Šef Aston Martina: Postolja nisu dovoljna za ambicije Lawrencea Strolla

Momčad Aston Martina napravila je nevjerojatan iskorak iz 2022. u 2023. Prošle je godine ovaj konstruktor imao skromnu brzinu dovoljnu za tek sedmo mjesto u ukupnom poretku, ali Aston Martin je nakon samo tri utrke u novoj sezoni osvojio više bodova nego u cijeloj prošloj sezoni.

Fernando Alonso pridružio se momčadi i osvojio tri treća mjesta u tri utrke. Trenutno je treći u poretku vozača, a Aston drži drugo mjesto u poretku konstruktora sa 65 osvojenih bodova, devet više od trećeg Mercedesa.

I dok je u momčadi, s punim pravom, oduševljenje zbog ogromnog iskoraka, šef Mike Krack istaknuo je da su ambicije vlasnika Lawrencea Strolla veće od trećeg mjesta. Kanadski milijarder vidi Aston Martin kao budućeg svjetskog prvaka u Formuli 1.

“Lawrence je prilično jasan. Nije trošio puno vremena kako bi nas pita kada ćemo pobjeđivati utrke. Naravno, sretan je s našim iskorakom, ali to nije dovoljno za njegove ambicije.”

“Dobra stvar s Lawrenceom je što znate na čemu ste. On želi više i moramo dostaviti više.”

Mike Krack
Bahrain International Circuit, F1, GP, Bahrain Mike Krack

Razvoj će biti teži nego lani

Aston je zahvaljujući kvalitetnom razvoju bolida većinu bodova prošle godine osvojio u drugoj polovici sezone.

Krack je upozorio da će razvoj ove sezone biti teži nego lani, ali da momčad ima generalnu ideju oko razvoja bolida.

“Prošle smo godine po koracima razvijali bolid. Ove godine imamo jači paket, tako da razvoj neće biti lagan kao prošle godine. Ali moramo napredovati da ostanemo gdje jesmo, jer ćemo nazadovati čak i ako ništa ne radimo na bolidu.”

“Prilično sam uvjeren da možemo nadograditi ovaj bolid, ali samo će vrijeme pokazati jesu li nadogradnje efikasne ili nisu. Mislim da otprilike znamo što moramo raditi i posao je već krenuo.”

Mike Krack
Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
schumy

“Polako se u crkvi prdi” – oprostite na “sočnom” prikazu ali Stroll će morati malo “zabrnzati” i pokriti se ušima! Razvoj bolida nije jednoznačna tvorevina jer i drugi rade, kopiranja su sada postala javna i sveprisutna rutina pa treba malo stati na loptu! Ako ove godine budu 2 u poretku, “puna šaka brade”, tek iduće se može pričati o nekom značajnijem skoku…. Kada bi ukrali Adriana N. iz RB, onda se priča okreće za 180%, ali to se neće dogoditi jer je javna tajna da se N. već zasitio F1 i da već neko vrijeme razmišlja da napusti F1 i… Read more »

mars32

Ta priča s Neweyem i jedrenjem je cirkulirala kad je napuštao McLaren prije 10ak godina, a vidimo da je i dalje ovdje jer ga RB drži motiviranog i šuštavim razlozima ali i slobodom na nekim drugim projektima kao što je bio Aston Martin Valkyrie. Prema Hornerovm riječima još će dugo Newey biti u RB-u i raditi pobjedničke bolide. Što se tiče AM-a, mislim da nije Horner bez veze nakon prve utrke izjavio da vidi tri RB-a na postolju i da je lijepo vidjeti da prošlogodišnji RB još uvijek ide dobro. Dobro je poznato da još iz Racing Point inkarnacije ekipa… Read more »

Desmosedici

Da..AM, ranije Racing Point je sklon tim stvarima..samo nemojmo izjednačavati AMR23 sa Pink Mercedesom..kod Pink Mercedesa se radilo o potpunoj kopiji, bolje reći klonu Mercedesa W10..ne može me nitko razuvjeriti da u tome nije sudjelovao i sami Mercedes..AMR23 je nešto drugo..u momčad je došao Dan Fallows iz RB koji je sa sobom donio znanje o Red Bull-ovom aerodinamičkom konceptu..tako je taj koncept primjenio na Mercedesovu mehaniku u AM..ipak nisu sve stvari potpuno iste kao kod Red Bulla..najviše se razlikuje gornja strana sidepodsa koja kod AM ima kanal za strujanje zraka..uglavnom vrlo uspješan koncept, a vidjet ćemo kako će se to… Read more »

mars32

Što se tiče distribucije Mercedesovog znanja sa RacingPointom, nisam naišao na članak koji bi o tome konkretno govorio nego se te mogućnosti sjećam samo kao dio nagađanja ispod članaka tako da je za neme Pink Mercedes i Green Bull otprilike isto – “kreativnost” ekipe AM-a. Time ne negiram spomenutu mogućnost dijeljenja informacija iz Mercedesa nego ju samo smatram jako slabo vjerojatnom, jer ekipe se međusobno osmatraju, prate i tužakaju za razne sitnice, i ne vjerujem da nebi bilo medijske kampanje i protesta pred FIA-om, da se sankcionira Mercedes, da je bilo ikakvih osnova za optužbu. S ostalim se slažem.

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x