Mattia Binotto podnio je ostavku i od sljedeće godine više neće biti šef Ferrarija. Binotto je čak 28 godina dio Ferrarijeve F1 ekipe, a 2019. godine je zamijenio Maurizija Arrivabenea kao šef ekipe. Ipak, Ferrari u njegovoj eri nije osvojio nijedan naslov i Binotto je zaključio da je došlo pravo vrijeme da napusti ekipu.
Binotto će ostati s Ferrarijem do 31. prosinca, a ekipa će u tom vremenu odrediti zamjenu za 53-godišnjeg Binotta.
“Žao mi je objaviti da sam odlučio završiti moju suradnju s Ferrarijem. Napuštam kompaniju koju volim i čiji sam dio već 28 godina, utjehu mi daje uvjerenje da sam učinio sve kako bih ispunio postavljena očekivanja.”
“Napuštam ujedinjenu ekipu koja je u rastu. Snažnu momčad koja je, vjerujem, spremna za najveće ciljeve, za koje im želim sve najbolje u budućnosti. Vjerujem da je ovo pravi trenutak za ovaj korak, koliko god ova odluka za mene bila teška.”
“Volio bih zahvaliti svim ljudima iz Gestione Sportiva koji su dijelili ovo iskustvo sa mnom. Iskustvo koje je bilo puno izazova ali i ogromnog zadovoljstva.”
Mattia Binotto
Ferrari je fantastično ušao u godinu s dvostrukom pobjedom na Velikoj Nagradi Bahreina. Charles Leclerc u prve je tri utrke imao dvije pobjede i jedno prvo mjesto, a uz dva odustajanja Maxa Verstappena, činilo se da je Leclerc veliki favorit za naslov prvaka na samom početku sezone.
Ipak, sezona za Ferrari od tada je krenula nizbrdo. Nakon ljetne stanke nisu upisali nijednu pobjedu, ali ipak su uspjeli osigurati drugo mjesto u vozačkom i konstruktorskom prvenstvu.
“Htio bih zahvaliti Mattiji za sve što je napravio tijekom 28 godina s Ferrarijem i posebno na tome što je vratio ekipu na kompetitivnu poziciju u posljednjoj godini.”
“Kao rezultat toga, nalazimo se u snažnoj poziciji da se ponovno borimo za naslov, ponajprije za sve naše nevjerojatne navijače diljem svijeta. Svatko u Scuderiji i široj Ferrarijevoj zajednici želi Mattiji sve najbolje u budućnosti.
Benedetto Vigna, izvršni direktor Ferrarija.
Toto Wolf je najbolji sef momcadi. Posten, realan, strog a najvise sposoban manager. Ferrari mora naci osobu slicnu njemu ako zele uspjeh.
Jao.
Nakon Ence samo je Ron bio boss.Ostalo su nekakvi sefovi i sl
A onda je svizac zamotao čokoladu!
Pravilo svakoga biznisa pa tako i u F1 je da PRVI čovjek prima sve komplimente kod uspjeha ali i snosi sve posljedice neuspjeha… Bio on nekome drag ili ne mislim da je za Ferrari najbolje da nestane na horizontu, i to čim prije… Ovako se ne vodi momčad ni tim! Uvijek sam govorio (i na ovom portalu!!!) da Ferrariju treba INTERNACIONALIZACIJA, ova pašta-gulaš koji trenutno vodi Ferrari u F1 su sve sami Talijani, genijalan narod za inovacije ali u provedbi toga u život ih nema nigdje!!! Naći će se neki novi Todt, Rorry, Bown i/ili Schumacher koji će opet dići… Read more »
Ne nasjedaj pričama na ovom forumu i njihovim predrasudama..u eri Niki Laude sve su bili Talijani osim Nikia..Enzo, Luca di Montezemolo, Daniele Audetto i glavni konstruktor Mauro Forghieri..kod Ducatia su sve Talijani od A do Ž , čak i vozači..naravno da treba dovesti sposobnog šefa momčadi pa tko god on bio..Englezi, Njemci, Francuzi, Talijani..svi su oni jako sposobni i imaju iskustva u automoto sportu..kao i u svemu..
