SLUŽBENO: Hülkenberg se vraća u F1 i mijenja Schumachera u Haasu

Vijest koja je posljednjih nekoliko dana neslužbeno kolala medijskim prostorom, dobila je u četvrtak rano ujutro i svoju potvrdu. Haas F1 Team odlučio je prekinuti suradnju sa svojim dosadašnjim vozačem Mickom Schumacherom te na njegovo mjesto angažirati njemačkog veterana Nica Hülkenberga.

U američkoj momčadi očito su se odlučili voditi za pozitivnim primjerom Kevina Magnussena, koji se vratio u Formulu 1 ranije ove godine zamijenivši Nikitu Mazepina. Danac je pritom prikazivao dobre vožnje i skupio za Haasovu momčad 25 bodova, dok je Mick Schumacher osvojio 12. Sin sedmerostrukog svjetskog prvaka imao je tijekom godine i nekoliko težih udesa, a usprkos nekim dobrim vožnjama, prema kraju sezone sve su glasnija bila nagađanja kako ga Haas neće zadržati.

Među potencijalnim zamjenama za Schumachera postupno je na vrh liste želja isplivao Nico Hülkenberg, 35-godišnji Nijemac koji je u karijeri skupio 181 start u Formuli 1, a može se pohvaliti i pobjedom na utrci 24 sata Le Mansa 2015. godine. Popularni Hulk u Formuli 1 je debitirao 2010. u momčadi Williams, a kasnije je vozio za Force Indiju, Sauber i Renault. Zadnji stalni angažman imao je upravo u francuskoj momčadi, bilo je to 2019. godine.

U posljednje tri godine Nico je bio rezerva u momčadi Racing Point/Aston Martin, a upisao je tri nastupa tijekom 2020. i još dva nastupa 2022., kad je na prve dvije utrke sezone vozio umjesto Sebastiana Vettela. Vozaču koji drži rekord po broju odvoženih F1 utrka bez ijednog uspona na postolje sada priliku za oživljavanje karijere nudi američki Haas. Bit će zanimljivo vidjeti kako će izgledati suradnja Hülkenberga i Magnussena, s obzirom na njihove prijašnje incidente i nesuglasice.

“Veoma mi je drago što Hülkenbergu mogu poželjeti dobrodošlicu u ulogu stalnog F1 vozača. Iskustvo i znanje koje Nico donosi u momčad jasno je vidljivo, s gotovo 200 startova u Formuli 1 i reputacijom odličnog kvalifikanta te čvrstog, pouzdanog trkača. To su atributi, koji upareni s iskustvom Kevina Magnussena, daju nama vrlo vjerodostojnu vozačku postavu koja iza sebe ima puno odrađenih sezona, a vjerujemo da će to pomoći gurnuti ovu momčad bliže vrhu. To je naš cilj i ta ambicija nas je nagnala na povratak Nica u Formulu 1. On dijeli našu viziju i mogao bi biti ključni igrač momčadi u izgradnji na temeljima koje smo postavili ove godine vrativši se u bitku za bodove”, izjavio je šef momčadi Guenther Steiner.

U svojoj F1 karijeri vozač iz Emmericha osvojio je 521 bod u Svjetskom prvenstvu. Ima jedan pole position iz Brazila 2010., dva najbrža kruga u utrkama, a tri je puta završavao utrke na korak do pobjedničkog postolja. Stekao je reputaciju super zamjene, kad je 2020. u Covid sezoni triput mijenjao vozače Racing Pointa i dvaput završio utrke među prvih deset. Radio je od 2019. na svom povratku u F1, a sada mu se ambicija konačno i ostvarila.

“Vrlo sam sretan zbog uloge stalnog vozača u Haas F1 Teamu za 2023. Osjećam se kao da nikad nisam niti otišao iz Formule 1. Uzbuđen sam jer ponovno imam priliku raditi ono što volim i želim zahvaliti Geneu Haasu i Guentheru Steineru na njihovom povjerenju. Čeka nas posao kako bismo se mogli natjecati s ostalim timovima u sredini poretka i jedva čekam ponovno se priključiti toj borbi”, rekao je Hülkenberg.

Prvi zadatak u bolidu svoje nove momčadi Nijemac će imati u utorak na testu Pirellijevih guma u Abu Dhabiju.

