Odličan prvi dan testiranja za svjetskog prvaka, najviše kilometara i najbrži krug

Završen je prvi dan predsezonskih testiranja na stazi Sakhir u Bahreinu. Iako je dan za većinu timova prošao prilično dobro, čini se da najviše razloga za zadovoljstvo imaju aktualni prvaci. Max Verstappen u bolidu RB19 odvozio je najviše krugova tijekom dana i usput postavio najbolje vrijeme.

Max Verstappen jedini je od vozača proveo cijeli dan u svom bolidu. Red Bull je prvi dan predsezonskih testiranja u potpunosti povjerio svom prvaku, dok je Sergio Perez jedini od 20 prisutnih vozača današnji program u cijelosti morao pratiti iz garaže. Dan je za Nizozemca bio uspješan i protekao je bez ikakvih tehničkih problema. RB19 je odradio više krugova od ostalih devet bolida, a usput je Verstappen postavio i najbolje vrijeme dana. Najbrži je bio već u jutarnjem dijelu testiranja, a onda u večernjim satima još malo popravio svoj rezultat i zaustavio štopericu na 1:32,837.

Preostalih 18 vozača dijelilo je vrijeme u bolidu unutar testnih programa svojih timova. Što se tiče najbržih krugova, koji naravno nisu nekakav relevantan pokazatelj u ovoj fazi priprema za sezonu, spomenimo da je drugo vrijeme imao Fernando Alonso u bolidu Aston Martina. Španjolac je vozio poslijepodnevnu sesiju i bio tek 29 tisućinki sekunde sporiji od Verstappena.

Treće i četvrto vrijeme imali su vozači Ferrarija. Njihove najbrže krugove dijelilo je samo 14 tisućinki sekunde, ali bili su preko četiri desetinke sporiji od dvostrukog svjetskog prvaka u Red Bullu. Carlos Sainz Junior vozio je ujutro i odradio desetak krugova više od svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca, koji je bolid preuzeo nakon stanke za ručak.

Iza Propetih konjića bili su Britanci – Lando Norris u McLarenu i Lewis Hamilton u Mercedesu. Njihov zaostatak za Verstappenom bio je veći od šest desetinki.

Izvor: F1/Twitter

Pogledamo li broj odrađenih krugova, kao što je već rečeno, Red Bull je opet završio dan na vrhu. Verstappen je ukupno tijekom dana odvozio čak 157 rundi. Zadovoljni u tom pogledu mogu biti u Williamsu, budući da su Alexander Albon ujutro i Logan Sargeant poslijepodne ukupno odvozili 149 krugova.

Pogledamo li broj odrađenih krugova, kao što je već rečeno, Red Bull je opet završio dan na vrhu. Verstappen je ukupno tijekom dana odvozio čak 157 rundi. Drugo mjesto po odrađenoj kilometraži zauzeo je Mercedes. George Russell je u prvom dijelu dana skupio 69 krugova, a Lewis Hamilton je bio još produktivniji s 83 u poslijepodnevnom terminu. Zadovoljni u tom pogledu mogu biti u Williamsu, budući da su Alexander Albon ujutro i Logan Sargeant poslijepodne ukupno odvozili 149 krugova.

Bolid Alfa Romeo C43 odradio je 138 rundi, Ferrarijev SF-23 tri runde manje, a preko 130 išao je još AlphaTauri AT04. Dobar je posao odradio debitant Nyck de Vries s čak 85 krugova u svom dijelu programa. Gledajući samo vozače, on je odvozio najviše krugova, izuzmemo li Verstappena koji je jedini u bolidu bio cijeli dan.

Alpineov francuski vozački duo, Pierre Gasly i Esteban Ocon, odvozio je 113 krugova, a pet manje skupili su Nico Hülkenberg i Kevin Magnussen u Haasu. Najviše tehničkih problema, a samim time i najmanje krugova, imali su u Aston Martinu i McLarenu.

Ujutro je nakon samo nekoliko krugova na stazi stao bolid AMR23, dok je njime upravljao prvak Formule 2 iz prošle sezone, Felipe Drugovich. Brazilac je ovdje zamjena za ozlijeđenog Lancea Strolla, a nakon što su njegovi mehaničari osposobili bolid uspio je skupiti 40 krugova. Alonso je preuzeo nakon ručka, no također nije sve išlo glatko i morao je određeno vrijeme provesti u garaži dok su mehaničari provjeravali podnicu bolida.

McLaren je jedini ostao ispod ‘stotke’. Ujutro je debitant Oscar Piastri odradio 52 kruga, a Lando Norris uspio je dodati samo 40. Pojavio se problem kod prednjeg desnog kotača, koji su mehaničari rješavali zanimljivom metodom, kao što je vidljivo na slikama ispod.

Generalno, timovi su ovaj prvi dan u najvećoj mjeri koristili za testiranje aerodinamičkih komponenata i prikupljanje vrijednih podataka tijekom vožnje. Mogli smo vidjeti bolide s montiranim rešetkama na kojima su senzori, a potrošeno je i dosta fluorescentne boje kojom se provjerava strujanje zraka oko bolida. S obzirom na to da su bolidi većinom evolucija prošlogodišnjih, ne treba čuditi da nije bilo nekih značajnijih kvarova na početku testiranja, a dobar pokazatelj ostvarenog razvoja su značajno brži krugovi nego prvog dana testiranja prošle godine (Gasly – 1:33,902).

Predsezonska testiranja nastavljaju se u petak s istim rasporedom kao danas. Dakle, prvi dio od 8 do 12 sati, a drugi dio od 13 do 17:30. Raspored vožnje možete pogledati ovdje:

Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x