Velika nagrada Saudijske Arabije rezultirala je novim tenzijama između vozača trenutno vodeće momčadi prvenstva, Red Bull Racinga. Iako je Max Verstappen počeo utrku s 15. mjesta, iskoristio je rani izlazak safety cara i izbio na drugo mjesto, međutim nije uspio sustići momčadskog kolegu, Sergija Pereza. U posljednjem krugu utrke, Max je upisao najbrži krug utrke, što nije najbolje sjelo Perezu, koji je do tog trenutka bio prvi na live ljestvici vozačkog poretka.
Austrijska momčad izdominirala je i drugu utrku sezone, no okolnosti u Red Bullu nisu ni blizu bajne kao predstave na utrkama. Perez, koji je nakon lošijeg starta brzo uspio vratiti vodeću poziciju, ostatak utrke je odvozio suvereno i nije dopustio Verstappenu da mu se približi na razmak manji od pet sekundi.
U zadnjim krugovima utrke, u Red Bullu su obojici vozača poručili da se moraju držati zadanog vremena kruga. Dok se Perez držao upute, Max je u zadnjem krugu postavio najbrži krug i time osvojio dodatni bod, pomoću kojeg je ostao na prvom mjestu vozačkog poretka. Iz Meksikančeve reakcije nakon utrke bilo je vidljivo da mu Verstappenov potez nije najbolje sjeo, pogotovo kad se uzme u okolnost činjenica da bi Perez bio prvi meksički vozač nakon Pedra Rodrigueza 1971., koji drži prvo mjesto u vozačkom poretku.
Šef momčadi, Christian Horner, nakon utrke se osvrnuo na cijelu situaciju koja se odvila u posljednjim krugovima. Prvo se dotaknuo Perezovih poruka preko radija u kojima je meksički vozač tražio da ga momčad obavještava o Maxovim krugovima:
“Toga će uvijek biti kada ste vodeći bolid. Uvijek želite znati vrijeme vozača iza vas – mislim da je to sasvim normalno. Kao momčad smo bili zabrinuti zbog problema s pouzdanošću, na koji način ćemo ih riješiti. Nakon što smo vidjeli da nema problema koje smo mogli vidjeti u podacima, bilo je pitanje hoćemo li dopustiti našim vozačima da se utrkuju ili ćemo im reći da na najsigurniji način dovedu bolide do cilja”, rekao je Christian.
U prve dvije utrke i Perez i Verstappen su podijelili 1-2 plasman, s time da je u prvoj utrci pobjedu uzeo Max, a u drugoj Sergio. Kako je Red Bull nastupima dokazao da trenutno ima uvjerljivo najbolji bolid, tako je postalo jasno da će se utrka za naslov u vozačkoj konkurenciji najvjerojatnije voditi baš između vozača austrijske momčadi. S obzirom na to da je Perez odlično ušao u sezonu, ne čudi njegova želja da osvoji čim više bodova. Također ne čudi ni Maxova želja da postigne isto.
U pogledu toga je li Verstappen nepotrebno riskirao time što je odvozio najbrži krug, Horner je rekao: “Mislim da je zaključak do kojeg smo došli, a vjerojatno je i Max isto zaključio, da će biti katastrofalno ako bolid otkaže. Zbog toga je Max vjerojatno razmišljao, ako dođe do otkazivanja bolida, radije bi pokušao ostvariti najbrži krug nego kontrolirati brzinu.”

Horner je također više puta istaknuo da je cilj momčadi bio da osvoje najveći mogući broj bodova, što im je na kraju i uspjelo. U tom smjeru je išla i komunikacija prema oba vozača u završnim krugovima utrke. Šef Red Bulla je također istaknuo vjeru u zrelost svojih vozača te je izrazio uvjerenje da njihovi odnosi neće utjecati na rezultate budućih utrka.
“Iz naše komunikacije s vozačima je bilo vidljivo da je u interesu tima bilo maksimizirati bodove. Čim smo osjetili da bi mogli imati problem s pouzdanošću, to smo morali riješiti” rekao je Horner i nastavio: “Mislim da je bilo očito da je obojici vozača bod za najbrži krug mnogo značio, a što je Max i rekao na radiju, pa nije bilo razloga da to ne dopustimo njemu ili Checu.”
