Alpine predstavio bolid za ovu sezonu – A523

Posljednje ovosezonsko predstavljanje bolida održano je u Londonu gdje je momčad Alpine predstavila svoj novi bolid za sezonu 2023., naziva A523.

Nakon prikazanih promo materijala Alpine cestovnih automobila, započela je konferencija s Lucom de Meom, direktorom Renaulta i Laurentom Rossijem, direktorom Alpine odjela.

Dvojac je ukratko napravio rezime prošle sezone, a ključno je bilo priznavanje od obojice da je prošlogodišnji zaostatak za trećim mjestom u poretku bio ipak prevelik.

Realne su bile i izjave oko ove sezone:

“Četvrto mjesto u poretku ćemo lako postići, vjerujem u ovu momčad da to može ponoviti, ali neka i to bude s više podija i s manje odustajanja.”

“Smanjivanje zaostatka za momčadima ispred nas je velik korak, ali vjerujem kako to možemo uloviti. Momčad se penje i nastavit će to činiti, u to sam siguran.”

Laurent Rossi

Predstavljene su dvije različite kombinacije boja bolida:

Prema riječima šefa momčadi, Otmara Szafnauera, momčad mora nastaviti pokazivati ​​napredak i biti bliže trećem nego petom mjestu.

“Moramo napraviti korak bliže osvajanju prvenstva, a to je ono što želimo učiniti u 100 utrka. Za 2023. cilj je jednostavan: minimalno moramo završiti na četvrtom mjestu i to na puno uvjerljiviji način. To znači više završetaka, više bodova i manje odustajanja.”

Otmar Szafnauer

Na prvi pogled A523 je evolucija prošlogodišnjeg bolida koja se temelji na lekcijama naučenim upravo prošle sezone. Vozači Esteban Ocon i novopridošli Pierre Gasly nadaju se pouzdanijem bolidu od svog prethodnika, kako bi s manje odustajanja iz utrka postigli još bolje rezultate u 2023.

“Fantastično je biti službeno predstavljen kao vozač BWT Alpine F1 momčadi i jako se veselim ovoj sljedećoj fazi moje karijere. Nestrpljiv sam vidjeti potencijal i mogućnosti A523 bolida na predsezonskim testiranjima i nastaviti se osjećati ugodnije s momčadi.”

Pierre Gasly

Jack Doohan rezervni je vozač momčadi 2023., a vozit će i u Formuli 2. Vozači su već isprobali novi bolid još u ponedjeljak u Silverstoneu, odradivši sesiju od 100km.

Tehnički direktor, Matt Harman, opisao je novosti na bolidu. Najviše ih je vezano uz prednje krilo i stražnji ovjes, ali o tome ćemo detaljnije u analizama nakon predsezonskih testiranja koja kreću za tjedan dana.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
loni

A523 u plavoj (standardnoj) verziji izgleda Ok. Prema onom što kaže Matt Harman dosta toga su promijenili: nos, prednji ovijes, aerodinamiku iznad sidepodsa, coolere, zadnji ovijes. Uglavnom više nego što sam očekivao, izgledaju spremniji nego prošle godine na početku. I da, promiijenili su i pumpu za vodu iako to nisu rekli na prezentaciji.
Sad još samo ta štoperica, pa da vidimo…

lando

Tijesna borba za poredak od 4.-6. mjesta sa velikim zaostatkom za 3. ništa više od toga.
Jaka vozačka postava i bit ce jedna od jačih među momčadskih borbi, mislim da ce pijer dobit, u biti bi volio….

johhan peacedohan

Slažem se u potpunosti mada mi je jedino Gasly onako razlog za sumnju. Cijenio sam ga kao sjajnog vozača, ali u prošloj sezoni ga nigdje nije bilo. Nadam se da će se prije svega psihički vratiti u formu i biti onaj stari. Inače bih više volio vidjeti Zhoua u ovom bolidu jer mislim da je to trenutno najveća radilica i učilica na gridu i da bi u pravom bolidu mogao izrasti u vrhunskog vozača.

lando

Slažem se za gaslya, djeluje nekako bezvoljan zadnju godinu, osim imole i one lude obrane protiv hamiltona, ne sječam se ludilo utrke….
Znao je odvozit ludilo i mislim da ga je RB trebao još istrpit….
Flegmast je lik i nekad na TR zna imat neki ludi komentar u stilu kimija…
Za zhoua bi bi pričekao još jednu sezonu mada je imao je bljeskove ali 6 bodova je pre malo….

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x