Nakon odrađena dva slobodna treninga, niza prekida zbog crvenih zastava i kiše na drugom treningu, timovi nisu najsretniji odrađenim poslom.
Iz Red Bulla također poručuju kako je ostalo još puno posla za odraditi, a njihov Max Verstappen je prvi trening završio na samome vrhu, dok je na drugom treningu ostvario treće najbrže vrijeme.
“Da budem iskren, nije do bolida, koliko je do samog prianjanja. Asfalt je klizav, bio je i prošle godine i prilično je teško dovesti gume u željeni rad. Kada želite izaći na stazu i odmah pritiskati, to je stvarno teško.”
“Tu su onda i svi ti prekidi i crvene zastave, ne možete ući u ritam. Večeras ćemo pregledati podatke, vidjeti što moramo poduzeti za sutra, donijeti prave odluke i bit ćemo konkurentni”, izjavio je Max.
Upitan kako se osjećao bolid u periodu kada je mogao pritiskati, a kako tijekom perioda prekida i gustog prometa, Max je odgovorio:
“Mislim da je bilo u redu. Teško je reći, mislim da nikada nismo ušli u period u kojem sam osjećao kako sam mogao pritiskati gume do kraja, tako da ostaje nešto za naučiti večeras, ali sve bi trebalo biti u redu”, zaključio je Nizozemac.
S druge strane garaže, Sergio Perez prvi je trening odradio s trećim najbržim vremenom, dok je na drugom treningu ostvario sedmo najbrže vrijeme.
“Bio je to zahtjevan dan s mentalne strane, posebno kada smo ušli u drugi trening, činilo se kako još mnogi imaju problema s GPS podacima”, našalio se Perez na račun gustog prometa na stazi.
“Bio je to nered, nisam mogao sastaviti krug kako treba. Napravili smo neke promjene za koje se čini kako dobro funkcioniraju u prva dva sektora, ali zapravo nemam toga puno za reći.”
“Mislim da nam za sutra ostaje puno posla, previše samo za treći trening, mislim da ćemo u utrku ući malo slijepi, što bi trebalo biti zanimljivo”, zaključio je Meksikanac.
Pred timovima je još jako puno posla, previše je nepoznanica, slažem se s Perezom, to bi stvari trebalo učiniti zanimljivima. Nadamo se da je pred nama jedna zanimljiva utrka u kojoj nećemo gledati dominaciju jednog tima, kao i jednog vozača.