Oba Španjolca na gridu, Fernando Alonso i Carlos Sainz, utrku u Australiji pamtit će po kontaktu koji se dogodio prilikom drugog restarta. Sainz je pri ulasku u prvi zavoj prekasno zakočio i zabio se u stražnji dio Alonsovog bolida, zbog čega je Fernando u tom trenutku pao na jedanaestu poziciju, na kojoj ipak nije ostao zbog ponovnog prekida utrke. Zbog navedenog kontakta, Sainz je prije posljednjeg starta kažnjen s pet sekundi i time je izgubio odličnu četvrtu poziciju.
Nakon što je Kevin Magnussen imao sudar sa zidom u 52. krugu, suci su odlučili prekinuti utrku dva kruga prije kraja i time se krenulo u ponovni start. Alonso, koji je u tom trenutku držao treću poziciju, nakon ponovnog starta je u prvi zavoj ušao s vanjske strane i time ostavio nešto prostora tada četvrtoplasiranom Sainzu. Carlos je međutim krivo procijenio trenutak kočenja i prevelikom brzinom ušao u zavoj te se posljedično zabio u Fernandov bolid.
Nekoliko trenutaka kasnije, Alpineovi vozači Esteban Ocon i Pierre Gasly imali su međusobni sudar koji je uzrokovao novu crvenu zastavu. U trenucima dok se odlučivalo u kojem će poretku vozači krenuti u novi start, suci su Sainzu dodijelili kaznu od pet sekundi. Na kraju je odlučeno da će vozači u posljednji start krenuti iza sigurnosnog automobila s pozicija koje su imali prilikom drugog restarta, što je značilo da će Alonso zadržati treću poziciju.
S obzirom na tu sudačku odluku u pogledu starta iza sigurnosnog automobila, za Ferrarijevog vozača to je značilo da će zauzeti posljednju, dvanaestu poziciju. Fernando je nakon utrke za stranicu Motorsport.com podijelio svoje mišljenje u pogledu Sainzove kazne, koja je po njemu bila prestroga.
“Mislim da je kazna vjerojatno bila prestroga”, izravan je bio Alonso.
“Prilikom starta, vrlo je teško procijeniti koja je razina prianjanja guma i naravno da se vozači ne zabijaju namjerno u druge bolide.”
“Vozači su svjesni rizika u pogledu bolida i konačne pozicije, ali ponekad završite na mjestima za koja biste poželjeli da niste tamo u tom trenutku. To je sve dio utrkivanja. Nisam dobro vidio reprizu sudara, ali meni se čini da je kazna prestroga”, imao je razumijevanja za sunarodnjaka Alonso.
Vozač Aston Martina ove sezone je već imao nekoliko bliskih kontakata, ali je imao sreće da nisu rezultirali težim posljedicama. Iskusni Španjolac je svjestan da je u Australiji imao više kontakata, od kojih vrijedi izdvojiti onaj koji je imao prilikom prvog starta utrke, kad ga je u trećem zavoju okrznuo momčadski kolega Lance Stroll, koji je izbjegavao Sainzovog suvozača, Charlesa Leclerca. Alonso je podijelio i svoj dojam oko kasnijeg sudara s Ferrarijevim Španjolcem.
“U prvom krugu prvog starta, netko me dotaknuo u trećem zavoju. Onda me u drugom ponovnom startu Carlos očito dotaknuo u prvom zavoju. Mislim da sam tijekom sezone samo u Džedi imao normalan start.”
“U Bahreinu me Lance također dodirnuo u četvrtom zavoju, tako da sam očito vrlo privlačan drugim bolidima, ali naš bolid je dovoljno jak pa nije važno ako će dolaziti do lakših dodira s drugim bolidima”, zaključio je Alonso.
Dvostruki svjetski prvak je sjajno otvorio sezonu s tri treća mjesta i trenutno drži treće mjesto u poretku vozača. Ipak, poznavajući Alonsov legendarni temperament, ako se ovakvi kontakti (pogotovo od strane Strolla, op.a.) nastave u budućnosti, moglo bi doći do zanimljivog razvoja situacije jer Fernando se sigurno neće libiti podijeliti svoje iskreno mišljenje. S pozitivne strane, Aston Martin ima iznimno konkurentan bolid pa je razumljivo da Alonso trenutno ne zamjera previše svojim kolegama s grida. Hoće li u budućnosti ipak biti drukčijeg stava, mogli bi saznati već za tri tjedna u Azerbajdžanu.
Trku su mogli završiti pod sigurnosnim automobilom i cirkusa nebi bilo.
Ovaj Alonso je postao dobar i pun razumijevanja 😉
Naravno da ga nije trebalo tako kazniti, no da ga nisu vratili na postolje bilo bi…
Ne bi tako pričao da je ostao izvan bodova.