Ferrari objavio datum predstavljanja bolida za 2023.

U priopćenju objavljenom u četvrtak, Ferrari je otkrio da će njihov novi bolid – trenutno kodnog naziva ‘Projekt 675’ – biti predstavljen javnosti 14. veljače.

To će se dogoditi jedan dan nakon prezentacije koju je najavio Aston Martin.

“14. veljače iduće godine bit će poseban dan za ljubitelje Scuderije, budući da će Ferrarijev automobil za 2023. biti lansiran na Dan zaljubljenih. Projektni broj je 675, a njegova službena oznaka bit će objavljena kasnije”, kratko je priopćeno iz Ferrarija.

Otkrivanje će biti prvo koje će se održati pod vodstvom Frederica Vasseura, koji će 9. siječnja preuzeti ulogu šefa Ferrarijeve momčadi nakon ostavke Mattie Binotta prije mjesec dana.

Pretpostavlja se da Ferrarijev bolid za sljedeću godinu cilja na dva ključna područja za koja se smatralo da su donosila gubitke u odnosu na Red Bull.

To su povećanje najveće brzine poboljšanjem aerodinamičke učinkovitosti i napredak na upravljanju i degradaciji guma, gdje je momčad pretrpjela mnogo problema kasnije u sezoni dok se sve više pokušavalo održati korak s Red Bullom.

Ovo predstavljanje bit će devet dana prije početka predsezonskih testiranja, koja se održavaju na stazi Bahrain International Circuit od 23. do 25. veljače. Nakon toga će uslijediti Velika nagrada Bahreina koja počinje 5. ožujka.

Pretplati se
Obavijesti o
21 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mars32

Hvala svima koji su se sjetili čestitiati. Ja iskreno želim svim pratiteljima GP1.hr-a zdravlja i sreće u 2023. godini. Što se tiče F1, svim pravim ljubiteljima F1 želim da na vrhu poretka imamo borbu s bolidima sličnih performansi i da što više različitih viozalča gledamo na pobjedničkim postoljima.

Desmosedici

???..”administratori” još spavaju?..valjda ih je zbunilo ovo toplo vrijeme..eto meni prilike da se još malo prošvercam: F1 | Ferrari: 675 će se roditi ispod granice težine Među dizajnerskim ciljevima modela 675, osim racionaliziranja oblika trbuha koji će ostati izdubljeni u gornjem dijelu, nalazi se ideja o stvaranju jednosjeda koji ide ispod granice težine od 796 kg, kako bi imali balast koji bi mogao biti koristan za balansiranje automobila u korist ponašanja guma. Franco Nugnes, 3. siječnja 2023., 10:00 h I dalje vlada praznična atmosfera unutar Scuderie Ferrari i mnogi su zaposlenici još uvijek na godišnjem odmoru, iako rad u GeS-u… Read more »

Desmosedici

Jedna obavijest za one koje to znaju i koje to interesira: Preminuo je Francesco Liberto znani kao”Ciccio” Cefalù,, umjetnik cipela. Francesco Liberto preminuo je u Cefalùu u dobi od 87 godina. Rijetko ga tko zna po imenu jer je za sve on Ciccio di Cefalù, sicilijanski postolar koji je postao živuća legenda zahvaljujući svojim trkaćim cipelama, ekskluzivnim kreacijama koje traže vozači iz cijelog svijeta.

schumy

Ovi naši “administratori” su izgleda prespavali Badnjak, Božić, Staru i Novu 2023 Godinu!!! Ova objava je od 23 12.2022. ??!! Zato vam ja svima čestitam Novu 2023. Godinu sa željom da ju proživite u zdravlju, sreći i obilju pravih sportskih događaja od kojih je F1 naj profinjeniji i (po meni) najnapredniji sport jer generira sinergiju čovjeka i stroja u koji je taj isti čovjek utkao sve svoje znanje i najnovija dostignuća tehnike, tehnologije i inovativnosti koju kroz trkaću sezonu neumorno dograđuje novim poboljšanjima….. Zato, dragi moji forumovci F1 – u Novoj želim puno više fer-play navijanja – “voli i navijaj… Read more »

west

👏 👏 👏 !!!