Pretplati se
Obavijesti o
23 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
schumy

Ovaj Steiner mi baš i stasom i glasom sliči na nekog oberfuhrera??!!
Otpisati mladog vozača i uzeti ovog “naftalin-vozača” je “pucanj u nogu” (vlastitu)….
Pa što ako se razbijao, mislim da je Niki Lauda tu bio svjetski prvak što je rezultiralo 3-stukom svjetskom krunom i jednom osebujnom, rekao bih u nekim segmentima i nenadmašnom karijerom….
Pogledati film o rivalstvu njega i Jamesa Hunta, kojoj sam svjedočio uživo (Zeltweg, Monza) je zaista uvid u “dubinu” duše F1!!
Zato Steineru dajem jedno veliko – FUJ!!!
P.S. Pa neka uživa sa svojim odabranikom, druge godine će biti “na muci se poznaju junaci”

F1 fan

Šteta.. odbaciti mladog vozača koji sazrijeva zbog starog koji ni postolje nije osvojio svih ovih godina u f1.. me znam loša odluka, uvijek sam za mladost i da se momčad gradi korak po korak

robif

“Sretno”….mogli su Riccarda Patresea zvat

nick_heidfeld

Hass je bio sve nekonkurentniji kako je sezona odmicala a Schumacher se nekako kasno probudio. Mada i tada nije bio nešto spektakularan tako da, na žalost, mislim da od neke velike karijere tu nema ništa.

TORPEDO

Nije ni Hulkenberg vrhunski vozač,tek dobar…
Ali Mick je imao priliku-
Očito nema puno očevih gena…i uglavnom tatini sinovi nikad nisu i ne mogu biti dobri kao očevi.

theKing

“uglavnom tatini sinovi nikad nisu i ne mogu biti dobri kao očevi”
Rosberg,verstapen?

TORPEDO

Verstappen nije bio vrhunski vozač…pričam o Josu,tek prosječan,možda i ispodprosječan.
Rosberg otac je bio odličan vozač,top vozač što sin nije bio.
Damon Hill ne bi nikad osvojio prvenstvo da nije imao predominantan bolid Williamsa u to vrijeme,za razliku od oca Grahama Hilla koji je bio top.
I Villeneuve je bio tek jednom prvak sa dominantnim bolidom…možda je bio i bolji od oca koji je bio više lud nego dobar.lavovskog srca ali…
Osim Graham Hilla sve sam gledao u utrkama pošto imam već koju godinicu pa donosim osobni sud i viđenje…ne prepisujem sa wikipedie….

TORPEDO

Sinovi koji su nadmašili poznate očeve u motorsportu su Valentino Rossi u odnosu na oca Graziana Rossija kojega sam gledao uživo.
Onda u rally-u aktualni prvak u WRC.u Kalle Rovanpera u odnosu na oca Harri Rovanperu.
I na kraju Max Verstappen u odnosu na Jos Verstappena.

theKing

Onda si gledao rosberga na grobniku ako si starija generacija gledatelja!?

Crnac

Ja sam ga gledao. Taj zvuk motora i miris goriva i spaljenih guma na Grobniku se ne zaboravlja. Još su mi se urezale u sjećanje utrke prikoličara i startevi sa ugašenim motorima, preskakanje ograde kako bih se prošetao kroz bokseve i malo pobliže pogledao motore i vozače (tada se to moglo), onaj limeni zvuk iz loših zvučnika oko staze (tada nije bilo videozidova i mobitela)…

theKing

Uglavnom,mislim da mu bas otac fali da napravi taj jedan iskorak,netko skim ce otici sjesti za stol i porazgovarati,poslusati savijet,itd..a ne neki menader kojemu su bitne samo pare i da ga gleda kao proizvod

B4c4

Al če netko biti razočaran kada Sargeant ne skupi dovoljno bodova za super licencu i Mick potpiše za Wiliams.

schumy

Ma koji Sargeant, odakle su samo njega izvukli – možda ima dobrog sponzora…??

B4c4

Imao je i Latifi dobre sponzore pa je ostao bez mjesta.
Wiliams je objavio da će iduće sezone za njih voziti Logan Sargeant ako skupi dovoljno bodova za super licencu, na zadnjoj u nedjelju utrci mora biti među prvih 5. Ako ne skupi dovoljno bodova Wiliams ostaje bez 2 vozača.

Max8

Navodno da Schumacher mijenja Hamiltona dogodine nakon podbačaja ove sezone i što je Rookie opro pod s njim…

mars32

Ne bi vjerovao koliko si blizu. Sljedeće godine će najvjerojatnije biti Mercedesov test vozač i, ako na kojoj utrci zatreba, zamjena za Hamiltona ili Russella.

robif

To sam negdje sinoc vidio

Webmaster

Imati če mehanćari posla io preko glave,samo dali če Haas imati love da nadoknadi štetu????

west

Što si vozio,vozio si !!!

theKing

Posteno..dobio si priliku i nisi je iskoristio.
Jbg.. steta sto mu stari tamo gdje je.
Jer gledajuci druge tatine sinove ima tko da ih gura,savijetuje,itd…

Race Engineer

Kruzi prica da bi Mick mogao u Williams ali vjerovatno ide van F1. Sad kad je probao, sigurno jos vise cijeni uspjehe svog oca.

Lewis8F

Gdje će Mick?

DMX

Pa bolji vam je Schummacher od njega.

Related Posts
23
0
Would love your thoughts, please comment.x