Kakvo je mišljenje imao Lauda o talijanskim vozačima govori jedna njegova izjava ;”Talijanski vozači su dobri samo kad se voze trgom ispred mjesne crkve”!!!
Ja sam obožavao Nikia, ali ne znači da je uvijek bio u pravu..imao je i on svojih “mušica” i egocentrističkih ispada..kao malo više svaki veliki vozač ili općenito veliki sportaš..to je tako..lagali bi se da je rečemo drugačije..Niki mora mnogo toga zahvaliti jednom velikom gospodinu, švicarskom Talijanu Gianclaudiu “Clayu” Regazzoniu..dakle Niki je došao sa Clayom “u paketu” iz BRM-a u Ferrari kao mladi perspektivni vozač dok je Clay već bio ljubimac tifoza..Niki je sve odmah očarao sa svojim talentom i Clay mu nije pravio nikakve spačke nego ga pomogao da postane prvi vozač Ferrarija i šampion.
P.S. Znaš li da, iako se deklariraju se kao građani država u kojima su rođeni i odrasli, da su Fangio, Fittipaldi, Regazzoni, Alesi, Barichello, Ricciardo, Quartararo etnički Talijani?
..i evo nešto za tebe: F1 | Ovdje je “Lauda drive” James Rauli, 30. studenoga 2022. u 12:59 F1 | Ovdje je “Lauda Drive”, ulica koju je Mercedes posvetio Niki Laudi. Otišao, ali nikad zaboravljen. Izgubljen, ali nikad zaboravljen. Ova bi rečenica mogla biti dovoljna da pokaže što mnogi članovi Mercedes AMG F1 tima osjećaju otkako je Niki Lauda preminuo 20. svibnja 2019. Sve nematerijalne misli, ali danas je tim Brackley pokušao učiniti osjećaj svog bivšeg neizvršnog predsjednika taktilnim, čovjeka koji je svojim savjetima, svojom karizmom i vizijom pomogao njemačkom timu da otvori i ojača najdulji pobjednički niz u povijesti… Read more »
Michele Alboreto, Riccardo Patrese,Alex Zanardi ima ih jos.
.ja sam gore spomenuo Talijane rođene u dijaspori za koje mnogi ne znaju da su etnički Talijani, a ne one rođene u Italiji..kad već spominješ ove rođene u Italiji zaboravio si spomenuti najveće..Nuvolaria, Varzia, Farinu, Ascaria..
..a ja sam zaboravio obitelj Andretti..hrvatskoameričke Talijane..
Ferrarijeve greške u strategiji ove godine izazvale su većinu kritika usmjerenih prema Binottu. Mnogi su ga smatrali slabim jer nije otpustio one koji su odgovorni za propuste.
Ali Binotto je šef momčadi koji se jako dobro razumio u tehnologiju bolida io sve procese vezane uz to..sigurno najviše od svih šefova momčadi..što je tu je..nadam se da ovo neće poremetiti razvoj novog bolida i pripreme za novu sezonu.
Vrijedi poslusat
https://youtu.be/o8eetz3JtKI
Naterali ga da sam da ostavku da mu ne moraju platit penale po ugovoru!!!
Za takvo radno mjesto treba osoba sa ostrijim krakterom. Odnosi izmedu njega i Leclerca su bili jako losi u posljednje vrijeme zbog ravnopravnosti izmedu vozaca iako je Sainz bodovno bio losiji. Ali sponzori i neke trece strane guraju Sainza naprijed i tu ferrari isto ima problem. Lose strategije prvenstveno su ih kostale i sad to sve ide Binotu na teret.
gle, pa koliko se unazad nekoliko godina guralo leclerca npr? e sad, to što se leclerc pizdi, njegov problem..
Gdje se je guralo Leclerca. To što je oprao Vettela u obje sezone ne znači odmah da ga se guralo. Zaboravlja se da je 2019. Vettel ušao u sezonu kao prvi vozač. Lec je odmah na početku sezone pokazao svoj potencijal kad je zamalo pobijedio u Bahrainu. Kasnije kad se skroz upoznao sa bolidom kroz sezonu pobijedio je Vettela. Vaš problem je taj čim novi mlađi vozač pobijedi dugogodišnjeg prvaka, to je guranje. Tako ste govorili i za slučaj Hamilton-Alonso 2007, a sada i za ovaj slučaj Leclerc-Vettel.