zjurina

Istina, dakle GP1 se ove godine nije isprsio nekim (nikakvim) posebnim čestitkama nit za blagdane nit za praznike – žalosno – niti čitateljima niti portalašima (Foruma takoionako više nemamo odavno).
Pa onda evo i od mene da zahvalim & uzvratim čestitke – sve najbolje, puno zdravlja, sportskog duha i zanimljivih utrka, duela i nadmetanja, svima koji čitaju ili sudjeluju u pisanju.
posebno tebi , kao i kolegi @west-u koji ti je zapljeskao.
Vaš z

robif

Pa ce opet kao i do sada bolid imat probleme! Ovoga puta vjerojatno ljubavne…nema veze doci ce i 2024.g

Desmosedici

..a evo malo vijesti i od konkurencije..iz Brackleya: F1 | Bivši “Juventino” Blanc nadgledat će Mercedes: on je izvršni direktor Ineos Sporta Francuski menadžer, koji je bio i predsjednik kluba Juventus, nakon dvanaest godina napustio je Paris Saint Germain i prihvatio ulogu šefa Ineos Sporta. Imat će zadatak nadzirati aktivnosti koje slijedi britanski kemijski div, a među njima je i tim Brackley koji je u 33-postotnom vlasništvu Ineosa, kao i Daimlera AG i Tota Wolffa. Od:Franco Nugnes, Ko-autor:Roberto Chinchero 28. prosinca 2022., 15:56 Jean-Claude Blanc imenovan je glavnim izvršnim direktorom grupe Ineos Sport i od 1. siječnja imat će zadatak… Read more »

schumy

Samo neka bude bolje nego ove godine!!??
Jer, otkada pamtim F1 navijam za Ferrari i pamtim “anti-najgodine”, to su 2005 (dizajner Aldo Costa; 2022 (menager Matia Binotto)…..
Ne ponovilo se 2023!

Desmosedici

Costa je 2005. napravio odličan bolid, ništa lošiji od Renaultova ili Mclarenova..vic je bio u novim propisima o gumama tako da Bridgestone nije mogao parirati Michelinu.. ove sezone Ferrari je napravio odličan bolid..problem je bio što su ambiciozno homologirali najnoviju verziju PU sa maksimalnom snagom a koju su zbog “dječjih bolesti” tj. nedovoljne ispitanosti i pouzdanosti morali kasnije tijekom sezone “prigušiti” za oko 30 KS..uz to su imali i manju aerodinamičku efikasnost od Red Bulla..izgleda da su svi problemi sa PU riješeni i na kraju sezone u Yas Marini su je ponovo “odvrnuli”.

Desmosedici

Evo vam malo na tu temu iz Maranella: F1 | Ferrari: ovo će biti stvarna snaga 066/7 u ’23 Pogonska jedinica 066/7, nakon što je riješila probleme s pouzdanošću koji su narušili njenu izvedbu tijekom sezone 2022. spremna je iskoristiti puni potencijal koji je dizajner Wolf Zimmermann želio izvući iz homologirane jedinice u sljedećem prvenstvu. Od: Franco Nugnes 27. prosinca 2022. u 11:57 sati Moramo malo pojasniti, inače postoji opasnost da podaci budu iskrivljeni, stvarajući veliku zabunu. Tema je pogonska jedinica Ferrarija 066/7: u više navrata se čitalo da će jedinica Prancing Horse koju je dizajnirao Wolf Zimmermann u verziji… Read more »

schumy

Volio bih da se tvoje sanje obistine, ali mislim da će 2023 biti ista kao i 2022!!!
Ne zaboravi – ja navijam za Ferrari od kada pamtim za sebe…..

