Prošli smo tjedan dobili konačan rasplet situacije oko budućih vozačkih postava Alpinea i AlphaTaurija, što znači da su jedini konstruktori sa slobodnim vozačkim mjestima ostali Williams i Haas.
Radije se o timovima koji su protekle sezone proveli na dnu poretka Formule 1, ali američka ekipa ove je godine ostvarila značajan napredak i nalazi se na osmom mjestu u poretku konstruktora s 34 boda. Mick Schumacher u svojoj je drugoj sezoni u Formuli 1, a njegova dosadašnja karijera bila je sve osim neproblematična.
Mladi Nijemac lani je bio znatno brži od kolege Nikite Mazepina, ali vidljivo se mučio s upravljanjem nemoćnog bolida koji je bio najgori na gridu. Ove je sezone Schumacher loše ušao u sezonu, a zbog brojnih nesreća često je na svoje ime privlačio kritike.
Ipak, iza Schumachera vidljiv je napredak, a on nastavlja pružati sve od sebe u borbi da zadrži mjesto u Haasu. Šef Haasa, Gunther Steiner, komentirao je važnu prednost koju Schumacher ima u odnosu na ostale kandidate za mjesto u Haasu.
“Naravno da je prednost ako radite s nekime dvije godine. On uvijek ima prednost, to je prednost domaćeg terena. Uvijek je bolje imati nekoga s kime ste radili dvije godine nego da dovodite nekoga novog.”
“Zato smo i vratili Kevina, on je bio ovdje. Nije ga bilo jednu godinu, ali zna svakoga i zato je to uvijek prednost.”
“Nije napravio štetu na bolidu i osvojio je bodove. To se dogodi kad osvajate bodove, zato što ako se ne razvijate kao vozač, nećete osvajati bodove.
Gunther Steiner
Stainer ovakvim postupanjem pravi štetu ekipi, prije utrke daje instrukcije da bi bilo dobro sačuvati bolid koji je jedan od lošijih, a start je uvijek na polovini ili zadnjem dijelu staze, gdje su najveće šanse za kontakt i štetu, težak zadatak za Micka ili bilo kojeg vozača, fokus vozača treba biti isključivo na vožnji i ništa više.
Točno je tu di treba bit. Kakav tim takav vozač. Kad vozač postane bolji, ode u bolji tim. Kad tim postane bolji, uzme bolje vozače a stare razjuri. I to je to!
Nije ni blizu svom ocu….a i čisto sumnjam da bude.
Mozda bi i bilo nes od njega da mu je stari mentor
Da mu stari nije biljka.
Cemu pljuvanje lh i usporedivanje se MS!?
Svaki prvak u svoje doba.
To sto se lh presao iz mclarena u mercedes je bio posao stoljeca.
Sad famozno zamrzavanje razvoja motora,testiranje guma ili cega vec mozemo zahvaliti maFIAji.
Isto tako max im se moze zahvaliti.
Ako tko radi sranje u f1 to je fia!!!
Imaju hrpu pravila a jos vise RUPE u tim pravilima s kojima mogu namjestiti bilo kome prvenstvo.
Tako da vozaci nisu nista krivi!
Schumacheru su htjeli prekinuti dominaciju pa su izmišljali svašta čak su mu htjeli stavljati dodatne utege na bolid… Nisam navijao tada za njega ali to mi je bilo besmisleno.
Hamiltonu su stvarno išli na ruku predugo i imao je priliku osvojiti 8 naslova već mnogo puta ali nije uspio, sada ćemo vidjeti koliko će dugo dopustiti da Verstappen dominira u F1.
Ovo može samo netko tko nije fan F1 napisati. A onda je pitanje koji k uopće radiš na ovoj stranici, trolu neodgojeni.
Napisati ću što želim,to je moja stvar i pravo,a tebi ako se ne sviđa nemoj gledati,boli me neka stvar za tvoje mišljenje. Pratim F1 više nego što ti imaš godina.
Tko se ruga,samo kažem istinu,i nemam se čega sramiti,a što si se ti zapjenio,lakše malo,srce če ti otkazati. Pravio se pametan i arogantan kao što je i uvijek bio,skijao izvan označene staze,za njega pravila ne postoje. Nemam nikakve veze sa Totom i Hamiltono m,nisu moj ti.
I opet malo laži od ovog trola, Schumacher je išao spašavati kćer od prijatelja zato je izašao van označenog prostora skijaške staze ali bitno da ovaj trol zna kakav je Schumacher bio u privatnosti. Niti ne znaš ništa o tome onda koji k komentiraš, barem si prouči malo prije nego komentiraš napamet trolu neodgojeni.
Bolji je od tate. Tata mu prije F1 doslovno ništa nije osvojio.
Po čemu je to bolji, kaj je tak značajno osvoji? Ne možeš uspoređivati nekad i sad, F1 je značajno napredovala.