U Ferrariju kao kod nas u vladi. Ministarstva vode sve neki doktori, inzinjeri koji nemaju pojma o financijama, vodstvu, logistici.
Žrtveno janje!!
Previse je vjerovao svojim ljudima!
Jednostavno nije on za šefa!
Da je pravi šef vec bi u pola sezone pola ljudi nabio nogom u guzicu i dovest prave stratege,itd!
Recept za uspeh :
Inzinjer kao Rori Birn
Strateg kao Ros Broun
Vozac kao Sumaher ili Lauda da razvijaju auto sa timom
Zadnjih 16 godina ili su imali jedno, a falilo im ono drugo.
Sada im treba sve to.
Jer nemaju niti vozače da im pomažu u razvoju, niti stratega niti izinjere.
A ovaj da se obrukao, vala jeste.
Pravi recept: podmititi maFIU!!!!
Taj dio Merc pokriva..Pričaš gluposti.
Mozda zamjeni Arrivabenea u juveu 😆😆😆
ross brown vratiiiii se……….
Steta sto su time izgubili jednog veoma dobrog inzinjera.
Maurizio Arrivabene je dao ostavku na poziciji izvrsnog direktora u Juventusu, mogao bi on opet upast mada napustio je Juventus jer tamo trenutno trese skandal oko prljavih novcanih radnji pa mozda nije bas dobra opcija zbog trenutne afere.
Odličan inžinjer koji je postavljen na krivo mjesto. Na žalost opet pad Ferraria.
Jedan fini pristojan čovjek koji je puno doprinio oporavku Ferrarija. Za brojne greške u taktici nije direktno odgovoran jer se time bave drugi ljudi u timu.
Čovjek je završio školu za inžinjera ne za menađera tako da treba kriviti one koji su ga postavili na to mjesto. Trenutno samo 2 čovjeka mogu doći na to mjesto Brown (čovjek objavio da ide u mirovinu i ne želi imati doticaj sa F1) i Briatore (što čisto sumnjam) sve ostalo je tri koraka u nazad.
najveći problem ferrarija, a za to mnogi tvrde, jest… talijani vode momčad.. e di su oni dani, šumi, todt, brawn…
Po meni je veći problem što nakon 2-3 god neuspjeha uvijek dolaze novi ljudi.
Todt Brown i ostali su tek 4 god osvojili konstruktorski a nakon 5 god i Schumacher prvi naslov u Ferrariu. RB je ušao 2005 a prvi naslov 2010, Mercedes 2010 a prvi naslov 2014, F1 je proces i neke stvari se moraju poklopiti jer uspjeh ne dolazi preko noći. Ne kažem da je Binotto bio odličan ali ipak se vidio neki pomak prema naprijed i sad kada se počelo uhodavati daš nekome otkaz i sve ispočetka.
I u doba Schumachera je već bio pritisak, mada bi on 1999 već osvojio naslov da mu nije noga pukla ali oduvijek je to u Ferrariju tako, odmah žele rezultate… Šteta nisu Binotta vratili na njegovu “prirodnu” poziciju jer ovako im ga netko može uzeti a očito zna sve o Ferrarijevom bolidu kaj bi se lijepo dalo iskoristiti…
Ferrari je kao i Real M. dok pobjeđuješ dobro je kad počneš gubiti ne valja, koliko je do sad Ferrari promjenio šefova pa opet ne valja, Hohner u RB nije osvojio ništa od 2013 do 2021 pa je ostao a vjerujem da ni Mercedes ne bi ništa mijenjao u slučaju sa Wolfom da se tak nešto desi jedino ako se ne bi sam povukao. Velika većina kaže da su talijani problem a upravo su pod talijanom osvojili zadnji naslov. Više problema stvara to učestalo mijenjanje nego sami talijani. Ferrari je sa ovim potezom ostao bez jako dobrog inžinjera koji će… Read more »
Tako je.
Nema tu žara za pobjedama!
Sjetimo se hornera i wolffa. Ovaj ove naziva gadovima ovaj baca slusalice,itd..
A binotto kao da mu svejedno