Desmosedici

Ja ovo ne sanjam..samo vam prezentiram prevedeni tekst eminentnih novinara stručnjaka za F1.

schumy

“Costa je napravio odličan bolid”………………o čemu ti pričaš, jebote??!!
Bio sam u Imoli, Alonso je bio cijelutrku ispred Schumija, ništa ovaj “Costin Ferrari” nije mogao napraviti odličnom Benetonu/Renaultu i Alonsu!!!!
Uvijek svi iszo blebećete – bio je odličan inženjer – TO NIJE GARANCIJA DA ĆE BITI I ODLIČAN MENAGER, BAŠ SUPROTNO, rijetki su iznimci!!!!

Desmosedici

?????..možda si umoran zaspao na tribinama?..2005 je Kimi poveo utrku i vodio je stalno preko 3 sec. ispred Alonsa dok nije odustao zbog kvara..Schumy je startao sa 14.mjesta i zadnjih desetak krugova je stalno bio u auspuhu od Alonsa..vidjelo se da je brži ali ga nije uspio prestići do kraja utrke jer se ovaj odlično branio i konfiguracija staze je takva da je teško prestići ako nemaš mnogo brži bolid..na cilju zaostatak 0,215 sec..slijedeće 2006. slična, ali obrnuta situacija..Schumy pobjeđiva ispred Alonsa sa nešto malo većom razlikom na cilju.

schumy

Ma o čemu ti pričaš – što si pao s grane??!!
2005 godina – poredak

  1. Alonso………133 boda, ukupno 7 pobjeda
  2. Kimi…………..112 bodova, ukupno 7 pobjeda
  3. Schumy………62 boda, ukupno 1 pobjeda

Toliko o tvome “čudesnom Ferariju i još čudesnijem Costi”!!!!!????
Ne naganjaj se samnom, impresioniraj mlađe članove foruma sa svojim “stručnim” opservacijama……

robif

Stvarno,upravo sam sada pogledao.Montoya 4. sa 60 bod.Fisichela 5. sa 58 bod. Barrichello tek 8. sa 38 bodova.
Znam da je prošlo dosta vremena,nekako mi je izgledalo tijesnije…Mislio sam da je Desmo u pravu,dok nisi objavio tablicu,pa sam bas isao pgledat

Desmosedici

A što sam ja to bio u krivu?..Pojasni? Nigdje nisam pisao o konačnom rezultatu, nitri da je Ferrari bio blizu, tj. konkurentan za osvajanje naslova..pisao sam o bolidu Ferrarija i hendikepu zbog guma Bridgestone..zapravo zbog promjene pravila koja su te gume učinila nekonkurentnima a time i cijelu momčad Ferrarija. Eto, želio sam vam objasniti da taj bolid Ferrarija nije tehnički u ničemu bio lošiji od Renaulta i Mclarena..dakle, to je bila je čista evolucija dominantnog F2004, a nikakva tehnička pravila se nisu mijenjala da bi se kardinalno pogriješilo ili da bi konkurencija nešto značajno inovirala..svi su napravili samo evolucije starih… Read more »

Desmosedici

Nikako te ne razumijem. Ne “stavljaj mi u usta” nešto što nisam rekao. Nikad nigdje nisam rekao da je te 2005 Ferrari bio “čudesan”..to se moglo reći recimo za sezonu prije 2004 ili onu sezonu 2002..te 2005 nije bio “čudesan”, alio ništa ni lošiji od Renaultova ili Mclarenova bolida…ne misliš valjda da je u par mjeseci od stare do nove sezone MS odjednom zaboravio voziti ili da Ferrari odjednom nije znao napraviti dobar bolid?..kažem ti da je vic bio u gumama a ne u bolidu..Renault i Mclaren su vozili na Michelinu a Ferrari na Bridgestoneu koji se mučio sa novim… Read more »

Desmosedici
theKing

Kao i svake godine za sve zaljubljene na dan zaljubljenih

Related Posts
21
0
Would love your thoughts, please comment.x