Martina.

Pretplati se
Obavijesti o
14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mody

ma sta ce nam ulicne i nocne f1 je nakon 2010 otisla kvragu vratite v8 nadolijevanje goriove manje bolide f1 postaje predosadna samo 1 ekipa dominira volio bi 10 staza koje moraju bit u kalendaru i ostalih 10 koji se mijenjaju svako 2 godine

Crnac

Meni osobno se sviđa ovaj format. Akcija na stazi od petka do nedjelje. Ne bih imao ništa protiv da je svaki dan utrka, sa guštom bi svaku tu utrku pogledao. Sjećam se gunđanja prije nekoliko godina kako je F1 u banani, procesija, premalo akcije na stazi, sve se rješava kroz bokseve… Danas opet čitam kako nekima ne valja previše akcije, želi se vratiti prošlost i zagovara tradicionalna/klasična F1 bez inovacija. Uvijek samo prigovaranja, ali to je izgleda normalno u komentarima i na forumima. Zato ja nisam normalan, u vikendu pogledam F3, F2, F1, motore (sve kategorije) i još koji film… Read more »

Pratiteljcro

Danas opet čitam kako nekima ne valja previše akcije, želi se vratiti prošlost i zagovara tradicionalna/klasična F1 bez inovacija”

To nostalgicari zele to su ti likovi inertni na promjene pa gundaju ko matorci. Mozda ovaj novi sprint bude los mozda i nebude. Pricekajmo samo jos malo do sutra

Yukihonda

Max jedini zagovoratelj klasične f1…
👍

robif

Ima Max pravo,sprint nema šta traziti u F1,debilana.Mogli bi tako u nogometu ili sličnim sportovima,dan prije odigrat skracenu utakmicu,a sutra normalnu

stoka

Nek ide sto prije. Odkad on dominira i bogati nizozemci dolaze na f1 karte su skocile 200-300%, sve ostalo 100%, kape, majice i sl… a f1 nikad ne gledljivija

Pratiteljcro

Znaci Max je kriv sto Biden i administratura stanca novac do beskonacnosti i namjerno dizu inflaciju. Jako pametno od tebe

stoka

Stari moj jesi bia kad na trci? Nikad tog bidena nisan vidia, a bia san 12x od 2012g pa ovamo… i znan kako je bilo prvi put kako je zadnji put… a te spike biden, amerika, masoni, ljudi gusteri… ostavi za neki dr forum il grupu

mars32

Nije zavjera zbrojiti dva i dva. Za vrijeme covida Amerika davala potporu građanima + novac za potporu nije posuđen nego štampan u FED-u + nestašica robe zbog zastoja u lancima dobave = malo robe za kupnju i puno sredstava za kupnju je dobitna kombinacija za inflaciju koja se prelila na ostatak svijeta. Jednostavna ekonomija, a ne zavjera.

Pratiteljcro

Kakve to veze ima jesam bio ili ne? Bio sam jednom ako te bas zanima 2011. i slusao sam V8 motore u italiji a ti ako si bio vise puta dobro za tebe ali po tebi max je kriv sto su skocile rezije, prehrana i sve ostalo!! Totalna iluzija. Uostalom moja karta tada je kostala 100e a isto toliko vrijedi i danas tako da se za cca 2k kuna i danas danas moze otici na tu istu utrku i cijena ulaznice je ista kao i prije 12 godina. Kazes 200-300% je skocila cijena, mozda i je tako ali kod ovih… Read more »

stoka

A mi tu raspravljamo o rezijama, koroni, ravnoj zemlji, cjepivu ili o povecanju broja trka i mogucem odlasku maxa u druge serije?
Usput ako mozes uzmi mi odma 3 karte, za imolu, austriju i monzu, bilo koja pozicija na stazi, dam ti 500e pa zaradi 200…

Pratiteljcro

Pojasni. Nerazumijem te.
Osnovna karta je i dalje 100 eura kao sto sam i rekao…

mars32

Bravo

Pratiteljcro

Znas onu stvar? “Ima li budnih osim nas?”
Odgovor je ima!!!
Veliki pozdrav.

Related Posts
14
0
Would love your thoughts, please comment.x