Tijekom prvog dana predsezonskog testiranja u Bahreinu neke su momčadi već stekle prve dojmove oko bolida za nadolazeću sezonu, a među njima je i Mercedes. Šef momčadi, Toto Wolff smatra da je momčad u puno boljem položaju nego prošle godine u isto vrijeme, a s obzirom na to da je zamijećena osjetno manja količina poskakivanja novog bolida, W14.
“Čini se da je bolid uravnotežen na pravi način, nema poskakivanja, što je dobra vijest. Jedina veća poskakivanja smo primijetili kod velike izbočine na kraju startno-ciljne ravnine“, rekao je Austrijanac u intervjuu za stranicu motorsport.com.
“To je dobro polazište. Prikupljamo mnogo podataka jer je to bilo važno povezati nakon prošle godine i isprobavanja različitih stvari. Imali smo malih poskakivanja u zavoju 12, onom bržem. Ali nije ni blizu stupnja poskakivanja koji smo imali prošle godine pa u ovoj fazi sezone poskakivanje ne utječe na performanse bolida.”
Jutarnje testiranje obavio je George Russell, a Toto je zadovoljan feedbackom mladog britanskog vozača te je ponovno istaknuo okolnost manjka poskakivanja. Razlog za zadovoljstvo posebno leži u činjenici da je na prošlogodišnjem predsezonskom testiranju odmah na početku došlo do velikih problema s poskakivanjem bolida, što nije slučaj ove godine.
“Znali smo da smo prošle godine u nevolji jer je bolid stalno poskakivao”, objasnio je Wolff i nastavio: “I stvarno ga nismo mogli pravilno voziti. Dakle, ovo je vrlo različito.“
“Mislim da sada imamo solidnu osnovu na kojoj možemo raditi i pokušati optimizirati bolid, što još nismo učinili. Radi se o otkrivanju, postoje li neka područja koja bi mogla predstavljati stvarnu smetnju performansama, kao što je bilo prošle godine s poskakivanjem. Sada samo moramo raditi na programu“, završio je Toto.
Što se testiranja općenito tiče, ove godine je kod svih bolida zamjetno manje poskakivanje u odnosu na prošlu godinu. Jedini problem za nepoželjne reakcije bolida predstavlja izbočina na kraju startno-ciljne ravnine, ali ti problemi nisu iste prirode kao poskakivanje, barem tako tvrdi šef Ferrarija, Frédéric Vasseur.
“Uopće nije kao prije godinu dana kada je bolid poskakivao poput klokana.“
“Danas imamo neke dijelove staze, prije zavoja 1 i zavoja 12, koji su malo neravniji nego proteklih godina i na kojima primjećujemo neke reakcije na bolidu. Ali, to je drukčiji problem od poskakivanja“, rekao je Vasseur.
To se najbolje vidjelo u ponašanju nosa Ferrarijevog bolida pri velikoj brzini na startno-ciljnoj ravnini. Naime, neposredno prije prvog zavoja je bilo vidljivo udubljenje na nosu bolida, koje se prilikom kočenja vratilo u normalni položaj, što je zasigurno predstavljalo najzanimljiviji dio jutarnjeg dijela testiranja.
Mercedes dijagnoza -NO BOUNCING 👏👏👏!!!