Još jednom smirivajući situaciju, Horner je zaključio: “Imamo dva vrlo zrela vozača koji dobro surađuju i ranije su dobro surađivali. Razgovarali smo prije utrke i poručili vozačima da se moraju držati pravila da je momčad na prvom mjestu te da moraju poštovati jedan drugog i bolid koji voze. Željeli smo osvojiti maksimalan broj bodova i to smo i učinili.”
Red Bull će iduću utrku u Australiji dočekati s prednošću od čak 49 bodova ispred najbližih konkurenata, Aston Martina i Mercedesa. Iako je sezona počela sjajno za austrijsku momčad, problemi u obliku pouzdanosti bolida i zategnutih odnosa između vozača ipak donose zrnce sumnje u to hoće li sezonu nastaviti u istom ritmu. Na to pitanje odgovor ćemo saznati već iduću nedjelju, kad je na rasporedu Velika nagrada Australije. Sudeći po jačini bolida i rezultatima prvih utrka, Red Bull je glavni favorit za osvajanje prva dva mjesta u utrci.
nemojte da bezveze pricate kad svaki vozac zeli da stalno pobjedjuje i ostvaruje sve sto se ostvariti moze
tako je oduvijek bilo i bice,a i sami timovi favorizuju jednog vozaca,opet zbog statistike
Drugim riječima Gonzales pojeo si govno,prednost ima onaj koga Masi spasi!!!
Masi je Karma! 😀 Jos te boli 2021.?!
Neka i treba.
Sada ako nista drugo, timovi mogu razvijati svoje aute, pa se mozda i desi da neko sustigne Red Bull, a ne kao onda, kada je svaki pokusaj bio zabranjivan, i timovima davani lolipopi (citaj tokeni) onako reda radi. Eklestone spasi Mercedes, i dade im dominaciju koja je cist primer kako politika i biznis mogu unistiti fer plej i sport.
Kako reče onaj momak neki dan” jedinicu prebaci naprijed a na kraj stavi t” i ne diraj ništa 🤣🤣🤣!!!
Glesao sam Maxa u F-Europa i poslije u F-3 gdje mu je najveći konkurent bio Ocon!
Ocon je uvijek bio prvi, Max uvijek drugi! I ondje je pokazivao svoju naglu ćud (“pijani razjareni bik”) ali je uvijek Ocon bio taj koji je na kraju slavio!
Slažem se 300% da je on EGOMANIJAK kojii ne preza ni pred kom ni pred čim samo da “bude prvi”……
Mačo zrelosti mu ne bi bilo na odmet!! Ali živi bili pa vidjeli – “svaka sila za vremena”, ponoviti će se “priča Hama” pa će i on malo “papati semenke”, to je neminovnost života!!!
Max je egomanijak ii pohlepan,samo da njegovoj guzici bude dobro,a svi drugi su nevažni,i nakon 2 poklonjena naslova dripac i dalje pokazuje da mu ništa ne znači timski kolega,uzima mu bodove,a zašto Checo ne bi bio prvak za promjenu???
Slažem se i dodao bih da je Max još daleko od zrelosti. Sada će nastojati da u slijedećim godinama prestigne Šumija i Hamma kako bi on bio Naj, neće imati obzira prema nikome kao što je bilo i do sada.
Njegova izjava “nisam došao ovdje da bih bio drugi” najbolje govori o tome kakav je!
O čemu vas dvojca pa ni je to ples….
Ukoliko su mu 2 naslova poklonjena, sta reci za 7 naslova laznog najveceg.
Bitno je da u su Rb svi časni i pošteni,a Horner posebno,javno je lagao da nisu prekoračili budžet lani. Nisam fan ni Maxa a ni Lewisa,ali ako već kritiziraš neku momčad počni prvo od svojih ljubimaca.
po čemu su Hamu poklonjeni naslovi?? da li su nepoštovana sigurnosna pravila da bi bio prvak? Ham je bar vračao usluge svojim kolegama za razliku od napuhanka Max-a koji u prošloj sezoni oduzimao bodove timskom kolegi a nisu mu ništa značili ti bodovi a taj njegov timski kolega mu donio naslov i bez njega ne bi bio prvak….ali nažalost to ti ne kužiš i vj ne znaš o čemu pričam…naročito ovo za vračanje pozicije Hama…i naravno u zadnjoj utrci Max kao odjednom ima najbolji krug a cijelo vrijeme plakao da mu bolid ne valja + kako to da je Perez… Read more »